Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Als ik muziek afspeel via de USB zie ik op het scherm geen bestanden staan

(Handleiding HST 22 blz 92 pos.2)

Posted

ik heb nog geen goed woord over de F550BT gelezen :( maar sorry ik heb ook geen idee hoe je dat op kan lossen, ik ben in ieder geval steeds blijer dat ik niet de 550 heb gekregen

Posted

Als ik muziek afspeel via de USB zie ik op het scherm geen bestanden staan

(Handleiding HST 22 blz 92 pos.2)

Ik wil je graag helpen, maar zou je ons iets meer informatie kunnen verschaffen? Zoals grootte van usb stick, bestandsformaat van usb stick, type bestanden (mp3, wma, iets anders). Heb je het al met een andere usb stick geprobeerd? Desnoods met een enkel mp3'tje erop.

 

Ik zou ook even op bladzijde 136 en 137 van de handleiding kijken, daar staan een aantal tabellen met informatie over de ondersteunde bestandsformaten.

Posted

Ik wil je graag helpen, maar zou je ons iets meer informatie kunnen verschaffen? Zoals grootte van usb stick, bestandsformaat van usb stick, type bestanden (mp3, wma, iets anders). Heb je het al met een andere usb stick geprobeerd? Desnoods met een enkel mp3'tje erop.

 

Ik zou ook even op bladzijde 136 en 137 van de handleiding kijken, daar staan een aantal tabellen met informatie over de ondersteunde bestandsformaten.

Ik heb de USB stick in mijn andere wagen gedaan en heb geen problemen ondervonden

Posted

Hallo Tator,

 

ik wil je niet ontmoedigen maar ik heb de F550BT uit mijn nieuwe Kia Picanto door de dealer uit laten bouwen en met bijbetaling van 70,00 Euro de FB940BT laten inbouwen. Helaas heb ik ook geen andere oplossing voor je.

Posted

Hallo Tator,

 

ik wil je niet ontmoedigen maar ik heb de F550BT uit mijn nieuwe Kia Picanto door de dealer uit laten bouwen en met bijbetaling van 70,00 Euro de FB940BT laten inbouwen. Helaas heb ik ook geen andere oplossing voor je.

Heb je de F550BT als actie bij de Picanto gekregen? Want dan vind ik dat je behoorlijk bent uitgeknepen doordat ze er nog €70 euro voor durven vragen om het goed te krijgen. Zoiets hoort gewoon onder garantie en coulance te worden gedaan, zonder dat daarbij kosten op de eigenaar worden verhaald. Want voor hetzelfde geld had je de 940 in eerste instantie al gekregen en hoefde je niets te betalen. En nu moet je wel betalen om alsnog die radio te krijgen.

Posted

Klopt PatrickPR, je hebt gelijk maar mijn keuze was snel gemaakt 70 bijbetalen of de 550 houden, niet dus!

Posted

Haha true, goede keuze inderdaad.

 

Klopt PatrickPR, je hebt gelijk maar mijn keuze was snel gemaakt 70 bijbetalen of de 550 houden, niet dus!

Haha true, goede keuze inderdaad.

 

Ik heb de USB stick in mijn andere wagen gedaan en heb geen problemen ondervonden

Wat bij mij wel eens het geval was, is dat de usb stick niet herkend werd. Wat bij mij hielp is de unit uit en aan zetten, daarna werd de usb stick weer herkend. Niet helemaal gelijk aan jouw probleem, maar heb je al eens geprobeerd de unit uit en aan te zetten?

Posted

Kijk eens hoe de USB stick is geformatteerd, hier schuild waarschijnlijk het probleem Fat 32 doet het wel NTFS niet.

Posted

Kijk eens hoe de USB stick is geformatteerd, hier schuild waarschijnlijk het probleem Fat 32 doet het wel NTFS niet.

 

heb Pioneer gebeld en zij zeiden dat ik opnieuw moest formatteren naar FAT 16 (was FAT32) mijn USB stick is 32GB

 

Volgens mij is het formatteren naar FAT32 alleen bedoeld voor als de stick groter is dan 16GB en waarom doet die in mijn andere wagen dat wel....

