Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Kosten onderdeel spiegel

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Paar weken terug een nieuwe picanto gekocht. Door een onhandige actie de rechterspiegel beschadigd. Het transparante randje van de spiegel moet vervangen worden. Kosten: 150 euro. Is dit een normale prijs of wordt ik opgelicht door de garage?

Geplaatst

Stel je even netjes voor in het voorstel topic.

Da's altijd aardiger.

w.b. die spiegel; geen idee, maar het is best geld.

Geplaatst

Paar weken terug een nieuwe picanto gekocht. Door een onhandige actie de rechterspiegel beschadigd. Het transparante randje van de spiegel moet vervangen worden. Kosten: 150 euro. Is dit een normale prijs of wordt ik opgelicht door de garage?

Mijn Picanto is juist kleiner dan ik dacht.
Geplaatst

Heb exact hetzelfde gehad in okt-2011.

Heb toen 138,12 moeten betalen. Onderdeel & werkplaatstarief.

Dus 150,- lijkt me een normaal tarief.

Geplaatst

heb ik met de rio ook gehad en ook bij mij was alleen de richting aanwijzer glas van de spiegel stuk 

heb het onderdeel nummer achterhaald en deze in korea voor net aan 25 euro gekocht beetje geklooid om hem er in te zetten maar dat is gewoon netjes gelukt 

dus even snel meer dan 100 euro uitgespaard

Geplaatst

is het dit onderdeel ??

1412443_261202624036606_413614051_o.jpg

heb even gekeken maar die kost 15 dollar in  korea

JA dat is precies wat ik bedoel ... Gisteren zelf ook gezocht op internet maar niet gevonden.

Heb je een link? Bedankt!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...