Papenhoven Posted November 18, 2013 Posted November 18, 2013 Wij hebben enkele upgrades aan onze Kia Venga laten doen en willen dit graag met jullie delen! Wat we hebben laten plaatsen is: - LED-strip bij de koplampen - RVS hoogglans gepolijste sierranden voor de mistlampen - Bovenste achterklep lijst RVS In de toekomst zullen we ook de RVS hoogglans gepolijste raamlijsten-set laten plaatsen (en dan is het wel genoeg Zelf vinden we het chroom de auto net wat stoerder maken... 1 Quote
Specialmade Posted November 18, 2013 Posted November 18, 2013 @Papenhoven, Is heel mooi geworden hoor. Zie er strak uit, zeker de donkere kleur auto met dat chroom. Suc6 met de gepolijste raamlijsten. Grtz. Specialmade Quote
robquatr Posted November 19, 2013 Posted November 19, 2013 Wij hebben enkele upgrades aan onze Kia Venga laten doen en willen dit graag met jullie delen! Wat we hebben laten plaatsen is: - LED-strip bij de koplampen - RVS hoogglans gepolijste sierranden voor de mistlampen - Bovenste achterklep lijst RVS In de toekomst zullen we ook de RVS hoogglans gepolijste raamlijsten-set laten plaatsen (en dan is het wel genoeg Zelf vinden we het chroom de auto net wat stoerder maken... Ziet er gewoon fraai uit. Met name de lijst op de achterklep is fraai. Vooral in combinatie met de donkere kleur. Quote
Papenhoven Posted November 23, 2013 Author Posted November 23, 2013 Thx voor jullie leuke reacties! Quote
Smart Posted November 27, 2013 Posted November 27, 2013 Mooi hoor, zeker op die donkere kleur. Overigens een kleur die nog niet zolang leverbaar is. Dat chroom zou ik ook wel op de auto willen hebben..... Quote
woutje49 Posted December 14, 2013 Posted December 14, 2013 Heel mooi. De chroomstrip op de achterklep heb ik er ook meteen bij aflevering op laten zetten. Verder heb ik de originele metalen dorpelbeschermers. Deze laatste zie je dus alleen maar als je het portier opent. Quote
Remko .me Posted December 14, 2013 Posted December 14, 2013 Mooi hoor, zeker op die donkere kleur. Overigens een kleur die nog niet zolang leverbaar is. Dat chroom zou ik ook wel op de auto willen hebben..... Jij hebt dat toch ook? Overigens, welke kleur want ik dacht dat het zwart was? Quote
Smart Posted December 15, 2013 Posted December 15, 2013 Ja Remko, ik heb dat ook...was ook een grapje! Zo jammer dit dan weer...... Quote
Recommended Posts