JJdeJong Geplaatst 3 Januari, 2014 Geplaatst 3 Januari, 2014 Goedemorgen allemaal, Mijn naam is Johan de Jong, 36 jaar oud en woonachtig in het mooie Brabant. Aanstaande dinsdag gaan wij onze nieuwe Kia Picanto bij de dealer ophalen die als tweede auto gereden gaat worden. Het is een Picanto met de 4 cilinder, 1.2 liter motor in kleur titanium met het Superpack. Extra's zijn een af-fabriek subwoofer en automatisch inklappende buitenspiegels. Een van de eerste dingen die ik wil gaan veranderen is xenon verlichting inbouwen en de kleur van de overige verlichting hierbij laten aansluiten. Daarnaast wil ik als de winter voorbij is de huidige 14" velgen omwisselen voor 15" velgen. Hopelijk kom ik handige tips en leuke weetjes hier op het forum tegen; het is onze eerste Kia namelijk. Groeten, Johan Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 3 Januari, 2014 Geplaatst 3 Januari, 2014 Hoi Johan. Welkom op het forum en alvast veel plezier gewenst met de Picanto. Je zult hier veel kunnen vinden over jullie aanwinst. Ps foto's zijn we ook gek op hier... Quote
Gast RvdG71 Geplaatst 3 Januari, 2014 Geplaatst 3 Januari, 2014 Welkom Johan op het forum, veel plezier met de pica Quote
JJdeJong Geplaatst 9 Januari, 2014 Topic Starter Geplaatst 9 Januari, 2014 Dinsdagavond is de Picanto opgehaald en binnenkort volgen een paar foto's. Leuk wagentje met veel extra's. Quote
Baggio Geplaatst 9 Januari, 2014 Geplaatst 9 Januari, 2014 JJ, van harte gefeliciteerd, geniet er van! Had je misschien nog dorpelbescherming nodig;) Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.