Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zeer geslaagde dag volgens mij!

Erg mooi/leuke foto's.

Jammer dat ik er niet bij kon zijn.

Volgende keer beter.

je heb echt wat gemist :P en zoveel leuke mensen achter die namen die ze hier gebruiken ;)

Geplaatst

helemaal met Kris eens :P maar één van onze Belgische vrienden die er waren had de allermooiste steenslag BH op zijn motorkap zitten :P

• Like 1
Geplaatst

Hé Dikke, wel bij de les blijven, ja..

ik voel die haat tegen dikke mensen gelijk weer terugkomen ;) (heb het gecorrigeerd heur )

Geplaatst

helemaal met Kris eens :P maar één van onze Belgische vrienden die er waren had de allermooiste steenslag BH op zijn motorkap zitten :P

Beetje rare flapperdewap idd.

Geen idee wat daar de bedoeling van was.

Geplaatst

Ze hadden het wel goed voor elkaar tent bbq en stoelen mee en aanvallen maar

Toch leuk dat ze zo ver rijden voor een meeting

Geplaatst

Beetje rare flapperdewap idd.

Geen idee wat daar de bedoeling van was.

het had voor mij een 0 % erotische waarde, de vislucht die van de haaien vin van specialmade zijn voiture afkwam riep wel oude herinneringen op, daarop heb ik besloten dat de bijrijders stoel voorlopig niet gevuld gaat worden :P

• Like 1
Gast Warmentuuter
Geplaatst

dit riep toch weer traumatische ervaringen op, waar ik net overheen aan het komen was :P ( foto is van BIGWADE !!!!!!!!!!)

Gelukkig....... begon me al zorgen te maken dat ik vergeetachtig werd.

Geplaatst

oei ik las dat het koppie van Smart net zo hard glom als jou auto  :wink:  :wink:

Zou hij daar ook een poetsmachine op hebben gehad ?

Geplaatst

Ik vond het ook een geslaagde dag zo. Hoop mooie auto's gezien. Heren bedankt voor de gezellige dag en de leuke presentjes goed geregeld. zeker voor herhaling vatbaar  :wink:

• Like 1
Geplaatst

wel handig he mijn glazen dakje gezien de weerspiegeling :P of was dit een studio photo :P

Dat dakje was een essential :wink:

Geplaatst

wel handig he mijn glazen dakje gezien de weerspiegeling :P of was dit een studio photo :P

Nee, dit was volgens mij op een Céed.

Geplaatst

Ik vond het erg jammer dat ik er niet bij kon zijn. Ik zal het met de foto's moeten doen.

Maar volgend jaar ga ik zeker mijn best doen er weer bij te zijn.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe Aanmaken...