Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Op de kia site staan een aantal div verschillende smartphones, Ben ik bij aanschaf van een andere telefoon  afhankelijk van een van deze toestellen om compitable te zijn met mijn venga.

Posted

Volgens mij is het zo dat de toestellen met de bijbehorende firmware (versie)nummers gegarandeerd werken met de Venga.

Dat wil niet zeggen dat een ander type/merk niet werkt: het is niet getest of niet bekend. Maar de mogelijkheid bestaat dat een niet-geteste versie dus niet werkt.

Posted

Volgens mij is het zo dat de toestellen met de bijbehorende firmware (versie)nummers gegarandeerd werken met de Venga.

Dat wil niet zeggen dat een ander type/merk niet werkt: het is niet getest of niet bekend. Maar de mogelijkheid bestaat dat een niet-geteste versie dus niet werkt.

bedankt voor de reactie ,ik moet het maar eens bij de dealer voorleggen.

Posted

het gaat volgens mij niet om het type en merk telefoon maar om het besturing systeem daar op ?

mijn Iphone en Samsung Galaxy 3 werken bij mij gewoon goed, heb dan wel een Picanto