Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hoi

dit is topic zoveel al over trekhaken, maar ik kom er maar niet uit bij de inmiddels oude topics. Dus linkjes sturen na de oudere topics heb ik niks aan, die heb ik nu al een paar keer doorgelezen

wat is er op dit moment (behalve de originele mobis) vaste trekhaak, op goede hoogte  en die niet wiebelt voor een caravan?

ik weet dat ik opzoek moet gaan naar een trekhaak zonder verlengstukken, maar dat kan ik nergens goed zien.

alvast bedankt

• 2 months later...
Posted

Ik wil dit topic graag even een schopje geven.  Op mijn binnekort af te leveren gebruikte Niro uit 2021 wil ik volgend voorjaar ook een trekhaak monteren. Een brug en een kennis die automonteur is heb ik reeds kunnen charteren. In het uitebreide wiebelhakentopic heb ik gelezen dat de voordelige trekhaak van Auto-Hak (geleverd door de fa. Rameder) een goede keus zou zijn. Maar lees ik het nou goed als die haak slechts geschikt zou zijn voor Niro's tot bouwjaar mei 2019? Is er vanaf MY2020 een andere maatvoering gebruikt door Kia voor wat betreft het monteren van een trekhaak? Zie dus bijgaande screenprint. En als deze haak dus niet gaat passen, welke (vaste of afneembare) haak zou ik dan nu het best kunnen kopen? Er moet zowel een caravan van 1200 kg als een fietsendrager aan/op kunnen. Dank voor het meedenken alvast!

Url van de pagina op rameder.nl:   https://www.rameder.nl/auto-hak-trekhaak-complete-set-137943-36798-1.html