Jump to content

Hallo allemaal

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben Robert en sinds een kleine maand eigenaar van een nieuwe Kia Picanto 1.0 Plus Pack 5-deurs.

Auto bevalt enorm en is verrast comfortabel en luxe voor de klasse.

Heb hier voor in een nieuwe Peugeot 107 gereden, ook met veel plezier maar toch niet te vergelijken met de Picanto.

Lijkt wel of je in de Picanto een andere klasse betreed, qua rijden en ook qua opties.

Het zijn de simpele dingen zoals elektrische spiegels, een kofferbak met een voelplaatje ipv zo'n aftands knopje.

Zit positie is ook vele malen beter. Motor is niet bijster snel maar dat hoeft ook niet meer. 

Plus Pack maakt de auto in mijn ogen net even af. Daar mee bedoel ik de skirts aan de zijde van de auto, de Led verlichting rondom en de spiegels die automatisch in te klappen zijn.

Kortom, fantastische auto waar ik nog jaren mee kan knallen.

Volgende maand nog een 8 inch navigatie laten inbouwen bij CarAudioExpert, 8 inch woofertje erbij.

Op geweldige forum lees ik veel positieve bericht van zowel de navigatie als het bedrijf dus neem de gok ook maar.

Mvgr Robert

Plaatjes komen er zeker aan.

Ik wacht eigenlijk nog op me velgen zoals in mijn profiel foto, heb deze al een week gehad maar waren qua maat niet goed.

Kwam er achter dat er een verkeerde inch maat onder zat, had 1 15 inch velg ipv 14 inch.

Kleur is zwart. Het is me 13e auto maar wel me eerste zwarte :-)

• Like 1

• 3 months later...