Albert jan & Brigitte Posted March 1, 2014 Posted March 1, 2014 Zo de velgen zitten er eindelijk onder 2 Quote
theomonika Posted March 1, 2014 Posted March 1, 2014 Wat zijn ze mooi he staan echt supper onder jullie auto 1 Quote
xtra40 Posted March 1, 2014 Posted March 1, 2014 het was even een presiesie klusje maar het resultaat mag er zeker zijn 3 Quote
mika kjelld Posted March 1, 2014 Posted March 1, 2014 ik zei toch dat het bruut zou staan .....erg mooi geworden heel veel plezier ermee 1 Quote
bob Posted March 1, 2014 Posted March 1, 2014 heel mooi een stuk beter als de velgen onder occasion waar ik vandaag naar ben gaan kijken 1 Quote
Specialmade Posted March 1, 2014 Posted March 1, 2014 @AJ, Ziet er niet uit zo................................................. geintje. Prachtige velgen en staan mooi onder deze brute auto. Heel veel succes ermee. Grtz. Specialmade 1 Quote
Ki'aad Posted March 1, 2014 Posted March 1, 2014 Ennuh ... die nieuwe velge n beetje op-pimpe met witgespote spake? En witgespote remklauwe? Gewoon, uit n spuitbussie, zo klaar. Mhh ... misschien n goed idee voor mezelf. 1 Quote
Jeroensw Posted March 2, 2014 Posted March 2, 2014 Ziet er super netjes uit lekker opvallend maar zeker niet te overdreven. 1 Quote
murky123 Posted March 2, 2014 Posted March 2, 2014 Hoe zijn jullie op die velgen uit gekomen? gewoon online uitzoeken en dan bestellen? . ik ben nu ook al een tijdje zoekende naar mooie LM velgen, maar ik vind het zo lastig zoeken als ik ze niet onder de auto kan zien. mijn kleur van de cee'd sw is planet bleu en nijg naar donkere velgen 17" . Hij staat nu nog op de stalen wintervelgjesIs er hier ook een topic waar met hun velgen onder de cee'd laat zien? kan het iig niet vinden met de zoekfunctie Quote
Albert jan & Brigitte Posted March 2, 2014 Author Posted March 2, 2014 Ja precies, gewoon online zoeken tot je weet welke richting je op wilt en dan ga je bij een velgenzaak kijken. Dan zie je weer andere velgen maar dan heb je een idee hoe ze bij de auto staan. Makkelijk vonden wij het ook niet hoor. En wij twijfelde ook nog eens tussen 17 of 18 inch. Volgens mij is voor de cee'd geen topic over diverse soorten velgen, gewoon kijken bij de mensen die een cee'd hebben. Succes. Quote
murky123 Posted March 2, 2014 Posted March 2, 2014 ik zat te denken aan deze 17 inch onder deze auto maar wat je zegt. zodra je het in real life ziet, komt het toch weer anders op je over Quote
Albert jan & Brigitte Posted March 2, 2014 Author Posted March 2, 2014 Gewoon eens naar een zaak gaan en deze velg bij je auto laten zetten. Quote
Jeroensw Posted March 2, 2014 Posted March 2, 2014 Wordt misschien wel erg donker met een donkere kleur auto Ieder zijn eigen smaak natuurlijk velgen kopen van een plaatje zou ik niet zo snel doen, het is toch een hele uitgave he Gewoon de lokale velgenzaken bezoeken dat is naar mijn idee het beste 18 inch past prima en springt er toch wat beter uit Quote
Jeroensw Posted March 4, 2014 Posted March 4, 2014 Ik zou zelf even doorzoeken oogt beetje saai vind ik Quote
murky123 Posted March 4, 2014 Posted March 4, 2014 ik ben zelf niet zo handig achter de computer met de knopjes, maar ik heb je igg gedankt voor de bijdrage. en jeroen, je hebt wel gelijk. het oogt een beetje saai. maar ik blijf toch wel een verhoogde intresse behouden in een wat donker gekleurde velg. het hoeft van mij niet te opzichtig, en ik vind zelfs 18 inch al te groot lijken voor de auto. en 16 inch weer te klein. mischien een gun metal kleur met minimaal 7 of max 10 spaken suggesties en of foto's welkom. wat is een goede zaak met een ruim aanbod in de randstad die ik kan bezoeken? Quote
Albert jan & Brigitte Posted March 4, 2014 Author Posted March 4, 2014 Wij zijn bij velgenland in vijfhuizen geweest. Prima keus en zaak. 2 Quote
murky123 Posted March 4, 2014 Posted March 4, 2014 das maar een half uurtje bij mij vandaan top. thanks Quote
Peterrrrr Posted March 5, 2014 Posted March 5, 2014 Erg dik zeg ! Zijn er al meer foto's gemaakt ? 1 Quote
jekkers Posted March 5, 2014 Posted March 5, 2014 ik ben zelf niet zo handig achter de computer met de knopjes, maar ik heb je igg gedankt voor de bijdrage. ... Met plezier gedaan hoor! Quote
Seafox Posted March 5, 2014 Posted March 5, 2014 Zo de velgen zitten er eindelijk onder in het eggie zijn ze nog mooier. staan hem erg goed!! 1 Quote
xtra40 Posted March 5, 2014 Posted March 5, 2014 in het eggie zijn ze nog mooier. staan hem erg goed!! klopt helemaal zijn echt supermooi en onwijs breed past ook op de millmeter allemaal 2 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.