richardthai Geplaatst 15 December, 2013 Geplaatst 15 December, 2013 Zijn er al mensen die een versterker hebben geplaatst in hun kia picanto. Ik heb namelijk de kenwood kac-8405, 4 kanaals aangeschaft en nieuwe speakers. Maar zit nu waar ik de versterker zal plaatsen. Dus als er tips zijn hoor ik dat die graag. Richard Quote
Picawhite Geplaatst 16 December, 2013 Geplaatst 16 December, 2013 Heb een MTX 8inch in de kofferbak.... Quote
bigwade Geplaatst 16 December, 2013 Geplaatst 16 December, 2013 Op de fietsdrager ? Ow wacht... 1 Quote
Ed-Car Geplaatst 17 December, 2013 Geplaatst 17 December, 2013 Ik heb wel eens foto's gezien dat ze hem in de vakjes onder de bodum in de kofferbak hebben gemaakt. Leek mij een goede optie, die vakjes zijn toch voor alles net te klein. Quote
repro22 Geplaatst 18 December, 2013 Geplaatst 18 December, 2013 Ik heb 2 JBL GTO 939 boxen geen versterker nodig. Quote
repro22 Geplaatst 19 December, 2013 Geplaatst 19 December, 2013 Nee met de pioneer die de dealer er heeft ingebouwd weet ff niet welke. Maar klinkt super. Quote
richardthai Geplaatst 20 December, 2013 Topic Starter Geplaatst 20 December, 2013 24 december wordt alles in gebouwd door cardeluxe inbouwstation. Ben benieuwd hoe het gaat klinken in de auto. Richard Quote
icerabbit Geplaatst 30 December, 2013 Geplaatst 30 December, 2013 Mijn vierkanaals versterker past prima onder de bestuurdersstoel. De originele speakers zijn vervangen en geplaatst in de originele speakeropeningen (picanto vijf deurs). De actieve pionier sub is prima weggewerkt onder de bijrijdersstoel. Of je versterker zal passen onder een stoel zal afhankelijk zijn van de afmetingen. Als je wilt kan ik mijn maten wel opzoeken en op het forum zetten. Quote
richardthai Geplaatst 31 December, 2013 Topic Starter Geplaatst 31 December, 2013 De versterker is geplaatst onder de bijrijder stoel. Standaard boxen vervangen. En het klinkt super. Dik tevreden. Richard Quote
repro22 Geplaatst 2 Januari, 2014 Geplaatst 2 Januari, 2014 Ik heb gister die Pioneer sub besteld bij Redcoon voor 145 euro. Aansluiten is geen probleem is zo gebeurt maar... dat is nog altijd goedkoper dan bij de dealer voor 320 euro. Ben trouwens benieuwd wat dat platte ding een beetje kan hij past iig mooi onder de stoel . Dan zou hij in samenwerking met 2 jbl gto aardig wat geluid produceren. Quote
Pootpotter Geplaatst 4 Januari, 2014 Geplaatst 4 Januari, 2014 Ik heb hem in de bak onder de kofferbak laten monteren en een nieuwe hoedenplank gemaakt met nieuwe speakers. Originele radio gewoon gehouden en luidsprekers voor ook nog actief. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.