jeroen66475 Posted November 5, 2013 Posted November 5, 2013 In de nieuwe prijslijst van oktober vallen een aantal zaken op die zijn veranderd t.o.v. de laatste prijslijst van juli 2013: 1) De 1.0 wordt niet meer geleverd in de Super Pack uitvoering, die is alleen nog leverbaar op de 1.2 2) De 1.2 wordt niet meer geleverd in 3-deurs uitvoering 3) De 1.2 wordt niet meer geleverd als Base + airco maar begint bij het Comfort pack 4) ESC staat niet meer in de optielijst 5) Elektrisch schuif-/kanteldak staat niet meer in de optielijst 6) Nieuw (actie?) model R-Cross Een veel gehoord commentaar uit de diverse autotests bij de introductie in 2011 was: 'Neem voor €500 meer vooral de 1.2 i.p.v. de 1.0'. Dat gaat nu dus niet meer op want het prijsverschil tussen de goedkoopste 1.0 met airco en de goedkoopste 1.2 is nu maar liefst €2100! De vanaf prijs (rijklaar) voor een 1.2 begint nu bij ruim €12.500....... 2 Quote
Creative Name Posted November 6, 2013 Posted November 6, 2013 ESC niet meer op de optielijst, betekent dat het nu standaard is? Quote
jeroen66475 Posted November 6, 2013 Author Posted November 6, 2013 Nee, het betekend dat het in Nederland niet meer leverbaar is. Zal wel nauwelijks verkocht worden... Quote
Creative Name Posted November 6, 2013 Posted November 6, 2013 Gemiste kans als je het mij vraagt… (als je het niet vraagt ook ) Quote
jelledeboer Posted November 6, 2013 Posted November 6, 2013 Vreemd actie om de 3 deurs versie voor 1.2 motor niet meer te leveren. Vind 1.2 motor iets meer pit hebben, zeker omdat ik elke dag op snelweg rijd. Ook jammer dat de goedkoopste 1.2 versie duur is geworden. Quote
Dan8 Posted November 9, 2013 Posted November 9, 2013 Met ESC wordt toch ESP bedoeld?Lijkt me dat dat er standaard inzit tegenwoordig. Vanaf 1-Nov-2014 moet het in ieder geval verplicht erin zitten bij nieuwe auto's.Lijkt me sterk dat Kia er dan nu een jaar vooraf er mee ophoud aan te bieden. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.