bengeltje Posted December 11, 2013 Posted December 11, 2013 Wie kan mij verder helpen? Mijn joice hikt en ploft .lijkt of hij af en toe op 3 cilinders loopt. Ik heb de bobine,transistor,uitlaatspruitstuk,katalysator en lambdasonde vervangen. De auto rijd op g3 en benzine en op bijde brandstoffen zelfde probleem nog. Als de motor warm word word het probleem minder. Op g3 was mijn verbruik rond de 1op 9 en is nu 1op 6,5. Wat kan nu nog de oorzaak zijn? Auto moet gekeurd worden deze maand dus hoop dat iemand mij snel tips kan geven. Quote
Murcielaygo Posted December 11, 2013 Posted December 11, 2013 Misschien een open deur, maar heb je de bougies en bougiekabels/verdeelkap ook vervangen? Quote
Jack_z Posted December 11, 2013 Posted December 11, 2013 misschien komt het omdat je hem joice genoemd heb Quote
bigwade Posted December 11, 2013 Posted December 11, 2013 kijk even naar #2 en anders ben je de gelukkige voor een kleprevisie Heb met 3x een beetje ervaring Quote
bengeltje Posted December 13, 2013 Author Posted December 13, 2013 Het is opgelost het waren de bougies. Had hem naar garage gebracht die hebben compressie gemeten en die was helemaal goed. Bleken slechte bougies in te zitten terwijl we in augustus in Oostenrijk bij kia dealer stonden en toen zei ik zijn het niet de bougies. Toen zeiden hun nadat ze ze hadden bekeken nee die zijn nog goed. Hebben toen babine en transistor laten vervangen . Iedereen bedankt voor de reacties auto is nu weer goed gekeurd en dat nog wel op vrijdag de 13 de 1 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.