Seafox Geplaatst 18 Februari, 2014 Geplaatst 18 Februari, 2014 ik herstel: LEERZAAM!!! en leuk wordt het vanzelf 2 Quote
xtra40 Geplaatst 18 Februari, 2014 Geplaatst 18 Februari, 2014 Zal eens denken aan een cursusmiddag ergens in April ik zeg doen altijd leuk en leerzaam een cursus van de grote meester ik ben zeker van de partij 1 Quote
Jack_z Geplaatst 18 Februari, 2014 Geplaatst 18 Februari, 2014 ik zeg doen altijd leuk en leerzaam een cursus van de grote meester ik ben zeker van de partij gelukkig maar Xtra we zochten al een model 3 Quote
handyman Geplaatst 18 Februari, 2014 Geplaatst 18 Februari, 2014 top idee.zeker intersse in zo«n dag Verstuurd van mijn GT-S6802 met Tapatalk Quote
Seafox Geplaatst 18 Februari, 2014 Geplaatst 18 Februari, 2014 mocht het nog niet duidelijk zijn ik heb ook interesse Quote
Jack_z Geplaatst 18 Februari, 2014 Geplaatst 18 Februari, 2014 deze had ik voor de gein gemaakt staan ook in mijn garage , maar buiten dat de auto gewoon mooi is maak de camera er toch wel een perfect plaatje van, ik moet alleen het fotografen oog krijgen, ben nu zo gewend om de huis tuin en keuken kiekjes te maken, je kent het wel diegene die je wil fotograferen moet minimaal 3 minuten stil staan en er op zijn best uitzien, spontaan ? NOT Quote
Jack_z Geplaatst 18 Februari, 2014 Geplaatst 18 Februari, 2014 nee nu ik het zo terug zie merk ik dat ik eigenlijk te close up op een onderwerp ga terwijl juist meer van de achtergrond een betere foto gaat geven, bedoel de 2e foto dan he, denk als ik wat meer de bomen aan de achterkant in beeld had leten komen er een bepaald effect had ontstaan Quote
Smart Geplaatst 18 Februari, 2014 Geplaatst 18 Februari, 2014 Die dag mag natuurlijk alleen doorgaan als ik binnenkort een nieuwe camera heb......een Canon! 1 Quote
Jack_z Geplaatst 18 Februari, 2014 Geplaatst 18 Februari, 2014 Die dag mag natuurlijk alleen doorgaan als ik binnenkort een nieuwe camera heb......een Canon! welluke ga jij dan kopuh ( dat ki'aad taaltje toch zo aanstekelijk) 1 Quote
bigwade Geplaatst 18 Februari, 2014 Geplaatst 18 Februari, 2014 dat ki'aad taaltje toch zo aanstekelijk nee, zonder meer nee, ergerlijk ja. Dus niet na praten aub. 4 Quote
Jack_z Geplaatst 18 Februari, 2014 Geplaatst 18 Februari, 2014 mijn welgemeende nederige excuses Quote
Smart Geplaatst 18 Februari, 2014 Geplaatst 18 Februari, 2014 Ik ben het met bigwade eens.....alleen dit geval! Ik ben van plan om de opvolger van de Canon SX50 HS te kopen, de SX60 HS. Deze komt. als het goed is, in het voorjaar uit. Maar wanneer, is nog niet bekend. Quote
bigwade Geplaatst 18 Februari, 2014 Geplaatst 18 Februari, 2014 Zal eens denken aan een cursusmiddag ergens in April Denken hè, het blijft nog even bij denken. Geen toezeggingen voorlopig Quote
Jack_z Geplaatst 18 Februari, 2014 Geplaatst 18 Februari, 2014 ik verkoop net 200 kaartjes online voor de cursus dus laat nou doorgaan Quote
Jack_z Geplaatst 18 Februari, 2014 Geplaatst 18 Februari, 2014 Ik ben het met bigwade eens.....alleen dit geval! Ik ben van plan om de opvolger van de Canon SX50 HS te kopen, de SX60 HS. Deze komt. als het goed is, in het voorjaar uit. Maar wanneer, is nog niet bekend. die is niet mis zeg 1 Quote
bigwade Geplaatst 18 Februari, 2014 Geplaatst 18 Februari, 2014 Goeie Tip, koop een SX50 nu, want die kost geen drol meer en heeeeel veel beter gaat het niet worden buiten misschien GPS, iets andere CMOS sensor. De video speed zal wel van 30 naar 60 frames/sec gaan en dat is echt zichtbaar. Een afweging dus. Quote
Smart Geplaatst 18 Februari, 2014 Geplaatst 18 Februari, 2014 Ja, ik dacht laat ik mijn kennis over fotografie ook eens op het forum uitdragen......! Quote
