Ko zz Geplaatst 25 Maart, 2014 Geplaatst 25 Maart, 2014 Vandaag eerste oliebeurt laten doen voor mijn sportage (2013) en laat ik nou de nieuwe zien staan...gelijk maar even een proefrit gevraagd terwijl ik wacht op mijn auto. Zo gezegd zo gedaan...mijn bevindingen; De nieuwe gril vind ik wel mooi, haaievin als antenne niet...tellers dashboard vind ik wat gewoon...vind die van het 2013 model mooier...de "zachte" bekleding binnenkant onder raam vind ik een wat minieme verbetering als je het al zo kan noemen...navigatie is top natuurlijk..die heb ik niet maar wat ik vooral een verbetering vind is de geluidsisolatie..minder mororgeluid en alles klinkt softer...lekker rustig binnen dus. Ik wou dit jullie niet onthouden. Offerte natuurlijk ook even laten maken maar dat gaat hem niet worden...ik wacht op het nieuwe model. Groeten Ko Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 25 Maart, 2014 Geplaatst 25 Maart, 2014 Nieuwe model zal nog wel een paar jaar duren vrees ik. Om deze te overtreffen moet je van goede huize komen. Quote
Rick Geplaatst 26 Maart, 2014 Geplaatst 26 Maart, 2014 Zachte bekleding binnekant?Betere isolatie? is dit dan niet aan te passen in de huidige?Navigatie is top? zit er een andere in dan? zoja, welke en ook met achteruit camera?Heb je geen foto's gemaakt? Quote
Jack_z Geplaatst 26 Maart, 2014 Geplaatst 26 Maart, 2014 ik heb er eens op gelet maar je gaat ze steeds meer zien, wat een mooie auto is die sportage 3 toch ! zit ik dan even flink te kwijlen in mijn picanto 1 Quote
Marjo Geplaatst 26 Maart, 2014 Geplaatst 26 Maart, 2014 Ik heb mijn 3 jaar oude ( of jonge ) Sportage toch ingeruild voor een Businesline uitvoering. Van Dark Gun naar Casa White. De hoge inruilprijs gaf mij de doorslag. Viel mij zeker niet tegen. Wel veel verschil tussen Kiadealers, daar schrok ik dan weer wel van. Quote
xtra40 Geplaatst 26 Maart, 2014 Geplaatst 26 Maart, 2014 ik heb er eens op gelet maar je gaat ze steeds meer zien, wat een mooie auto is die sportage 3 toch ! zit ik dan even flink te kwijlen in mijn picanto daar moet je mee oppassen daar krijg je van de beslagen ramen van aan de binnen kant van al dat kwijl 2 Quote
Hermanus Geplaatst 28 Maart, 2014 Geplaatst 28 Maart, 2014 Ik heb mijn 3 jaar oude ( of jonge ) Sportage toch ingeruild voor een Businesline uitvoering. Van Dark Gun naar Casa White. De hoge inruilprijs gaf mij de doorslag. Viel mij zeker niet tegen. Wel veel verschil tussen Kiadealers, daar schrok ik dan weer wel van.Heb vandaag via de post een aanbieding gekregen om mijn ruim 3 jaar oude Sportage in te ruilen, morgen maar even voorzichtig informeren bij de dealer hoe interessant ze het kunnen maken! Bieden EUR 1500 extra inruil. Quote
Rick Geplaatst 28 Maart, 2014 Geplaatst 28 Maart, 2014 De oude 18inch velgen zijn ook weer terug zie ik!Heeft iemand trouwens meer foto's van de bovenste velgen op de bijlage?Jammer dat die niet in 18inch zijn... Quote
Rick Geplaatst 28 Maart, 2014 Geplaatst 28 Maart, 2014 zijn de nieuwe achterlichten en grill in de 'oude' Sportage te bouwen?? Quote
bigwade Geplaatst 28 Maart, 2014 Geplaatst 28 Maart, 2014 Gisteren hebben Warmentuuter en ondergetekende een dagje mogen toeren met de nieuwe Sportage 2014. Verslagje met foto's volgt Lees: Lekker bezig geweest vandaag.. 2 Quote
xtra40 Geplaatst 28 Maart, 2014 Geplaatst 28 Maart, 2014 we wachten geduldig op jullie verslag altijd een genot om te lezen 1 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 28 Maart, 2014 Geplaatst 28 Maart, 2014 Ben al hard aan het tikken. Quote
xtra40 Geplaatst 28 Maart, 2014 Geplaatst 28 Maart, 2014 kijk dat lees k graag ben benieuwd hoe deze door de koppeling test is gekomen dat is altijd weer een spannend moment 3 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 28 Maart, 2014 Geplaatst 28 Maart, 2014 Deze ruik je niet. Ook verbeterd dus. Maar ik kreeg echt de nagels van BW in het dashboard hoor. Man o man maar hij kan er ook wat van. Quote
kialoog Geplaatst 28 Maart, 2014 Geplaatst 28 Maart, 2014 En ook benieuwd hoe deze door de stuurtest komt. Quote
Smart Geplaatst 29 Maart, 2014 Geplaatst 29 Maart, 2014 Ben erg benieuwd naar het verslag.....was WT een beetje een goede vervanger bw? Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
Pipercub Geplaatst 29 Maart, 2014 Geplaatst 29 Maart, 2014 Hebben jullie ook even de eland test gedaan? Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 29 Maart, 2014 Geplaatst 29 Maart, 2014 Hebben jullie ook even de eland test gedaan? De eland test mag alleen Smart doen. Lig nog wel eens wakker van die laatste Eland test in Nice. Dat was bijna niet nice Weet niet wat er precies gebeurde maar ik zat in ene heel dicht tegen Xtra40 aan. Quote
xtra40 Geplaatst 29 Maart, 2014 Geplaatst 29 Maart, 2014 ja dat was een knus ritje ik herinner het me nog als de dag van gisteren de eland proef is daar een wassen neus bij ja die smart deed 2 dingen in 1 handeling en de eland test en proberen van een 5 deurs auto een 6 deurs te maken in 2 seconden 2 Quote
Smart Geplaatst 30 Maart, 2014 Geplaatst 30 Maart, 2014 Wel een leuke Française die wilde uitstappen....testdrive begon goed! Quote
bigwade Geplaatst 30 Maart, 2014 Geplaatst 30 Maart, 2014 Ben erg benieuwd naar het verslag.....was WT een beetje een goede vervanger bw? Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Jazekers ! maar anders Verzonden vanaf mijn iMac met behulp van Eneco en Tele2 3 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.