Posted

FAT32 formateren is prima. FAT16 wordt niet meer gebruikt. Alle moderne radio's kunnen FAT32 aan. Op bladzijden 136 en 145 van de gebruikshandleiding staat nota bene dat FAT32 wordt ondersteund. FAT32 kan harde schijven tot 2TB aan, alleen de bestandsgrootte is gelimiteerd tot 4GB. Is jouw usb stick gepartitioneerd? Want hier kan de 550 niet mee overweg (p. 135). Ik zou het eens met een andere usb stick proberen, met dezelfde liedjes. Of andere liedjes op dezelfde usb stick.

Posted

FAT32 formateren is prima. FAT16 wordt niet meer gebruikt. Alle moderne radio's kunnen FAT32 aan. Op bladzijden 136 en 145 van de gebruikshandleiding staat nota bene dat FAT32 wordt ondersteund. FAT32 kan harde schijven tot 2TB aan, alleen de bestandsgrootte is gelimiteerd tot 4GB. Is jouw usb stick gepartitioneerd? Want hier kan de 550 niet mee overweg (p. 135). Ik zou het eens met een andere usb stick proberen, met dezelfde liedjes. Of andere liedjes op dezelfde usb stick.

 

mijn stick van 32GB is niet gepartitioneerd en heeft alleen muziekbestanden met MP3-tjes...ik in mijn vorige wagen heb een externe harde schijf van 200GB in NTFS die ik wel naar FAT 32 heb moeten formatteren, omdat die anders niet herkent

Posted

@Tator,

 

Hoeveel bestanden (lees mp3-tjes) heb je op je stick staan?

Zijn deze verdeeld over diverse mappen of alles in één map.

Het is aan te bevelen om maximaal 99 muzieknummers in één map te plaatsen.

Ik zou de memory-stick opnieuw (Fat32) formatteren en daarna een aantal

mappen aanmaken waarin elke map maximaal 99 nummers staan.

 

Laat eens horen of dat een oplossing is !

 

Grtz.

Specialmade

Posted

@Tator,

 

Hoeveel bestanden (lees mp3-tjes) heb je op je stick staan?

Zijn deze verdeeld over diverse mappen of alles in één map.

Het is aan te bevelen om maximaal 99 muzieknummers in één map te plaatsen.

Ik zou de memory-stick opnieuw (Fat32) formatteren en daarna een aantal

mappen aanmaken waarin elke map maximaal 99 nummers staan.

 

Laat eens horen of dat een oplossing is !

 

Grtz.

Specialmade

Ik heb de stick opnieuw geformatteerd en voor elk muzikant een map aangemaakt en elke map heeft niet meer nummers dan 99

Bij de dealer voor reparatie geweest en nu krijg je als je naar USB gaat " format Reading" duurt ca. 10 seconden en ziet dan pas de USB stick en de bestanden. Ik heb de dealer gezegd dat dit te lang duurt voordat de f550bt de stick herkent

Posted

Ik heb de stick opnieuw geformatteerd en voor elk muzikant een map aangemaakt en elke map heeft niet meer nummers dan 99

Bij de dealer voor reparatie geweest en nu krijg je als je naar USB gaat " format Reading" duurt ca. 10 seconden en ziet dan pas de USB stick en de bestanden. Ik heb de dealer gezegd dat dit te lang duurt voordat de f550bt de stick herkent

10 seconden is behoorlijk normaal voor de F550, dat was bij mij ook. Maar wat is er nu veranderd dan dat het nu wel werkt?

Posted

10 seconden is behoorlijk normaal voor de F550, dat was bij mij ook. Maar wat is er nu veranderd dan dat het nu wel werkt?

 

de stekker aan de achterkant was niet goed bevestigd, waardoor het lampje van de stick niet brandde en de stick niet herkend wordt

 

vreemd dat 10 sec. normaal is voor deze Pioneer. Bij mijn andere navigatiesysteem pakt die direct.....

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...