Tazteam Geplaatst 16 Maart, 2009 Geplaatst 16 Maart, 2009 Die zijn echt GROOT Ben zeer benieuwd naar de foto's als ze onder de Sorento zitten. Philip Quote
Gast Daiz Geplaatst 16 Maart, 2009 Geplaatst 16 Maart, 2009 WWWOWWWWW groot ja Zoals iedereen hier ben ik natuurlijk oook benieuwd naar de foto's Gr Daiz Quote
bambix Geplaatst 19 Maart, 2009 Topic Starter Geplaatst 19 Maart, 2009 Gisteren eindelijk bericht gehad dat de banden volgende week geleverd zullen worden, vanmorgen stond de koerier aan de deur . Met enige fierheid show ik hier het resultaat: De stoere voorkant: en de breedgeschouderde achterkant: Quote
Gast Daiz Geplaatst 20 Maart, 2009 Geplaatst 20 Maart, 2009 Erg mooi! Die velgen staan er erg mooi onder hehe lekker GROOT Gr Daiz Quote
Tazteam Geplaatst 20 Maart, 2009 Geplaatst 20 Maart, 2009 Zeer netjes. Wat je al moet doen om de wielkassen van een Sorento echt te vullen. Wees er maar echt zuinig op, dit is echt uniek, een plaatje. Philip Quote
Alex VB Geplaatst 20 Maart, 2009 Geplaatst 20 Maart, 2009 Ondanks dat deze volgen niet mijn persoonlijke keus zijn, zien ze er toch goed uit onder deze Sorento. Veel plezier met je nieuwe velgjes Quote
bambix Geplaatst 20 Maart, 2009 Topic Starter Geplaatst 20 Maart, 2009 Zeer netjes.Wat je al moet doen om de wielkassen van een Sorento echt te vullen. Wees er maar echt zuinig op, dit is echt uniek, een plaatje. Philip en de totale diameter is zelfs 5mm kleiner dan met de standaardvelgen en banden !! Plaats zat Quote
Force Geplaatst 27 Maart, 2009 Geplaatst 27 Maart, 2009 Amai... echt knap mee de 22 inchers! Doe zo voort! Grtz Force Quote
bambix Geplaatst 31 Maart, 2009 Topic Starter Geplaatst 31 Maart, 2009 Vorig weekend was het thuis beeld zonder klank. Vrouwlief heeft taxi-gereden voor enkele collega's en is met 2 beschadigde velgen thuis gekomen. Beide velgen hebben de borduur van v Quote
bambix Geplaatst 1 April, 2009 Topic Starter Geplaatst 1 April, 2009 Dit heb ik dan dit weekend verwezenlijkt. Het lijkt simpel, maar toch niet zo evident. De 3-hoekjes aan de binnenkant van de voordeuren, waar standaard een tweetertje inzit, moesten aangepast worden. Dit om de simpele reden dat de tweeters later in de A-stijlen komen en omdat deze stukken zowiezo tegen de nieuwe speakerbehuizingen komen waardoor de deur niet volledig toe kan. Dit is het originele onderdeel: Hier is het uitpuilende tweeter-gedeelte eraf gezaagd en bijgevijld: Vervolgens een triplex plaatje om de vorm en de dikte aan te geven: en ten slotte enkele laagjes dunne glasvezeldoek, opgevuld met plamuur en volledig opgeschuurd: Zo zijn ze klaar om bekleed te worden; wordt vervolgd. Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 1 April, 2009 Geplaatst 1 April, 2009 Kijk, da's nou lekker creatief! Ziet er goed uit! Groeten, Peter Quote
Force Geplaatst 1 April, 2009 Geplaatst 1 April, 2009 Damn... zeg niet al te gauw: "het was weer een vrouw" Hahaha Was het nie goedkoper/gemakkelijker voor ze gewoon te laten herstellen bij een velgen-repairshop? Grtz Force Quote
bambix Geplaatst 2 April, 2009 Topic Starter Geplaatst 2 April, 2009 Gisteren de vinyl gaan halen. De grijze kleur is niet 100% hetzelfde als het originele leder, maar het is er niet ver van. Ik heb ook de bijhorende speciale lijm genomen om eens uit te proberen (ten opzicht van klassieke Tix-contactlijm) en ik moet toegeven; het werkt zalig. De vinyl wordt soepel indien verwarmd (met verfstripper, haardroger is niet voldoende) en de lijm wordt eveneens bij opwarming pas geactiveerd. Voor wie interesse heeft; alles komt van bij Select Products (USA). De 3-hoekjes aan de spiegels: De behuizing aan de bestuurderszijde fijn opgeschuurd. Al het rode is grondverf; een trucje om oneffenheden zichtbaar te maken. en de gelijkaardige behuizing voor de passagierszijde, maar dan volledig afgewerkt met speaker en grill: De overige stukken van het dashboardgedeelte zullen hopelijk voor in't weekend zijn. Quote
