kris88 Geplaatst 24 Mei, 2014 Geplaatst 24 Mei, 2014 @ Smart Ik heb wat extra foto's om te posten alleen zou er N.S.F.W. waarschuwing op moeten komen. 1
arjan gt Geplaatst 26 Mei, 2014 Geplaatst 26 Mei, 2014 Zojuist nieuwe planning gekregen wegens hemelvaart, snipperdagen en zieken, mag ik aankomend weekend op komen draven. Dag meeting, dit is echt balen. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
xtra40 Geplaatst 26 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 26 Mei, 2014 Zojuist nieuwe planning gekregen wegens hemelvaart, snipperdagen en zieken, mag ik aankomend weekend op komen draven. Dag meeting, dit is echt balen. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk dat is zeker balen
Sander GT Geplaatst 26 Mei, 2014 Geplaatst 26 Mei, 2014 Dan moeten Dhabets en Cees de eer van de GT rijders (en toekomstige rijders) maar hoog houden op de meeting! 2
kris88 Geplaatst 26 Mei, 2014 Geplaatst 26 Mei, 2014 Jammer man had wel een keer mee willen rijden. Misschien bied cees zich aan
Jack_z Geplaatst 26 Mei, 2014 Geplaatst 26 Mei, 2014 Zojuist nieuwe planning gekregen wegens hemelvaart, snipperdagen en zieken, mag ik aankomend weekend op komen draven. Dag meeting, dit is echt balen. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk echt balen man, we zullen aan je denken tijdens de meeting de picanto boys zijn toch in de meerderheid
Wimis on Geplaatst 26 Mei, 2014 Geplaatst 26 Mei, 2014 echt balen man, we zullen aan je denken tijdens de meeting de picanto boys zijn toch in de meerderheid Ik verwacht dat het Rio - gehalte groter is (denk ik)
Seafox Geplaatst 26 Mei, 2014 Geplaatst 26 Mei, 2014 Ik verwacht dat het Rio - gehalte groter is (denk ik) Dat denk ik ook haha
Gast Warmentuuter Geplaatst 26 Mei, 2014 Geplaatst 26 Mei, 2014 Dat denk ik ook haha Weet je het zeker?
Smart Geplaatst 26 Mei, 2014 Geplaatst 26 Mei, 2014 Dacht het niet......hé WT? WT, waar ben je nu......och niet weer hé? 4
Gast Warmentuuter Geplaatst 27 Mei, 2014 Geplaatst 27 Mei, 2014 Dacht het niet......hé WT? WT, waar ben je nu......och niet weer hé? Was even afgeleid door één van de Kia dames uit een andere topic Maar ik denk ook dat er veel Venga's komen.
xtra40 Geplaatst 27 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 27 Mei, 2014 Ja wel even bij de les blijven ja Beetje naar andere zitten te loeren 1
leonhi Geplaatst 27 Mei, 2014 Geplaatst 27 Mei, 2014 Jammer genoeg is de rio 1 juni verhinderd ( is nog in Berlijn). Maar ik ben niet voor 1 gat te vangen dus we komen met de Carens. 1
Wimis on Geplaatst 27 Mei, 2014 Geplaatst 27 Mei, 2014 De Weers verwachting ziet er toch prima uit voor zondag
Jack_z Geplaatst 27 Mei, 2014 Geplaatst 27 Mei, 2014 Zijn er tijdens de meeting nog gedragsregels? De plaatselijke Algemene Politie Verordening is daar ook van kracht en ik kan mij herinneren dat bij de Meern nog weleens controles zijn op races, (geluids)overlast e.d. Mannen, uitkijken dus! Vorig jaar was er in ieder geval een hele relaxte sfeer. Dat moeten we zo houden. ik wil hier even op reageren, voor bijna iedereen van jullie zal het de eerste keer zijn dat je in gezelschap zal zijn van een extreem sexy dikke man , ik dus. ik vertel dit uit ervaring, en aangezien jullie uit alle windstreken van ons land komen en allemaal je eigen tradities hebben het volgende ! hoe onweerstaanbaar ik ook voor je zal zijn, ik zoen niet met mannen, ook weet ik uit ervaring dat ik heerlijke billen heb, dus A.U.B niet steeds stiekem erin knijpen, verder zal je na je ontmoeting met mij rare dromen gaan krijgen, voordeel daarvan is dat je geen nachtmerries meer zal hebben, ik hoop erop dat jullie jezelf kunnen beheersen. sexy fat jack_z
