Jump to content
Onderdelenshop24.com

100 Kia's zoek na faillissement autodealer Kroymans


Recommended Posts

Posted

Bij het faillissement van autobedrijf Kroymans in 2009 zijn in totaal 200 auto's zoek geraakt. Dat blijkt uit het zogenoemde boedelverslag van de curatoren.

Volgens de curatoren zouden in totaal 8.824 auto's in de boedel van het autobedrijf moeten vallen. Van die voorraad zijn 100 Kia's en 100 Opels nergens te bekennen. In 2009 gingen in Amsterdam, Rotterdam en Hilversum meerdere autodealers die onder de vlag van Kroymans opereren failliet.

Behalve Opels en de Kia's zijn ook nog enkele andere auto's zoek die volgens de curatoren bij dealers terecht zijn gekomen. "Daar is geen verklaring voor gevonden", schrijven ze. In het onderzoek naar het terughalen van de auto's voor de boedel krijgen de curatoren geen medewerking. In het verslag kondigen ze daarom juridische stappen aan om de waarheid boven tafel te krijgen. Specialisten zijn ingezet om te onderzoeken wat er met alle auto's is gebeurd.

Posted

Is al jaren een janboel daar. Op verschillende grote parkeerterreinen hebben heeeeel veeeel nieuwe auto's gestaan.

Sommige leden hier hebben ook nog ooit zo'n overjarig exemplaar gekocht.

  • 4 weeks later...
Posted

Toevallug? In de ouwe showroom van Kroymans in R'dam zuid zit nu weer een Kia-dealer...... Bender in September gewees voor n offerte.

Posted

Ik denk zelfs van de bouwjaren 2008-2009, veel overjarige niet verkoopbare modellen.

Posted

Staan er ca 100 ?

2e handsjes ca 2010-11 ?

Sjammer for jou: die ware al weg.... :(

 

Nogwah...kben hier nommaah pas...maarruh Mr Smart: ...heb jij hiero n tweelingbroertje???  :chinese: :chinese:

Posted

Nee, geen enkele band.

Heet jij ook Mr. Smart? Nee, geen tweelingbroertje....geen enkele band.

  • Like 1
Posted

Heet jij ook Mr. Smart? Nee, geen tweelingbroertje....geen enkele band.

Nee geen enkele band.

  • Like 1
Posted

Misschien leuk...we kunnen weleens wat afspreken....de duiven voeren in het park bijvoorbeeld! 15_zpsc4e5f73f.jpg

 

 

 

WaldorfStatler3.jpg

Posted

Was ff puzzelle....maarruh....geen band dus. :nono:

Nee, geen band....man zulk soort dingen moeten echt groeien!

Posted

Smart; die Ki'aad is een rare, misschien wel een winterband, en daar heb je nu niks aan........

  • Like 1
Posted

Smart; die Ki'aad is een rare, misschien wel een winterband, en daar heb je nu niks aan........

Ech nie, met de huidige temperaturen kun je binnenkort de lange onderbroeken weer opbergen man!

Maar die Ki'aad blijkt dus een rare. Ik zal er terdege rekening mee houden!

 

BTW! Wanneer zijn die lentebanden weer beschikbaar?

  • Like 1
Posted

Smart; die Ki'aad is een rare

 

Maar die Ki'aad blijkt dus een rare.

 

 

Eindelijk zijn Waldorf en Statler t n keertje eens met elkaar...... :lol: 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...