Baggio Posted December 25, 2013 Posted December 25, 2013 Ik ben van plan mijn Rio te voorzien van panoramadak look d.m.v. folie. Iemand ervaring in het plakken hiervan. Wat kost zo iets om het te laten doen? Quote
DTP2 Posted December 30, 2013 Posted December 30, 2013 Zowel mn Rio als Picanto zijn geplakt met diepzwarte carbon-look folie. Van een afstand lijkt dat net een panoramadak en is me al vaak gevraagd of het ook zo is. Deze carbon folie is behoorlijk aan de prijs, maar met zwarte wrapfolie zul je met iets in de richting van een € 200 rekening moeten houden denk. 1 Quote
Nimo Posted December 31, 2013 Posted December 31, 2013 Ziet er netjes uit, heb je nog meer foto's ?? Quote
Wimis on Posted December 31, 2013 Posted December 31, 2013 Dat ziet er keurig uit! Vooral die 2e foto komt goed tot zijn recht. Quote
Rio Rio Posted December 31, 2013 Posted December 31, 2013 Wat kost zo'n geintje? Ziet er erg goed uit! Quote
Specialmade Posted December 31, 2013 Posted December 31, 2013 @DTP2, Zie er inderdaad erg mooi uit. Lijkt net of er een panoramadak inzit. Zal ook goed zijn tegen de evt. vogelpoep, dat zal nu geen probleem meer zijn om dit weg te halen zonder vervelende kringen/vlekken c.q. lak beschadigingen. Grtz. Specialmade Quote
xtra40 Posted January 1, 2014 Posted January 1, 2014 ik moet zeggen dat het er op de fotos mooi uit ziet MAAAAAR in het echt is het veeel mooier Quote
Specialmade Posted January 1, 2014 Posted January 1, 2014 Ziet er puik uit! Misschien ook iets voor jouw auto ? Ben je meteen van die hinderlijke zonlicht inval af Grtz. Specialmade 2 Quote
Specialmade Posted January 1, 2014 Posted January 1, 2014 Neuj...... Was een goed bedoeld advies maar je antwoord laat niets aan duidelijkheid te wensen over Grtz. Specialmade 1 Quote
Albert jan & Brigitte Posted January 1, 2014 Posted January 1, 2014 Ziet er inderdaad geweldig uit. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.