xtra40 Geplaatst 27 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 27 Mei, 2014 ik wil hier even op reageren, voor bijna iedereen van jullie zal het de eerste keer zijn dat je in gezelschap zal zijn van een extreem sexy dikke man , ik dus. ik vertel dit uit ervaring, en aangezien jullie uit alle windstreken van ons land komen en allemaal je eigen tradities hebben het volgende ! hoe onweerstaanbaar ik ook voor je zal zijn, ik zoen niet met mannen, ook weet ik uit ervaring dat ik heerlijke billen heb, dus A.U.B niet steeds stiekem erin knijpen, verder zal je na je ontmoeting met mij rare dromen gaan krijgen, voordeel daarvan is dat je geen nachtmerries meer zal hebben, ik hoop erop dat jullie jezelf kunnen beheersen. sexy fat jack_z he verdorie dat heb ik weer altijd pech 1
Jack_z Geplaatst 27 Mei, 2014 Geplaatst 27 Mei, 2014 he verdorie dat heb ik weer altijd pech wie weet maak ik voor jou een uitzondering want ik moet binnenkort een pimp afspraak met jou en Theo gaan plannen
Wimis on Geplaatst 27 Mei, 2014 Geplaatst 27 Mei, 2014 ik wil hier even op reageren, voor bijna iedereen van jullie zal het de eerste keer zijn dat je in gezelschap zal zijn van een extreem sexy dikke man , ik dus. ik vertel dit uit ervaring, en aangezien jullie uit alle windstreken van ons land komen en allemaal je eigen tradities hebben het volgende ! hoe onweerstaanbaar ik ook voor je zal zijn, ik zoen niet met mannen, ook weet ik uit ervaring dat ik heerlijke billen heb, dus A.U.B niet steeds stiekem erin knijpen, verder zal je na je ontmoeting met mij rare dromen gaan krijgen, voordeel daarvan is dat je geen nachtmerries meer zal hebben, ik hoop erop dat jullie jezelf kunnen beheersen. sexy fat jack_z Grote vent met een Picanto........................... Kom/durf je wel?
Jack_z Geplaatst 27 Mei, 2014 Geplaatst 27 Mei, 2014 ja hoor ik ben erbij, mag ik dan even in je sportage zitten ? weet je gelijk of je vering in orde is
mika kjelld Geplaatst 27 Mei, 2014 Geplaatst 27 Mei, 2014 dus als ik het goed begrijp moeten we letten op een zwaar verlaagde picanto die amper tot stilstand komt .....goed om te weten want dan zet ik mijn auto iets verder weg oh en hoe doe je dat dan met de drempels ? 2
Specialmade Geplaatst 27 Mei, 2014 Geplaatst 27 Mei, 2014 dus als ik het goed begrijp moeten we letten op een zwaar verlaagde picanto die amper tot stilstand komt .....goed om te weten want dan zet ik mijn auto iets verder weg oh en hoe doe je dat dan met de drempels ? Zet ik mijn auto weer naast die van jou. Uit pure veiligheidsoverwegingen hé Ik denk dat Jack_Z zijn remparachute uit zijn open dak gooit om te remmen Grtz. Specialmade 2
Specialmade Geplaatst 27 Mei, 2014 Geplaatst 27 Mei, 2014 Ik ga morgen de haakse slijper bij de AC Tion halen. Gezien de hoge aanschafprijs € 13,95 wil ik hiervan wat terugverdienen. Als er gegadigde zijn voor een open dak geef dat dan tijdig aan. Tijdens de meeting zou ik +/- 6 á 7 open daken kunnen maken. Grtz. Specialmade 3
Wimis on Geplaatst 27 Mei, 2014 Geplaatst 27 Mei, 2014 ja hoor ik ben erbij, mag ik dan even in je sportage zitten ? weet je gelijk of je vering in orde is De SPIII gaat hermetisch op slot, je mag door het raampje kijken............... Ik ga morgen de haakse slijper bij de AC Tion halen. haakse slijper.png Gezien de hoge aanschafprijs € 13,95 wil ik hiervan wat terugverdienen. Als er gegadigde zijn voor een open dak geef dat dan tijdig aan. Tijdens de meeting zou ik +/- 6 á 7 open daken kunnen maken. Grtz. Specialmade Doe mij maar als laatste............. (wacht ff tot jack-z weg is........) 4
Aanbevolen Berichten