Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Achter de mat van de bijrijdersstoel zit een zwarte rubberen dop haal deze eruit en je kan makkelijk je accukabel erdoorheen laten lopen.

Maar makkelijker is gewoon op de plus van de radio.

Geplaatst

De voeding van de radio pakken vind ik niet zo'n goed idee; die kan dat extra stroomverbruik waarschijnlijk niet hebben.

Mijn Sub is gevoed vanaf de accu door een bestaande doorvoer boven de pedalen.

Maar omdat ik dat niet zelf gedaan heb heb ik er helaas geen foto's van...

Geplaatst

Een vermoedelijk forse stroomverbruiker ergens in het circuit (radio , sigaretten aansteker ed)  is zeker niet aan te raden.

Direct op de accu is de enige goede oplossing.

Zie beschrijving  van bedrading aansluiten voor trekhaak van mij in begin van de topic  !

• 2 weken later...
Geplaatst

Mag ik vragen of de Pioneer subwoofer, die als accessoires staat vermeld , ook een echte verbetering is voor het zéér karige geluid van de Kia radio?

Is deze investering zijn geld waard?

Ik klaagde bij de dealer over het waardeloze audio geluid en ze kwamen met deze optie aan, stevig bedrag maar als het een stuk beter klinkt ( er is totaal geen bas in de originele installatie) dan wil ik het graag overwegen.

Geplaatst

Een subwoofer geeft wel degelijk verbetering.

Ik weet niet wat de dealer vraagt voor die Pioneer, maar heb zo het gevoel

dat met een eigen inbouw, of bijv. door de Pimpmasters het VEEL goedkoper kan...

• Like 1
Geplaatst

En laat ik er net 1 te koop hebben   :-D

Er was toch ook nog 1 hier op het forum met de dealer subwoofer? Dat meen ik me iig te herinneren :o

Geplaatst

Ik liep gisteren tegen hetzelfde probleem aan Arie D bedankt voor de tekening, ik ga het meteen proberen als het wat beter weer is.

En SanderD is het bi jou al gelukt en hoe heb je het gedaan

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...