markinthedark1974 Geplaatst 17 Februari, 2014 Geplaatst 17 Februari, 2014 Hallo, Mijn naam is Mark, ik ben 29 jaar, getrouwd, vader van 2 prachtige kids en sinds vorig jaar september in het bezit van een Kia Ceed SW uit 2010. Ik heb zo'n 10 jaar Peugeot 206 gereden en met kleine kinderen die groter worden was een grotere auto toch wel een must. Ik ben tot op heden ZEER tevreden over de auto, wat een genot om in te rijden! Ik ben lid geworden van deze (leuke) Kia club vanwege de leuke topics en andere gebruikers ervaringen. Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 17 Februari, 2014 Geplaatst 17 Februari, 2014 Welkom Mark en heel veel geluk met jullie nieuwe aanwinst. We zien graag een foto op dit forum Quote
Ki'aad Geplaatst 17 Februari, 2014 Geplaatst 17 Februari, 2014 HadieMarkinthedark1974, je zal intussen wel gelezen hebben dat heel Kia rijders geniete van hun otootje! En zeker niet in de laatste plaats vanwege dit forum, wat op zich al een verademing is als andere oto-fora leest. We leze ook graag jou gebruikservaringen en ook wat jullie kids ervan vinden in vergelijk met die Pusjoo 206, das dan weer s een andere invalshoek. Mn bovenburen riepen t ook al: Fotootje! Verder wens iik je nog een fijne tijd in je uitbreidingskoreaan. :lol: :grin: Quote
bigwade Geplaatst 19 Februari, 2014 Geplaatst 19 Februari, 2014 Ik heb het woord wit nog niet gezien. WELKOM ! en veel plezier met je auto ! 1 Quote
Jack_z Geplaatst 20 Februari, 2014 Geplaatst 20 Februari, 2014 het is altijd een dilemma he als je kinderen groter worden, of een nieuwe auto of de kinderen inruilen Tja sommige keuzes zijn moeilijk 1 Quote
Gast e49memling Geplaatst 24 Februari, 2014 Geplaatst 24 Februari, 2014 Welkom. Ook van Peugeot naar Kia. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.