Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Ik ben van plan mijn Rio te voorzien van panoramadak look d.m.v. folie.

Iemand ervaring in het plakken hiervan. Wat kost zo iets om het te laten doen?

Posted

Zowel mn Rio als Picanto zijn geplakt met diepzwarte carbon-look folie. Van een afstand lijkt dat net een panoramadak en is me al vaak gevraagd of het ook zo is. Deze carbon folie is behoorlijk aan de prijs, maar met zwarte wrapfolie zul je met iets in de richting van een € 200 rekening moeten houden denk. 

 

post-3879-0-58516400-1344437895_thumb.jpg
post-3879-0-32708300-1344437898_thumb.jpg
  • Like 1
Posted

@DTP2,

 

Zie er inderdaad erg mooi uit.

Lijkt net of er een panoramadak inzit.

Zal ook goed zijn tegen de evt. vogelpoep,

dat zal nu geen probleem meer zijn om dit

weg te halen zonder vervelende kringen/vlekken

c.q. lak beschadigingen.

 

Grtz.

Specialmade

Posted

Ziet er puik uit!

 

Misschien ook iets voor jouw auto ?

Ben je meteen van die hinderlijke zonlicht inval af  :-)  :-)  :wink:

 

Grtz.

Specialmade

  • Like 2
Posted

Neuj......

 

FUNNY.jpg

 

Was een goed bedoeld advies  :wink:  :-)  :-)

maar je antwoord laat niets aan duidelijkheid te wensen over  :-)   :-)

 

Grtz.

Specialmade

  • Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...