John Kanon Geplaatst 15 November, 2013 Geplaatst 15 November, 2013 Helaas zit na 3 maand het eerste deukje in mijn Pica. Op de parkeerplaats gebeurd en de dader ligt op het kerkhof. Het is maar heel klein,3x3 mm,maar mijn auto is zwart en die ander is wit. Er zit dus een beetje witte lak op mijn zwarte Pica. Wie weet hoe ik dat er af krijg zonder mijn eigen lak te beschadigen? Het deukje zie je niet,je kunt het alleen voelen. Als de witte lak weg is,vind ik het voorlopig best,maar als iemand mij kan zeggen wat het uitdeuken ong. kost,dan hoor ik het graag. Quote
Seafox Geplaatst 16 November, 2013 Geplaatst 16 November, 2013 Dat is bale. man. Eerste schade is altijd klote. Hier in Haarlem heb je een bedrijfje die doet parkeer schade/deuken vanaf 25 euro. Maar ja dat is wel een beetje ver weg voor je Quote
Specialmade Geplaatst 16 November, 2013 Geplaatst 16 November, 2013 Helaas zit na 3 maand het eerste deukje in mijn Pica. Op de parkeerplaats gebeurd en de dader ligt op het kerkhof. Het is maar heel klein,3x3 mm,maar mijn auto is zwart en die ander is wit. Er zit dus een beetje witte lak op mijn zwarte Pica. Wie weet hoe ik dat er af krijg zonder mijn eigen lak te beschadigen? Het deukje zie je niet,je kunt het alleen voelen. Als de witte lak weg is,vind ik het voorlopig best,maar als iemand mij kan zeggen wat het uitdeuken ong. kost,dan hoor ik het graag. Dat is idd balen, zeker nu je de "dader" niet kent. probeer met dit poetsmiddel de witte lak te verwijderen. Heb hier zelf hele goede ervaringen mee. Suc6 Grtz. Specialmade Quote
richardthai Geplaatst 16 November, 2013 Geplaatst 16 November, 2013 Hoe heet dat poetsmiddel richard Quote
Seafox Geplaatst 16 November, 2013 Geplaatst 16 November, 2013 Klik op het woord "dit" dan wordt je door gelinkt. maar hier de link http://www.halfords.nl/shop/auto-onderhoud/auto-exterieur/111203 1 Quote
John Kanon Geplaatst 17 November, 2013 Topic Starter Geplaatst 17 November, 2013 Bedankt,ga komende week wel even informeren bij de garage. Als uitdeuken weinig meer kost dan zo´n fles,dan breng ik hem wel even weg. Na het uitdeuken zal die witte lak toch ook wel weg zijn. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.