Gerrit51 Posted April 5, 2014 Posted April 5, 2014 Op de kia site staan een aantal div verschillende smartphones, Ben ik bij aanschaf van een andere telefoon afhankelijk van een van deze toestellen om compitable te zijn met mijn venga. Quote
Sander GT Posted April 5, 2014 Posted April 5, 2014 Volgens mij is het zo dat de toestellen met de bijbehorende firmware (versie)nummers gegarandeerd werken met de Venga. Dat wil niet zeggen dat een ander type/merk niet werkt: het is niet getest of niet bekend. Maar de mogelijkheid bestaat dat een niet-geteste versie dus niet werkt. Quote
Gerrit51 Posted April 5, 2014 Author Posted April 5, 2014 Volgens mij is het zo dat de toestellen met de bijbehorende firmware (versie)nummers gegarandeerd werken met de Venga. Dat wil niet zeggen dat een ander type/merk niet werkt: het is niet getest of niet bekend. Maar de mogelijkheid bestaat dat een niet-geteste versie dus niet werkt. bedankt voor de reactie ,ik moet het maar eens bij de dealer voorleggen. Quote
Jack_z Posted April 5, 2014 Posted April 5, 2014 het gaat volgens mij niet om het type en merk telefoon maar om het besturing systeem daar op ? mijn Iphone en Samsung Galaxy 3 werken bij mij gewoon goed, heb dan wel een Picanto Quote
Sander GT Posted April 5, 2014 Posted April 5, 2014 Inderdaad Jack: vandaar ook het versienummer/firmware versie. Quote
Recommended Posts