Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ Smart

Ik heb wat extra foto's om te posten alleen zou er N.S.F.W. waarschuwing op moeten komen.

• Like 1
Geplaatst

Zojuist nieuwe planning gekregen wegens hemelvaart, snipperdagen en zieken, mag ik aankomend weekend op komen draven. Dag meeting, dit is echt balen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Zojuist nieuwe planning gekregen wegens hemelvaart, snipperdagen en zieken, mag ik aankomend weekend op komen draven. Dag meeting, dit is echt balen.

dat is zeker balen 

Geplaatst

Dan moeten Dhabets en Cees de eer van de GT rijders (en toekomstige rijders) maar hoog houden op de meeting!

• Like 2
Geplaatst

echt balen man, we zullen aan je denken tijdens de meeting :P de picanto boys zijn toch in de meerderheid ;)

Geplaatst

echt balen man, we zullen aan je denken tijdens de meeting :P de picanto boys zijn toch in de meerderheid ;)

Ik verwacht dat het Rio - gehalte groter is (denk ik)

Geplaatst

Ik verwacht dat het Rio - gehalte groter is (denk ik)

Dat denk ik ook haha  :wink:

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Dat denk ik ook haha  :wink:

Weet je het zeker? :-)

Geplaatst

Dacht het niet......hé WT?

WT, waar ben je nu......och niet weer hé? kia_showroom.jpg

Muppet.jpg

• Like 4
Gast Warmentuuter
Geplaatst

Dacht het niet......hé WT?

WT, waar ben je nu......och niet weer hé? kia_showroom.jpg

Was even afgeleid door één van de Kia dames uit een andere topic :-)

Maar ik denk ook dat er veel Venga's komen.

Geplaatst

Jammer genoeg is de rio 1 juni verhinderd ( is nog in Berlijn).

Maar ik ben niet voor 1 gat te vangen dus we komen met de Carens. :wink:

• Like 1
Geplaatst

Zijn er tijdens de meeting nog gedragsregels? De plaatselijke Algemene Politie Verordening is daar ook van

kracht en ik kan mij herinneren dat bij de Meern nog weleens controles zijn op races, (geluids)overlast e.d.

Mannen, uitkijken dus!

Vorig jaar was er in ieder geval een hele relaxte sfeer. Dat moeten we zo houden.

ik wil hier even op reageren, voor bijna iedereen van jullie zal het de eerste keer zijn dat je in gezelschap zal zijn van een extreem sexy dikke man , ik dus.

ik vertel dit uit ervaring, en aangezien jullie uit alle windstreken van ons land komen en allemaal je eigen tradities hebben het volgende !

hoe onweerstaanbaar ik ook voor je zal zijn, ik zoen niet met mannen, ook weet ik uit ervaring dat ik heerlijke billen heb, dus A.U.B niet steeds stiekem erin knijpen, verder zal je na je ontmoeting met mij rare dromen gaan krijgen, voordeel daarvan is dat je geen nachtmerries meer zal hebben, ik hoop erop dat jullie jezelf kunnen beheersen.

sexy fat jack_z

Geplaatst

ik wil hier even op reageren, voor bijna iedereen van jullie zal het de eerste keer zijn dat je in gezelschap zal zijn van een extreem sexy dikke man , ik dus.

ik vertel dit uit ervaring, en aangezien jullie uit alle windstreken van ons land komen en allemaal je eigen tradities hebben het volgende !

hoe onweerstaanbaar ik ook voor je zal zijn, ik zoen niet met mannen, ook weet ik uit ervaring dat ik heerlijke billen heb, dus A.U.B niet steeds stiekem erin knijpen, verder zal je na je ontmoeting met mij rare dromen gaan krijgen, voordeel daarvan is dat je geen nachtmerries meer zal hebben, ik hoop erop dat jullie jezelf kunnen beheersen.

sexy fat jack_z

he verdorie dat heb ik weer altijd pech 

• Like 1
Geplaatst

he verdorie dat heb ik weer altijd pech 

wie weet maak ik voor jou een uitzondering want ik moet binnenkort een pimp afspraak met jou en Theo gaan plannen :P

Geplaatst

sexy fat jack_z

Grote vent met een Picanto........................... :winkiss:

Kom/durf je wel? :)

Geplaatst

ja hoor ik ben erbij, mag ik dan even in je sportage zitten ? weet je gelijk of je vering in orde is :P

Geplaatst

dus als ik het goed begrijp moeten we letten op een zwaar verlaagde picanto die amper tot stilstand komt .....goed om te weten want dan zet ik mijn auto iets verder weg 

oh en hoe doe je dat dan met de drempels ? 

• Like 2
Geplaatst

dus als ik het goed begrijp moeten we letten op een zwaar verlaagde picanto die amper tot stilstand komt .....goed om te weten want dan zet ik mijn auto iets verder weg 

oh en hoe doe je dat dan met de drempels ? 

Zet ik mijn auto weer naast die van jou.

Uit pure veiligheidsoverwegingen hé   :-)

Ik denk dat Jack_Z zijn remparachute uit zijn open dak gooit om te remmen  :-)

Grtz.

Specialmade

• Like 2
Geplaatst

Ik ga morgen de haakse slijper bij de AC Tion halen.

post-3752-0-59043800-1401223872_thumb.png

Gezien de hoge aanschafprijs € 13,95 wil ik hiervan wat terugverdienen.

Als er gegadigde zijn voor een open dak geef dat dan tijdig aan.

Tijdens de meeting zou ik +/- 6 á 7 open daken kunnen maken. :ninja:  :ninja:  :devil2:

Grtz.

Specialmade

• Like 3
Geplaatst

ja hoor ik ben erbij, mag ik dan even in je sportage zitten ? weet je gelijk of je vering in orde is :P

De SPIII gaat hermetisch op slot, je mag door het raampje kijken............... :ninja:

Ik ga morgen de haakse slijper bij de AC Tion halen.

attachicon.gifhaakse slijper.png

Gezien de hoge aanschafprijs € 13,95 wil ik hiervan wat terugverdienen.

Als er gegadigde zijn voor een open dak geef dat dan tijdig aan.

Tijdens de meeting zou ik +/- 6 á 7 open daken kunnen maken. :ninja:  :ninja:  :devil2:

Grtz.

Specialmade

Doe mij maar als laatste............. (wacht ff tot jack-z weg is........)

:innocent:

• Like 4
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe Aanmaken...