Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Goedemorgen allemaal,

 

Mijn naam is Johan de Jong, 36 jaar oud en woonachtig in het mooie Brabant. Aanstaande dinsdag gaan wij onze nieuwe Kia Picanto bij de dealer ophalen die als tweede auto gereden gaat worden. Het is een Picanto met de 4 cilinder, 1.2 liter motor in kleur titanium met het Superpack. Extra's zijn een af-fabriek subwoofer en automatisch inklappende buitenspiegels.

Een van de eerste dingen die ik wil gaan veranderen is xenon verlichting inbouwen en de kleur van de overige verlichting hierbij laten aansluiten.  

Daarnaast wil ik als de winter voorbij is de huidige 14" velgen omwisselen voor 15" velgen.

 

Hopelijk kom ik handige tips en leuke weetjes hier op het forum tegen; het is onze eerste Kia namelijk.

 

Groeten,

 

Johan

Guest RvdG71
Posted

Welkom Johan op het forum, veel plezier met de pica

Posted

JJ, van harte gefeliciteerd, geniet er van!

Had je misschien nog dorpelbescherming nodig;)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...