Specialmade Geplaatst 31 Mei, 2014 Geplaatst 31 Mei, 2014 Vanuit een zonnig Luxemburg wensen we iedereen morgen een hele leuke meeting. Hopelijk zijn we de volgende keer weer van de partij. Jammer dat jullie er niet bij zijn. In ieder geval een hele fijne vakantie met veel goed weer. Grtz. Specialmade
Jeroensw Geplaatst 31 Mei, 2014 Geplaatst 31 Mei, 2014 Ik heb vandaag de auto gepoetst hij staat er weer mooi bij voor morgen. Meteen een omleiding bord voor de vogels erbij niet boven mijn auto vliegen/poepen aub 3
Smart Geplaatst 31 Mei, 2014 Geplaatst 31 Mei, 2014 Ik ben nog bezig met kleien, polish en wax.... Het resultaat is er naar, maar wat een werk! Dat deed ik vroegah toch echt met twee vingers in de neus, nu met een wandelstok met poetspad en een rollator met poetsrek. 2
Smart Geplaatst 31 Mei, 2014 Geplaatst 31 Mei, 2014 Nou inderdaad, normaal gesproken zou ik dat zo niet doen, maar ik moest de auto toch eens grondig onderhanden nemen want hij is de laatste tijd veel gebruikt als pakezel. Vorige week van binnen uitgemest en vandaag de buitenkant. De auto blinkt nog meer dan toen ik hem ophaalde bij de dealer. Daar hebben ze toen niet veel tijd aan gespendeerd.
xtra40 Geplaatst 31 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 31 Mei, 2014 nou nou iedereen maakt er nogal werk van dien ze dit niet dan moeten ze het nog heeeeeeel erg lang aanhoren
Jack_z Geplaatst 31 Mei, 2014 Geplaatst 31 Mei, 2014 ik heb allen de wasstraat bezocht, geen tijd om te poetsen
Gast Vitara 2 Geplaatst 31 Mei, 2014 Geplaatst 31 Mei, 2014 Ik zal straks mijn Rio ook even door de wasstraat gooien, Ik ben morgen in de buurt van de Meern dus kom ook "even" langs waaien.
Sjonster Geplaatst 31 Mei, 2014 Geplaatst 31 Mei, 2014 Ik weet nu pas zeker, morgen -uitgerekend morgen- moet ik een familie lid helpen met verhuizen... Van relaxen in de meern naar zweten in een woonhuis... K*t zooooooi
Jack_z Geplaatst 31 Mei, 2014 Geplaatst 31 Mei, 2014 ik neem aan dat iedereen ook in zijn zondagse kostuum incl stropdas zal verschijnen ik zal voor de gelegenheid mijn zondagse bretels straks opzoeken 2
Gast Warmentuuter Geplaatst 31 Mei, 2014 Geplaatst 31 Mei, 2014 nou nou iedereen maakt er nogal werk van Doen we ook maar één keer in het jaar Oke misschien twee keer dan.
Wimis on Geplaatst 31 Mei, 2014 Geplaatst 31 Mei, 2014 Is ook een beetje standaard/normaal: Dat de auto er mooi uitziet met een meeting! Ik draag trouwens gewoon lekkere en makkelijke kleding (pak en stropdas, heb ik niet eens ) Zat daar ook een Burger King?
Gast Warmentuuter Geplaatst 31 Mei, 2014 Geplaatst 31 Mei, 2014 Zat daar ook een Burger King? Met heerlijke ijsjes.
kris88 Geplaatst 31 Mei, 2014 Geplaatst 31 Mei, 2014 Die XXL burger ben ik zeker wel van plan om naar binnen te werken. Misschien zelfs twee
Jeroensw Geplaatst 31 Mei, 2014 Geplaatst 31 Mei, 2014 Er wordt hier in de straat gevraagd of ik alleen maar poets of ook nog er mee rij . Voor een meeting vind ik het wel leuk als de auto netjes is. Zonder meeting had ik de ceed alleen even gewassen nu even wat meer tijd ingestoken wat met dit weer ook geen straf is.
kris88 Geplaatst 31 Mei, 2014 Geplaatst 31 Mei, 2014 Die vraag krijg ik elke weer wel. ben inmiddels wel gewend en nee ik wil niet ruilen haha
bouckni Geplaatst 31 Mei, 2014 Geplaatst 31 Mei, 2014 Ik weet nu pas zeker, morgen -uitgerekend morgen- moet ik een familie lid helpen met verhuizen... Van relaxen in de meern naar zweten in een woonhuis... K*t zooooooi helpen verhuizen naar ........de meern 2
Gerben H Geplaatst 31 Mei, 2014 Geplaatst 31 Mei, 2014 Sorry dat ik niet eerder reageerde... maar was druk bezig met polish en waxen haha Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Smart Geplaatst 31 Mei, 2014 Geplaatst 31 Mei, 2014 Auto is om door een ringetje te halen zo mooi! Dat verrekte Meguiar's ruikt zo lekker dat je er verslaafd aan raakt. Zelfs de bandengel ruikt naar viooltjes.....
Gerben H Geplaatst 31 Mei, 2014 Geplaatst 31 Mei, 2014 Auto is om door een ringetje te halen zo mooi! Dat verrekte Meguiar's ruikt zo lekker dat je er verslaafd aan raakt. Zelfs de bandengel ruikt naar viooltjes..... Dat is inderdaad lekker spul heb voor vannacht maar parkeergarage geregeld... Nu nog veilig overkomen morgen... wel 20km.... Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Jack_z Geplaatst 31 Mei, 2014 Geplaatst 31 Mei, 2014 Dat is inderdaad lekker spul heb voor vannacht maar parkeergarage geregeld... Nu nog veilig overkomen morgen... wel 20km.... Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk ga er nu vast heen en zet er een partytent over heen dan heb je nog uren om te poetsen en ben je spick en span aangekomen
mika kjelld Geplaatst 31 Mei, 2014 Geplaatst 31 Mei, 2014 ik neem aan dat iedereen ook in zijn zondagse kostuum incl stropdas zal verschijnen ik zal voor de gelegenheid mijn zondagse bretels straks opzoeken jij zou toch in een string komen.... 1
Wimis on Geplaatst 31 Mei, 2014 Geplaatst 31 Mei, 2014 Vroeger hadden ze nog van die autohoezen...............................?
Jack_z Geplaatst 31 Mei, 2014 Geplaatst 31 Mei, 2014 Vroeger hadden ze nog van die autohoezen...............................? ja en vroeger had je ook echte poetsers :P
Aanbevolen Berichten