Fire69 Posted November 3, 2013 Posted November 3, 2013 Hey, Ik zag net in het Cee'd subforum dat er een nieuwe update uit is, 7.3.2: http://www.kiaclub.nl/topic/14360-nieuwe-firmware-eindelijk-uit-voor-kialg-732/ Aangezien het versienummer zo hard op het dat van de Sportage lijkt, vroeg ik me af of dit dezelfde software is? Ook de screenshot op de pagina van Kia is gewoon dezelfde als voor de Sportage. Ben hem nu aan het downloaden om eens te bekijken, het is 777MB Quote
Fire69 Posted November 3, 2013 Author Posted November 3, 2013 Hij is nu bezig met updaten Bluetooth wordt geupdate, ik hoop echt dat ze een fix hebben voor het voice dialing probleem... Andere onderdelen gaan ook wel redelijk goed omhoog, ben benieuwd of er iets van te merken is! [edit] Nope, BT werkt nog steeds niet Verder niet direct verschil gemerkt... Quote
enrique Posted November 4, 2013 Posted November 4, 2013 Hij is nu bezig met updaten Bluetooth wordt geupdate, ik hoop echt dat ze een fix hebben voor het voice dialing probleem... Andere onderdelen gaan ook wel redelijk goed omhoog, ben benieuwd of er iets van te merken is! [edit] Nope, BT werkt nog steeds niet Verder niet direct verschil gemerkt... Zijn er nog meer die de LG in de sportage hebben geupdate met de nieuwste software en wat is hun ervaring?? Quote
Fire69 Posted November 4, 2013 Author Posted November 4, 2013 Vreemd, blijkbaar weinig mensen hier die interesse hebben in de updates. Ik had wat meer enthousiasme verwacht Quote
Willemfred Posted November 4, 2013 Posted November 4, 2013 Ik heb deze van mij vandaag gedaan, zie voorlopig geen verschil 1 Quote
rightone Posted November 4, 2013 Posted November 4, 2013 heb het op de rio geupdate maar ik zie/merk nog geen wijzigingen Quote
Fire69 Posted November 6, 2013 Author Posted November 6, 2013 Heeft er nog iemand de link naar de 7.1.2-versie? Sinds de update moet ik het volume veel hoger zetten om hetzelfde geluidsniveau te halen en de kwaliteit lijkt ook iets minder. Nog iemand die hier problemen mee heeft? Ik zou eens een downgrade willen doen om te testen of het dan nog is... Quote
Creative Name Posted November 6, 2013 Posted November 6, 2013 Lijkt me niet echt slim software op je toestel te zetten die er niet op hoort. Je verkracht je gelijk je garantie op het toestel, nog los van de problemen die een update die wél voor dat toestel is gemaakt kan gaan geven... Quote
MikeyMan Posted November 6, 2013 Posted November 6, 2013 Mwoh, volgens mij is het exact hetzelfde apparaat. Zal dus niet zo'n vaart lopen. Quote
M76 Posted November 6, 2013 Posted November 6, 2013 update geïnstalleerd deze morgend en alles loopt perfect... Quote
Fire69 Posted November 7, 2013 Author Posted November 7, 2013 Voor wie de update gedaan heeft, merken jullie geen verschil in volume? Quote
Willemfred Posted November 7, 2013 Posted November 7, 2013 Bij mij werkt alles zoals ervoor, ook het geluid, en de update is ook voor de sportage niet aan twijfelen Quote
Xling Posted November 10, 2013 Posted November 10, 2013 Waarom wordt zo'n update niet bekend gemaakt via "mijn Kia" ? Was bij de eerste update wel het geval. Update vandaag, 11-11, geïnstalleerd. Geen probleem maar zie nog geen verschil met vorigee firmware. Quote
Fire69 Posted November 14, 2013 Author Posted November 14, 2013 Ok, ik dacht net terug te flashen naar de 7.1.2 maar heb eerst eens een factory reset gedaan. Probleem opgelost! Quote
Specialmade Posted November 14, 2013 Posted November 14, 2013 Ok, ik dacht net terug te flashen naar de 7.1.2 maar heb eerst eens een factory reset gedaan. Probleem opgelost! En welke versies van bluetooth, firmware en software versie heb je nu ?? Grtz. Specialmade Quote
Fire69 Posted November 15, 2013 Author Posted November 15, 2013 Staat hierboven op de screenshot in de 2de post Quote
woskam Posted November 18, 2013 Posted November 18, 2013 Vandaag gedaan, moest toch minstens een uur rijden en kwam goed uit. Geen probleem gehad, alles werkt volgens mij, ook de Samsung Ativ S wordt gezien en de contacten worden geladen. Navigatie deed het zoals altijd en heb ook geen volume verandering gehoord. Grts Quote
woskam Posted November 18, 2013 Posted November 18, 2013 Kan 7.1.2 wel met wetransfer sturen, heb het nog op mijn PC staan. groet Quote
ikke127 Posted November 19, 2013 Posted November 19, 2013 Kan 7.1.2 wel met wetransfer sturen, heb het nog op mijn PC staan. groet zou de ze ook graag van jou willen ontvangen ,je hebt een pb tje 1 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.