Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Hey,

 

Ik zag net in het Cee'd subforum dat er een nieuwe update uit is, 7.3.2:

http://www.kiaclub.nl/topic/14360-nieuwe-firmware-eindelijk-uit-voor-kialg-732/

Aangezien het versienummer zo hard op het dat van de Sportage lijkt, vroeg ik me af of dit dezelfde software is?

Ook de screenshot op de pagina van Kia is gewoon dezelfde als voor de Sportage.

 

Ben hem nu aan het downloaden om eens te bekijken, het is 777MB

 

Posted

Hij is nu bezig met updaten  :-)
 
full.jpg

Bluetooth wordt geupdate, ik hoop echt dat ze een fix hebben voor het voice dialing probleem...

Andere onderdelen gaan ook wel redelijk goed omhoog, ben benieuwd of er iets van te merken is!

 

[edit]

Nope, BT werkt nog steeds niet  :mad:

 

Verder niet direct verschil gemerkt...

Posted

Hij is nu bezig met updaten  :-)

 

full.jpg

Bluetooth wordt geupdate, ik hoop echt dat ze een fix hebben voor het voice dialing probleem...

Andere onderdelen gaan ook wel redelijk goed omhoog, ben benieuwd of er iets van te merken is!

 

[edit]

Nope, BT werkt nog steeds niet  :mad:

 

Verder niet direct verschil gemerkt...

Zijn er nog meer die de  LG in de sportage hebben geupdate met de nieuwste software en wat is hun ervaring??

Posted

Vreemd, blijkbaar weinig mensen hier die interesse hebben in de updates.

Ik had wat meer enthousiasme verwacht  :unsure:

Posted

Heeft er nog iemand de link naar de 7.1.2-versie?

 

Sinds de update moet ik het volume veel hoger zetten om hetzelfde geluidsniveau te halen en de kwaliteit lijkt ook iets minder.

Nog iemand die hier problemen mee heeft?

 

Ik zou eens een downgrade willen doen om te testen of het dan nog is...

Posted

Lijkt me niet echt slim software op je toestel te zetten die er niet op hoort. Je verkracht je gelijk je garantie op het toestel, nog los van de problemen die een update die wél voor dat toestel is gemaakt kan gaan geven...

Posted

Mwoh, volgens mij is het exact hetzelfde apparaat. Zal dus niet zo'n vaart lopen.

Posted

Waarom wordt zo'n update niet bekend gemaakt via "mijn Kia" ?

Was bij de eerste update wel het geval.

 

Update vandaag, 11-11, geïnstalleerd. Geen probleem maar zie nog geen verschil met vorigee firmware.

Posted

Ok, ik dacht net terug te flashen naar de 7.1.2 maar heb eerst eens een factory reset gedaan.

Probleem opgelost! :-)

Posted

Ok, ik dacht net terug te flashen naar de 7.1.2 maar heb eerst eens een factory reset gedaan.

Probleem opgelost! :-)

 

En welke versies van bluetooth, firmware en software versie heb je nu ??

 

Grtz.

Specialmade

Posted

Vandaag gedaan, moest toch minstens een uur rijden en kwam goed uit. Geen probleem gehad, alles werkt volgens mij, ook de Samsung Ativ S wordt gezien en de contacten worden geladen. Navigatie deed het zoals altijd en heb ook geen volume verandering gehoord.

 

Grts

Posted

Kan 7.1.2 wel met wetransfer sturen, heb het nog op mijn PC staan.

 

groet

Posted

Kan 7.1.2 wel met wetransfer sturen, heb het nog op mijn PC staan.

 

groet

zou de ze ook graag van jou willen ontvangen ,je hebt een pb tje

  • Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...