Paul192 Posted November 24, 2013 Posted November 24, 2013 Na tientallen jaren Opel gereden te hebben, 2 weken geleden overgestapt op een Kia Sportage uit 2012. Wat een dijk van een auto, super! Weliswaar pas 2 weken ervaring, maar ik ga er van uit dat we veel plezier van deze auto zullen gaan hebben. Dit forum ziet er prachtig uit. Oogt professioneel, overzichtelijk en duidelijk. Ik hoop er veel plezier van te beleven en dat mijn evtl. vragen beantwoord kunnen en zullen worden. Groeten, Paul Quote
Specialmade Posted November 24, 2013 Posted November 24, 2013 @Paul192, Welkom op dit forum en veel leesplezier. Natuurlijk veel rijplezier en veilige kilometers met je Sportage. Leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over de auto en dit forum. Suc6 Grtz. Specialmade Quote
Albert jan & Brigitte Posted November 24, 2013 Posted November 24, 2013 Paul, welkom op het forum en geniet van je Sportage. Quote
bigwade Posted November 28, 2013 Posted November 28, 2013 Welkom ! Gebruik ook vooral de zoekfunctie kiaclub.nl+jouwvraag/onderwerp in Google. Het meeste werk w.b. de Sportage3 is namelijk al gedaan Oja foto's, vinden we leuk ! Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.