Papenhoven Geplaatst 18 November, 2013 Geplaatst 18 November, 2013 Wij hebben enkele upgrades aan onze Kia Venga laten doen en willen dit graag met jullie delen! Wat we hebben laten plaatsen is: - LED-strip bij de koplampen - RVS hoogglans gepolijste sierranden voor de mistlampen - Bovenste achterklep lijst RVS In de toekomst zullen we ook de RVS hoogglans gepolijste raamlijsten-set laten plaatsen (en dan is het wel genoeg Zelf vinden we het chroom de auto net wat stoerder maken... 1 Quote
xtra40 Geplaatst 18 November, 2013 Geplaatst 18 November, 2013 Dat ziet er inderdaad erg goed uit Quote
Specialmade Geplaatst 18 November, 2013 Geplaatst 18 November, 2013 @Papenhoven, Is heel mooi geworden hoor. Zie er strak uit, zeker de donkere kleur auto met dat chroom. Suc6 met de gepolijste raamlijsten. Grtz. Specialmade Quote
robquatr Geplaatst 19 November, 2013 Geplaatst 19 November, 2013 Wij hebben enkele upgrades aan onze Kia Venga laten doen en willen dit graag met jullie delen! Wat we hebben laten plaatsen is: - LED-strip bij de koplampen - RVS hoogglans gepolijste sierranden voor de mistlampen - Bovenste achterklep lijst RVS In de toekomst zullen we ook de RVS hoogglans gepolijste raamlijsten-set laten plaatsen (en dan is het wel genoeg Zelf vinden we het chroom de auto net wat stoerder maken... Ziet er gewoon fraai uit. Met name de lijst op de achterklep is fraai. Vooral in combinatie met de donkere kleur. Quote
Papenhoven Geplaatst 23 November, 2013 Topic Starter Geplaatst 23 November, 2013 Thx voor jullie leuke reacties! Quote
Smart Geplaatst 27 November, 2013 Geplaatst 27 November, 2013 Mooi hoor, zeker op die donkere kleur. Overigens een kleur die nog niet zolang leverbaar is. Dat chroom zou ik ook wel op de auto willen hebben..... Quote
woutje49 Geplaatst 14 December, 2013 Geplaatst 14 December, 2013 Heel mooi. De chroomstrip op de achterklep heb ik er ook meteen bij aflevering op laten zetten. Verder heb ik de originele metalen dorpelbeschermers. Deze laatste zie je dus alleen maar als je het portier opent. Quote
Remko .me Geplaatst 14 December, 2013 Geplaatst 14 December, 2013 Mooi hoor, zeker op die donkere kleur. Overigens een kleur die nog niet zolang leverbaar is. Dat chroom zou ik ook wel op de auto willen hebben..... Jij hebt dat toch ook? Overigens, welke kleur want ik dacht dat het zwart was? Quote
Smart Geplaatst 15 December, 2013 Geplaatst 15 December, 2013 Ja Remko, ik heb dat ook...was ook een grapje! Zo jammer dit dan weer...... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.