Guest wil51 Posted December 11, 2013 Posted December 11, 2013 Bij het faillissement van autobedrijf Kroymans in 2009 zijn in totaal 200 auto's zoek geraakt. Dat blijkt uit het zogenoemde boedelverslag van de curatoren. Volgens de curatoren zouden in totaal 8.824 auto's in de boedel van het autobedrijf moeten vallen. Van die voorraad zijn 100 Kia's en 100 Opels nergens te bekennen. In 2009 gingen in Amsterdam, Rotterdam en Hilversum meerdere autodealers die onder de vlag van Kroymans opereren failliet. Behalve Opels en de Kia's zijn ook nog enkele andere auto's zoek die volgens de curatoren bij dealers terecht zijn gekomen. "Daar is geen verklaring voor gevonden", schrijven ze. In het onderzoek naar het terughalen van de auto's voor de boedel krijgen de curatoren geen medewerking. In het verslag kondigen ze daarom juridische stappen aan om de waarheid boven tafel te krijgen. Specialisten zijn ingezet om te onderzoeken wat er met alle auto's is gebeurd. Quote
Smart Posted December 12, 2013 Posted December 12, 2013 Is al jaren een janboel daar. Op verschillende grote parkeerterreinen hebben heeeeel veeeel nieuwe auto's gestaan. Sommige leden hier hebben ook nog ooit zo'n overjarig exemplaar gekocht. Quote
Ki'aad Posted January 5, 2014 Posted January 5, 2014 Toevallug? In de ouwe showroom van Kroymans in R'dam zuid zit nu weer een Kia-dealer...... Bender in September gewees voor n offerte. Quote
bigwade Posted January 5, 2014 Posted January 5, 2014 Staan er ca 100 ? 2e handsjes ca 2010-11 ? Quote
Smart Posted January 5, 2014 Posted January 5, 2014 Ik denk zelfs van de bouwjaren 2008-2009, veel overjarige niet verkoopbare modellen. Quote
Ki'aad Posted January 5, 2014 Posted January 5, 2014 Staan er ca 100 ? 2e handsjes ca 2010-11 ? Sjammer for jou: die ware al weg.... Nogwah...kben hier nommaah pas...maarruh Mr Smart: ...heb jij hiero n tweelingbroertje??? :chinese: Quote
bigwade Posted January 5, 2014 Posted January 5, 2014 maarruh Mr Smart: ...heb jij hiero n tweelingbroertje??? :chinese: Nee, geen enkele band. Quote
Smart Posted January 5, 2014 Posted January 5, 2014 Nee, geen enkele band. Heet jij ook Mr. Smart? Nee, geen tweelingbroertje....geen enkele band. 1 Quote
bigwade Posted January 5, 2014 Posted January 5, 2014 Heet jij ook Mr. Smart? Nee, geen tweelingbroertje....geen enkele band. Nee geen enkele band. 1 Quote
Ki'aad Posted January 5, 2014 Posted January 5, 2014 Was ff puzzelle....maarruh....geen band dus. Quote
bigwade Posted January 5, 2014 Posted January 5, 2014 Was ff puzzelle....maarruh....geen band dus. nee zeg..... Quote
Smart Posted January 5, 2014 Posted January 5, 2014 Misschien leuk...we kunnen weleens wat afspreken....de duiven voeren in het park bijvoorbeeld! Quote
Smart Posted January 5, 2014 Posted January 5, 2014 Was ff puzzelle....maarruh....geen band dus. Nee, geen band....man zulk soort dingen moeten echt groeien! Quote
bigwade Posted January 5, 2014 Posted January 5, 2014 Smart; die Ki'aad is een rare, misschien wel een winterband, en daar heb je nu niks aan........ 1 Quote
Smart Posted January 5, 2014 Posted January 5, 2014 Smart; die Ki'aad is een rare, misschien wel een winterband, en daar heb je nu niks aan........ Ech nie, met de huidige temperaturen kun je binnenkort de lange onderbroeken weer opbergen man! Maar die Ki'aad blijkt dus een rare. Ik zal er terdege rekening mee houden! BTW! Wanneer zijn die lentebanden weer beschikbaar? 1 Quote
Ki'aad Posted January 6, 2014 Posted January 6, 2014 Smart; die Ki'aad is een rare Maar die Ki'aad blijkt dus een rare. Eindelijk zijn Waldorf en Statler t n keertje eens met elkaar...... Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.