xtra40 Geplaatst 30 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 30 Mei, 2014 Mijn arsenaal aan poets spullen passen gewoon niet op 1 foto moet je even een paar stappen achter uit doen 1
xtra40 Geplaatst 30 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 30 Mei, 2014 ik heb morgen ochtend vrij genomen om mijn auto te kunnen wassen en poetsen word wel opschieten want daarna ga ik gezelig met mevrouw pimpmaster naar de TOPPERSSSSSSSSSSSSSSSSSSS 5
Specialmade Geplaatst 30 Mei, 2014 Geplaatst 30 Mei, 2014 ik heb morgen ochtend vrij genomen om mijn auto te kunnen wassen en poetsen word wel opschieten want daarna ga ik gezelig met mevrouw pimpmaster naar de TOPPERSSSSSSSSSSSSSSSSSSS Sterkte ! Grtz. Specialmade 1
Jack_z Geplaatst 30 Mei, 2014 Geplaatst 30 Mei, 2014 de Toppers ? nou jij zal een fijne bui hebben zondag :P ik heb trouwens de Pica vandaag effe door de boenstraat van Dino's gedaan, wat een ervaring met een open dak
Seafox Geplaatst 30 Mei, 2014 Geplaatst 30 Mei, 2014 Tot mijn spijt moet ik mij voor zondag afmelden Mijn ziekte en bestralingen vergen teveel energie Hopelijk mag ik volgend jaar wel van de partij zijn voor zondag veel zon glimmende KIA's en veel plezier Ondanks dat ik me nog niet had aangemeld wilde ik dit jaar toch graag van de partij zijn. Helaas ben ik afgelopen maandag wederom met spoed geopereerd en nog steeds herstellende. Ik wens jullie allen een hele fijne dag toe met mooi weer en zie de foto's uiteraard graag verschijnen hier op het forum. Beide heren heel veel sterkte met het herstel en tot volgend jaar
Sander GT Geplaatst 30 Mei, 2014 Geplaatst 30 Mei, 2014 @Vengafan en @Mieske007 Beiden sterkte met het herstel!
Wimis on Geplaatst 30 Mei, 2014 Geplaatst 30 Mei, 2014 @Vengafan en @Mieske007 Beiden sterkte met het herstel! Helemaal mee eens
Seafox Geplaatst 30 Mei, 2014 Geplaatst 30 Mei, 2014 van de week deze aangeschaft van Karcher, dus die ga ik morgen maar eens proberen 1
blankie01 Geplaatst 30 Mei, 2014 Geplaatst 30 Mei, 2014 ik heb morgen ochtend vrij genomen om mijn auto te kunnen wassen en poetsen word wel opschieten want daarna ga ik gezelig met mevrouw pimpmaster naar de TOPPERSSSSSSSSSSSSSSSSSSS maar de toppers zijn toch de pimpmasters 1
Albert jan & Brigitte Geplaatst 30 Mei, 2014 Geplaatst 30 Mei, 2014 Vengafan en Mieske beide sterke en snel weer de oude worden.
cees Geplaatst 30 Mei, 2014 Geplaatst 30 Mei, 2014 Zoals het er nu naar uit ziet ben ik ook van de partij zondag Sorry mannen niet met de Kia rio 3
Specialmade Geplaatst 30 Mei, 2014 Geplaatst 30 Mei, 2014 van de week deze aangeschaft van Karcher, dus die ga ik morgen maar eens proberen Neem die Karcher zondag mee naar de meeting. Kun je, nadat ik met mijn nieuwe haakse AC Tion slijper (zie hier) de open daken heb gemaakt, al het ijzervijlsel eraf spuiten. Verdienen we beide nog een leuke cent bij. Grtz. Specialmade 2
Seafox Geplaatst 30 Mei, 2014 Geplaatst 30 Mei, 2014 Zoals het er nu naar uit ziet ben ik ook van de partij zondag Sorry mannen niet met de Kia rio A die zag ik van de week bij de dealer staan volgends mij of het was een andere zwarte 5-deurs. Maar wel een slecht excuus om niet in een Rio te komen hoor (Jaloers!! ) en de foto locaties komen ook bekent voor
cees Geplaatst 31 Mei, 2014 Geplaatst 31 Mei, 2014 A die zag ik van de week bij de dealer staan volgends mij of het was een andere zwarte 5-deurs. Maar wel een slecht excuus om niet in een Rio te komen hoor (Jaloers!! ) en de foto locaties komen ook bekent voor klopt IJmuiderslag en parkeerplaats Telstar
Albert jan & Brigitte Geplaatst 31 Mei, 2014 Geplaatst 31 Mei, 2014 Vanuit een zonnig Luxemburg wensen we iedereen morgen een hele leuke meeting. Hopelijk zijn we de volgende keer weer van de partij. 4
mika kjelld Geplaatst 31 Mei, 2014 Geplaatst 31 Mei, 2014 Vanuit een zonnig Luxemburg wensen we iedereen morgen een hele leuke meeting. Hopelijk zijn we de volgende keer weer van de partij. jammer dat jullie er niet bij zijn....maar in ieder geval een hele fijne vakantie 1
Smart Geplaatst 31 Mei, 2014 Geplaatst 31 Mei, 2014 Ach, AJ kan nu in elk geval niet de lekkere hapjes van Kirs opeten....(nog niet vergeten)! 2
Jordan Geplaatst 31 Mei, 2014 Geplaatst 31 Mei, 2014 Vengafan en Mieske, heel veel sterkte en beterschap. Dat jullie maar weer snel er bovenop komen.
Wimis on Geplaatst 31 Mei, 2014 Geplaatst 31 Mei, 2014 Interieur van de SPIII is weer mooi, morgen nog even door de wasstraat en stofzuigen!
Baggio Geplaatst 31 Mei, 2014 Geplaatst 31 Mei, 2014 Veel plezier mensen, helaas kon ik er niet bij zijn jammer genoeg. Groeten vanuit Frankrijk. Verstuurd vanaf mijn LT22i met Tapatalk
Aanbevolen Berichten