Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Waar moet ik op letten bij een rio uit 2002

Op het net vond ik

- wiel lagers

-ruimte op schokdempers

- slecht lak

Maar wat zijn nog meet punten

Geplaatst

wat ik in het verleden deed als ik een gebruikte auto wilde kopen was even het kenteken intypen op https://ovi.rdw.nl/  dan kan je al snel zien hoeveel eigenaren de auto heeft gehad e.d, voor hetzelfde geld is de auto die jij wil kopen nog steeds van de 1ste eigenaar en gezien het bouwjaar zal er dan wel regelmatig onderhoud aan de auto zijn geweest en hoef je de door jou genoemde punten niet tegen te komen, verder weet ik technisch niets van de genoemde auto

Geplaatst
wat ik in het verleden deed als ik een gebruikte auto wilde kopen was even het kenteken intypen op https://ovi.rdw.nl/ dan kan je al snel zien hoeveel eigenaren de auto heeft gehad e.d, voor hetzelfde geld is de auto die jij wil kopen nog steeds van de 1ste eigenaar en gezien het bouwjaar zal er dan wel regelmatig onderhoud aan de auto zijn geweest en hoef je de door jou genoemde punten niet tegen te komen, verder weet ik technisch niets van de genoemde auto

Kun je ook gelijk zien hoe lang ie al op naam van de verkoper staat. Als je bij een bedrijf koopt en hij staat al een paar maanden dan heb je wat meer onderhandelings ruimte over het algemeen.

Verder ken ik deze auto helaas ook niet. Let gewoon op de gebruikelijke dingen.

Oja al je het echt een mooie auto vind, neem dan iemand meer die voor jouw op al die dingen lan letten.

Weet uit ervaring, dat als je er eenmaal verliefd op bent je niet echt objectief meer kunt zijn.

Succes verder

Geplaatst

Als je echt effe niet weet hoe en wat waarvoor laat je de auto dan niet even grondig nakijken door een APK meester, kost je €40 en je weet zeker dat alle technische aspecten even aandacht hebben gehad… 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...