Paul192 Geplaatst 24 November, 2013 Geplaatst 24 November, 2013 Na tientallen jaren Opel gereden te hebben, 2 weken geleden overgestapt op een Kia Sportage uit 2012. Wat een dijk van een auto, super! Weliswaar pas 2 weken ervaring, maar ik ga er van uit dat we veel plezier van deze auto zullen gaan hebben. Dit forum ziet er prachtig uit. Oogt professioneel, overzichtelijk en duidelijk. Ik hoop er veel plezier van te beleven en dat mijn evtl. vragen beantwoord kunnen en zullen worden. Groeten, Paul Quote
Specialmade Geplaatst 24 November, 2013 Geplaatst 24 November, 2013 @Paul192, Welkom op dit forum en veel leesplezier. Natuurlijk veel rijplezier en veilige kilometers met je Sportage. Leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over de auto en dit forum. Suc6 Grtz. Specialmade Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 24 November, 2013 Geplaatst 24 November, 2013 Paul, welkom op het forum en geniet van je Sportage. Quote
bigwade Geplaatst 28 November, 2013 Geplaatst 28 November, 2013 Welkom ! Gebruik ook vooral de zoekfunctie kiaclub.nl+jouwvraag/onderwerp in Google. Het meeste werk w.b. de Sportage3 is namelijk al gedaan Oja foto's, vinden we leuk ! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.