Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Op de kia site staan een aantal div verschillende smartphones, Ben ik bij aanschaf van een andere telefoon  afhankelijk van een van deze toestellen om compitable te zijn met mijn venga.

Geplaatst

Volgens mij is het zo dat de toestellen met de bijbehorende firmware (versie)nummers gegarandeerd werken met de Venga.

Dat wil niet zeggen dat een ander type/merk niet werkt: het is niet getest of niet bekend. Maar de mogelijkheid bestaat dat een niet-geteste versie dus niet werkt.

Geplaatst

Volgens mij is het zo dat de toestellen met de bijbehorende firmware (versie)nummers gegarandeerd werken met de Venga.

Dat wil niet zeggen dat een ander type/merk niet werkt: het is niet getest of niet bekend. Maar de mogelijkheid bestaat dat een niet-geteste versie dus niet werkt.

bedankt voor de reactie ,ik moet het maar eens bij de dealer voorleggen.

Geplaatst

het gaat volgens mij niet om het type en merk telefoon maar om het besturing systeem daar op ?

mijn Iphone en Samsung Galaxy 3 werken bij mij gewoon goed, heb dan wel een Picanto 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...