FloorG Geplaatst 25 November, 2013 Geplaatst 25 November, 2013 Beste allen, Ik krijg zaterdag mijn eerste auto een gloednieuwe picanto comfort metallic Black. Nu ben ik pas 22 en heb dus nog geen schadevrije jaren opgebouwd, dus kan geen fikse kortingen verwachten op de premie die ik moet betalen( all risk). Ik hoorde dat wanneer je 23 bent bij veel verzekeraars 3 schadevrije jaren krijgt. Heeft iemand hier ervaring mee of tips om ergens een goede premie in de wacht te slepen. De goedkoopste die ik heb kunnen vinden bij allrisk 0 schadevrije jaren is 78 euro's beetje veel als je het mij vraagt. Groet Floor Quote
Jack_z Geplaatst 25 November, 2013 Geplaatst 25 November, 2013 *zucht* heel diep toen ik 23 was reden we nog met paard en wagen ik denk dat je niet alleen naar goedkoop moet kijken maar vooral naar de polisvoorwaarden en die afwegen tegen de prijs ? bij de hele goedkope verzekeraars ben je meestal verplicht om het door een bij hen aangesloten schade herstel bedrijf te laten maken en vaak ook met gebruikte onderdelen wat dan misschien weer je 7 jaar Kia garantie in gevaar breng ? ik roep maar wat he, er zijn vast anderen die je beter kunnen adviseren gr Jack Quote
John Kanon Geplaatst 26 November, 2013 Geplaatst 26 November, 2013 Beste allen, Ik krijg zaterdag mijn eerste auto een gloednieuwe picanto comfort metallic Black. Nu ben ik pas 22 en heb dus nog geen schadevrije jaren opgebouwd, dus kan geen fikse kortingen verwachten op de premie die ik moet betalen( all risk). Ik hoorde dat wanneer je 23 bent bij veel verzekeraars 3 schadevrije jaren krijgt. Heeft iemand hier ervaring mee of tips om ergens een goede premie in de wacht te slepen. De goedkoopste die ik heb kunnen vinden bij allrisk 0 schadevrije jaren is 78 euro's beetje veel als je het mij vraagt. Groet Floor Prijs kan wel kloppen. Ik betaal ruim 19 euro met 75% no-claim,dan kom je zonder no-claim al snel op 78 euro en dan nog de jonge leeftijd.Denk niet dat je een goedkopere vind,is mij ook niet gelukt. Via een tussenpersoon was er vroeger wel wat te regelen,maar of dat nog zo is? Eén troost,als het goed is,wordt het elk jaar iets goedkoper. Quote
Jiskefet Geplaatst 26 November, 2013 Geplaatst 26 November, 2013 https://www.aondirect.nl/ kom ik op zo'n 65 euro uit incl rechtsbijstand. (FRL) ! Net zo duur moet nog belasting etc overheen ! 1 Quote
dhabets Geplaatst 26 November, 2013 Geplaatst 26 November, 2013 "Beginnende" bestuurders zijn wat dat betreft links of rechtsom toch de "***". Laat je in ieder geval niet vertellen dat je na je 23e schadevrije jaren cadeau krijgt want dat mag helemaal niet. Wat wel mag, is dat je korting krijgt op je verzekering. Gratis schadevrije jaren krijg je in ieder geval niet! Wellicht is het IAK (https://www.iak.nl) interessant voor jou als beginnende bestuurder. Ik heb hier de verzekering van mijn Pro Cee'd GT afgesloten (ben zelf pas 23). Deze was flink goedkoper als bij andere aanbieders (mede vanwege het feit dat ik hier 40% kreeg..). Gr, Dennis Quote
John Kanon Geplaatst 26 November, 2013 Geplaatst 26 November, 2013 https://www.aondirect.nl/ kom ik op zo'n 65 euro uit incl rechtsbijstand. (FRL)Ook de 21% ass.bel. meegerekend? Voor mij kom ik hier ook op bijna 20 euro uit. Quote
FloorG Geplaatst 27 November, 2013 Topic Starter Geplaatst 27 November, 2013 Dank allen voor de goede tips.Ik kom bij Aon op rond de 81 euro uit en veel goedkoper zal het niet worden, heb ik zo vergeleken.dus het zal wel of AEGON of Aon worden zal nog even kijken wie de voordeligste polisvoorwaarden heeft. Quote
Jiskefet Geplaatst 27 November, 2013 Geplaatst 27 November, 2013 Ook de 21% ass.bel. meegerekend? Voor mij kom ik hier ook op bijna 20 euro uit. Je hebt gelijk ja, niet goed gezien. Quote
belthazor Geplaatst 27 November, 2013 Geplaatst 27 November, 2013 Is dat hetzelfde als 'enkel' de Burgerlijke Aansprakelijkheid in Belgie zonder een omnium? Quote
Jack_z Geplaatst 27 November, 2013 Geplaatst 27 November, 2013 Is dat hetzelfde als 'enkel' de Burgerlijke Aansprakelijkheid in Belgie zonder een omnium? nee dit is zoals jij het noem met omnium, dus wettelijke verzekering plus eigen schade Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.