Ga naar inhoud

Velgen Kia Cee'd


Albert jan & Brigitte

Aanbevolen Berichten

Hoe zijn jullie op die velgen uit gekomen? gewoon online uitzoeken en dan bestellen? . ik ben nu ook al een tijdje zoekende naar mooie LM velgen, maar ik vind het zo lastig zoeken als ik ze niet onder de auto kan zien.

mijn kleur van de cee'd sw is planet bleu en nijg naar donkere velgen 17" . Hij staat nu nog op de stalen wintervelgjes
Is er hier ook een topic waar met hun velgen onder de cee'd laat zien? kan het iig niet vinden met de zoekfunctie

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja precies, gewoon online zoeken tot je weet welke richting je op wilt en dan ga je bij een velgenzaak kijken. Dan zie je weer andere velgen :-) maar dan heb je een idee hoe ze bij de auto staan. Makkelijk vonden wij het ook niet hoor. En wij twijfelde ook nog eens tussen 17 of 18 inch. Volgens mij is voor de cee'd geen topic over diverse soorten velgen, gewoon kijken bij de mensen die een cee'd hebben.

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wordt misschien wel erg donker met een donkere kleur auto

Ieder zijn eigen smaak natuurlijk velgen kopen van een plaatje zou ik niet zo snel doen, het is toch een hele uitgave he

Gewoon de lokale velgenzaken bezoeken dat is naar mijn idee het beste

18 inch past prima en springt er toch wat beter uit

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik ben zelf niet zo handig achter de computer met de knopjes, maar ik heb je igg gedankt voor de bijdrage.

 

en jeroen, je hebt wel gelijk. het oogt een beetje saai. maar ik blijf toch wel een verhoogde intresse behouden in een wat donker gekleurde velg. het hoeft van mij niet te opzichtig, en ik vind zelfs 18 inch al te groot lijken voor de auto. en 16 inch weer te klein.

 

mischien een gun metal kleur met minimaal 7 of max 10 spaken

 

suggesties en of foto's welkom.

 

wat is een goede zaak met een ruim aanbod in de randstad die ik kan bezoeken?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...