Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Beste allen,

Ik krijg zaterdag mijn eerste auto een gloednieuwe picanto comfort metallic Black.

Nu ben ik pas 22 en heb dus nog geen schadevrije jaren opgebouwd, dus kan geen fikse kortingen verwachten op de premie die ik moet betalen( all risk). Ik hoorde dat wanneer je 23 bent bij veel verzekeraars 3 schadevrije jaren krijgt. Heeft iemand hier ervaring mee of tips om ergens een goede premie in de wacht te slepen.

De goedkoopste die ik heb kunnen vinden bij allrisk 0 schadevrije jaren is 78 euro's beetje veel als je het mij vraagt.

Groet Floor

Posted

*zucht*  heel diep toen ik 23 was reden we nog met paard en wagen :P

 

ik denk dat je niet alleen naar goedkoop moet kijken maar vooral naar de polisvoorwaarden en die afwegen tegen de prijs ? bij de hele goedkope verzekeraars ben je meestal verplicht om het door een bij hen aangesloten schade herstel bedrijf te laten maken en vaak ook met gebruikte onderdelen wat dan misschien weer je 7 jaar Kia garantie in gevaar breng ? ik roep maar wat he, er zijn vast anderen die je beter kunnen adviseren

 

gr

 

Jack

Posted

Beste allen,

Ik krijg zaterdag mijn eerste auto een gloednieuwe picanto comfort metallic Black.

Nu ben ik pas 22 en heb dus nog geen schadevrije jaren opgebouwd, dus kan geen fikse kortingen verwachten op de premie die ik moet betalen( all risk). Ik hoorde dat wanneer je 23 bent bij veel verzekeraars 3 schadevrije jaren krijgt. Heeft iemand hier ervaring mee of tips om ergens een goede premie in de wacht te slepen.

De goedkoopste die ik heb kunnen vinden bij allrisk 0 schadevrije jaren is 78 euro's beetje veel als je het mij vraagt.

Groet Floor

Prijs kan wel kloppen.

Ik betaal ruim 19 euro met 75% no-claim,dan kom je zonder no-claim al snel op 78 euro en dan nog de jonge leeftijd.Denk niet dat je een goedkopere vind,is mij ook niet gelukt.

Via een tussenpersoon was er vroeger wel wat te regelen,maar of dat nog zo is?

Eén troost,als het goed is,wordt het elk jaar iets goedkoper.

Posted

"Beginnende" bestuurders zijn wat dat betreft links of rechtsom toch de "***". 

Laat je in ieder geval niet vertellen dat je na je 23e schadevrije jaren cadeau krijgt want dat mag helemaal niet. Wat wel mag, is dat je korting krijgt op je verzekering. Gratis schadevrije jaren krijg je in ieder geval niet!

 

Wellicht is het IAK (https://www.iak.nl) interessant voor jou als beginnende bestuurder. Ik heb hier de verzekering van mijn Pro Cee'd GT afgesloten (ben zelf pas 23). Deze was flink goedkoper als bij andere aanbieders (mede vanwege het feit dat ik hier 40% kreeg..).

 

Gr,

Dennis

Posted

Dank allen voor de goede tips.
Ik kom bij Aon op rond de 81 euro uit en veel goedkoper zal het niet worden, heb ik zo vergeleken.
dus het zal wel of AEGON of Aon worden zal nog even kijken wie de voordeligste polisvoorwaarden heeft.

Posted

Is dat hetzelfde als 'enkel' de Burgerlijke Aansprakelijkheid in Belgie zonder een omnium?

nee dit is zoals jij het noem met omnium, dus wettelijke verzekering plus eigen schade

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...