Lique Geplaatst 18 Februari, 2014 Geplaatst 18 Februari, 2014 deze had ik voor de gein gemaakt staan ook in mijn garage , maar buiten dat de auto gewoon mooi is maak de camera er toch wel een perfect plaatje van, ik moet alleen het fotografen oog krijgen, ben nu zo gewend om de huis tuin en keuken kiekjes te maken, je kent het wel diegene die je wil fotograferen moet minimaal 3 minuten stil staan en er op zijn best uitzien, spontaan ? NOT NIet slecht hoor Bij de 1ste zou ik alleen zorgen dat er geen reflectie van een naaststaande auto te zien is, de lantaarpaal die nu uit het dak groeit ontwijken of wegshoppen en de horizon rechtzetten. De "close-up" wordt wat verstoord door je zelfportret, probeer dat te ontwijken en dan is er niet heel veel mis met deze plaat. De handleiding van je camera lezen en gewoon aan de hand daarvan dingetjes uitproberen is een leuke manier om je camera en zijn mogelijkheden te ontdekken. Het fijne van auto's fotograferen is dat ze uren voor je blijven stilstaan 3 Quote
Lique Geplaatst 18 Februari, 2014 Geplaatst 18 Februari, 2014 Heb ik geprobeerd met Best Pic 2012, zoek maar na; maandelijkse wedstrijd. Het kostte best tijd en de animo was er alleen tussen feb en oktober, daarna was het zo goed als over. NIet schieten.... Maar werd de lat daar niet te hoog gelegd? Om kalenderkwaliteit te vragen op een forum waar de meeste mensen voor de leut plaatjes schieten. Het gaat toch meer om de fun dan om een kalender die aan het eind van het jaar toch niemand wil hebben denk ik zo. Ook zou een thema per maand misschien wat meer foto's opleveren, dan heeft men in ieder geval een leidraad en krijg je ook gelijkgestemde foto's waar het naderhand makkelijker uit kiezen is. Ondertussen zijn er alweer zoveel nieuwe leden dat het misschien de moeite kan zijn om het in een ander jasje weer eens te proberen. Genoeg camera's voor handen zo te zien 1 Quote
bigwade Geplaatst 18 Februari, 2014 Geplaatst 18 Februari, 2014 NIet slecht hoor Bij de 1ste zou ik alleen zorgen dat er geen reflectie van een naaststaande auto te zien is, de lantaarpaal die nu uit het dak groeit ontwijken of wegshoppen en de horizon rechtzetten. De "close-up" wordt wat verstoord door je zelfportret, probeer dat te ontwijken en dan is er niet heel veel mis met deze plaat. De handleiding van je camera lezen en gewoon aan de hand daarvan dingetjes uitproberen is een leuke manier om je camera en zijn mogelijkheden te ontdekken. Het fijne van auto's fotograferen is dat ze uren voor je blijven stilstaan Cursus voorlopig overbodig, haha! BrilFukkingJant ! idd begin hier eens mee Dank Liek ! 1 Quote
bigwade Geplaatst 18 Februari, 2014 Geplaatst 18 Februari, 2014 Jammer Liek, in deze gozer zit weinig progressie, lijkt wel. Laat inkomen en dan zonder inlezen ballen, zoo jammer.. Quote
Lique Geplaatst 18 Februari, 2014 Geplaatst 18 Februari, 2014 ^^ Lekker laten ballen joh, gun die gozer ook wat Quote
Jack_z Geplaatst 18 Februari, 2014 Geplaatst 18 Februari, 2014 NIet slecht hoor Bij de 1ste zou ik alleen zorgen dat er geen reflectie van een naaststaande auto te zien is, de lantaarpaal die nu uit het dak groeit ontwijken of wegshoppen en de horizon rechtzetten. De "close-up" wordt wat verstoord door je zelfportret, probeer dat te ontwijken en dan is er niet heel veel mis met deze plaat. De handleiding van je camera lezen en gewoon aan de hand daarvan dingetjes uitproberen is een leuke manier om je camera en zijn mogelijkheden te ontdekken. Het fijne van auto's fotograferen is dat ze uren voor je blijven stilstaan ik ben flabber nu, jij zeg die dingen en ik zie ze nu ook, maar toen ik die foto maakte dus eigenlijk helemaal niet iets gaat me nu al vertellen dat ik maar beter die camera aan de willigen kan hangen Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.