Jump to content
Onderdelenshop24.com

Nieuwe firmware (eindelijk) uit voor KIA/LG 7.3.2


Recommended Posts

Posted

Link werkt wel, maar kan niet bijwerken naar softwareversie 7.3.2. Iemand een andere oplossing?

Krijg je de software niet binnen of installeert de software niet goed ?

Als je wil kan ik je wel de versie 7.3.2. sturen.

 

ps: is de nieuwe kaart (2013/2014) update al geïnstalleerd, want daar zit deze versie namelijk al bij !

 

Grtz.

Specialmade

Posted

Nee, de link werkt maar je kunt op de site niet meer downloaden.

ik heb nog geen update geregeld. Kun jij mij het bestandje sturen?

Posted

Nee, de link werkt maar je kunt op de site niet meer downloaden.

ik heb nog geen update geregeld. Kun jij mij het bestandje sturen?

 

Dat wil ik met liefde en plezier doen maar als je de nieuwe kaart update

laat installeren zit de firmware versie er meteen bij. Anders sta je eerst

+/- 20 á 25 minuten met draaiende motor de firmware te installeren.

Maar als je wil zal ik de versie wel sturen. Laat maar even weten.

 

Grtz.

Specialmade

Posted

Ik heb een hele mooie acculader, zodat het contact niet uit gaat......

Posted

Ik heb een hele mooie acculader, zodat het contact niet uit gaat......

 

Volgens mij werkt dat niet. De navigatie sluit zich, volgens mij, automatisch na +/- 10 minuten uit.

Ik heb het tenminste niet aangedurfd om het met een acculader te doen. Als het systeem

zich uitschakelt ben je de sjaak.

 

En ik ben ook in het bezit van zo'n mooie lader, dusss

 

Grtz.

Specialmade

Posted

Datwistik....

 

Ach, soms moet je dingen gewoon proberen. De garage doet feitelijk precies hetzelfde en hangen de auto aan een grote acculader.

Posted

Datwistik....

 

Ach, soms moet je dingen gewoon proberen. De garage doet feitelijk precies hetzelfde en hangen de auto aan een grote acculader.

 

Je bestandje is onderweg.

 

Grtz.

Specialmade

Posted

Om de zoveel tijd kijk ik of er al een update is want sinds vorig jaar geen update meer geweest en nu met iOS 7 nog steeds niet de verbetering met mijn iphone 5 dat men geen robot hoort en ook via de iphone 4 amper te verstaan dus fingers crossed en hopelijk biedt deze update de uitkomst waar ik op zit te wachten. (en mijn collega's en familie ook :wink: )

 

http://www.navigation.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Navteq-KiaEMEA-Site/en_GB/-/GBP/View-Promo?Page=SupportPage3

 

PS: Ik heb nog geen readme oid gevonden dus wat er veranderd is.......

Ik krijg die update niet gedownload??

Zijn er nog tips??

Posted

Ik krijg die update niet gedownload??

Zijn er nog tips??

 

Wasseggu?

k zie hier n klussie voor de Kia Corrupt Gang... of zoiets.... :-)

Posted

Dat wil ik met liefde en plezier doen maar als je de nieuwe kaart update

laat installeren zit de firmware versie er meteen bij. Anders sta je eerst

+/- 20 á 25 minuten met draaiende motor de firmware te installeren.

Maar als je wil zal ik de versie wel sturen. Laat maar even weten.

 

Grtz

Specialmade

Hallo Special made,

Van de week gemaild met HERE Customer Service en die schreven dat de link om 7.3.2 te downloaden niet meer werkt.

Ik moet naar mijn dealer voor die update maar die wil hem alleen zelf installeren - tegen betaling-.

Hoe kom ik aan die update? Op het net vind ik alleen de 7.1.2.

Groet

Kees

Posted

Wasseggu?

k zie hier n klussie voor de Kia Corrupt Gang... of zoiets.... :-)

 

Heer Ki'aad, u moet u even goed laten voorlichten of zelfonderzoek gaan doen, want de software-update 7.3.2 is grateloos en voor het kaartmateriaal moet je betalen.

 

Daarnaast vind ik het niet prettig zoals u ons betitelt. Als u het beter kunt, dan daag ik u uit dit voor ons allen op te pakken. Met alle plezier doe ik dan een stapje terug.

  • Like 5
Posted

Daarnaast vind ik het niet prettig zoals u ons betitelt. Als u het beter kunt, dan daag ik u uit dit voor ons allen op te pakken. Met alle plezier doe ik dan een stapje terug.

Eens. Een beetje meer respect is op zijn plaats.

Bovendien is Ki'Aad inmiddels meermaals aangesproken op het taalgebruik...

Aad, let daar nou eens op!

  • Like 2
Posted

Hallo Special made,

Van de week gemaild met HERE Customer Service en die schreven dat de link om 7.3.2 te downloaden niet meer werkt.

Ik moet naar mijn dealer voor die update maar die wil hem alleen zelf installeren - tegen betaling-.

Hoe kom ik aan die update? Op het net vind ik alleen de 7.1.2.

Groet

Kees

 

Als je de auto na september 2013 hebt gekocht zit de update verdisconteerd in de prijs (dus gratis)

Is je auto van vóór september 2013 dan kun je voor € 199,00  7 update kopen (7 jaar lang update)

Daar zit dan automatisch de nieuwe firmware bij.

 

Grtz.

Specialmade

Posted

Als je de auto na september 2013 hebt gekocht zit de update verdisconteerd in de prijs (dus gratis)

Is je auto van vóór september 2013 dan kun je voor € 199,00  7 update kopen (7 jaar lang update)

Daar zit dan automatisch de nieuwe firmware bij.

 

Grtz.

Specialmade

Maar hoe kom ik aan de 7.3.2 alleen?

Posted

Maar hoe kom ik aan de 7.3.2 alleen?

 

Ik wil je deze update best toesturen maar houd er rekening mee dat je alle moeite wel eens voor niets doet.

Deze firmware update heb ik onlangs ook naar Smart gestuurd en daar werkte de update niet !

Alles liep zoals het hoorde totdat het systeem opnieuw moest opstarten. Misschien wil Smart daar even op

reageren. 

 

Grtz.

Specialmade

Posted

misschien dat het daarom niet meer via navigation.com te downloaden is omdat er een fout in zit ? 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...