Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

Mijn naam is Mark, ik ben 29 jaar, getrouwd, vader van 2 prachtige kids en sinds vorig jaar september in het bezit van een Kia Ceed SW uit 2010.

Ik heb zo'n 10 jaar Peugeot 206 gereden en met kleine kinderen die groter worden was een grotere auto toch wel een must.

Ik ben tot op heden ZEER tevreden over de auto, wat een genot om in te rijden!

Ik ben lid geworden van deze (leuke) Kia club vanwege de leuke topics en andere gebruikers ervaringen.

Geplaatst

HadieMarkinthedark1974, je zal intussen wel gelezen hebben dat heel Kia rijders geniete van hun otootje! En zeker niet in de laatste plaats vanwege dit forum, wat op zich al een verademing is als andere oto-fora leest. We leze ook graag jou gebruikservaringen en ook wat jullie kids ervan vinden in vergelijk met die Pusjoo 206, das dan weer s een andere invalshoek. Mn bovenburen riepen t ook al: Fotootje! Verder wens iik je nog een fijne tijd in je uitbreidingskoreaan.  :lol: :lol: :-D :grin:

Geplaatst

het is altijd een dilemma he als je kinderen groter worden, of een nieuwe auto of de kinderen inruilen Tja sommige keuzes zijn moeilijk :P

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...