nickd Geplaatst 20 Juni, 2009 Geplaatst 20 Juni, 2009 Hoi, Domme vraag misschien maar ik ben een leek op dit gebied daarom stel ik m maar aan jou. Ik heb net een Ex aangeschaft van 2005 en wil graag de bumpers in dezelfde kleur laten spuiten omdat ik dat veel mooier vindt. Waar moet ik dan ongeveer aan denken qua prijs ? thanks, Nick Quote
bambix Geplaatst 12 Juli, 2009 Topic Starter Geplaatst 12 Juli, 2009 hey Nick, een bumper is meestal rond de 150 Quote
Relena Geplaatst 12 Juli, 2009 Geplaatst 12 Juli, 2009 Potverdomme Bambix van jouw wagen gaat mijn design hart echt sneller kloppen. Mooi man had hem nog niet gezien wat een te gekke bak. Ga jij maar lekker door waar je mee bezig bent en als je ooit een keer in de buurt bent. Schroom niet om het mij te laten weten. Maak ik foto's van die vette bak van jouw en geef jouw een exemplaar (brochure) van het eindproduct. Die je dan aan iedereen kunt laten zien. Vastleggen voor het nageslacht noemen ze dat. Bij deze beloofd. Relena Quote
Alex VB Geplaatst 12 Juli, 2009 Geplaatst 12 Juli, 2009 He Bambix, Het was stil rond jou zeg maar. Hoe was het in Spanje? Heb je nog meer projecten mbt je Sorento? ik had nl. zo'n idee tijdens de Meguiar's dag dat je no niet helemaaaal klaar was... Quote
bambix Geplaatst 14 Juli, 2009 Topic Starter Geplaatst 14 Juli, 2009 He Bambix,Het was stil rond jou zeg maar. Hoe was het in Spanje? Heb je nog meer projecten mbt je Sorento? ik had nl. zo'n idee tijdens de Meguiar's dag dat je no niet helemaaaal klaar was... Spanje was OK. Zeer tevreden van de Sorento als reiswagen. Ik heb wel de originele velgen erop gezet omdat ik zo'n vermoeden had dat 22" banden niet snel te vinden zijn in geval van pech. Eigenlijk de omgekeerde wereld: originele velgen met winterbanden om naar de zon te trekken . Voor de rest ligt alles stil, geen tijd. Met het goede weer is er vanalles in de tuin te doen. Heb nog wat in de koffer proberen gepruld (2CD-wisselaars) en dat is't. Tegen dat de wagen aan vervanging toe is zal't misschien in orde zijn. Quote
a van malkenhorst Geplaatst 16 November, 2009 Geplaatst 16 November, 2009 hey bambix. Kun je mij een adres geven waar je deze accessoires voor een sorento kunt kopen ? GR Albert. Quote
bambix Geplaatst 21 November, 2009 Topic Starter Geplaatst 21 November, 2009 Hello everieboodie, 't was ff stil maar ik heb ondertussen toch redelijk wat werk kunnen verrichten. Ik zal't binnenkort eens posten met foto's. @ a van malkenhorst: www.ebay.de De meeste spullen heb ik hier gevonden (VA-Trade, SUVTuning, ...) Quote
Relena Geplaatst 21 November, 2009 Geplaatst 21 November, 2009 Ben zeer benieuwd alvast bedankt dat je dit aan ons laat zien. Quote
bambix Geplaatst 21 November, 2009 Topic Starter Geplaatst 21 November, 2009 Hello gasten, ik heb de idee van een 10cm speaker op het dashboard laten varen. Heb zelfs even getwijfeld om "slechts" een 2-weg set te gebruiken totdat ik een nieuwe set van Focal tezien kreeg: de 165KRX3. Deze heeft een kleinere mid wat een inbouw in de A-stijlen toelaat. De nieuwe set: De Rainbow setjes staan te koop voor wie ge Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.