Jump to content
Onderdelenshop24.com

Soft-touch dashboard reinigen/onderhouden

Go to solution Solved by Rio 41,

Recommended Posts

Posted

Op ons soft-touch dashboard van de Sportage zitten wat vegen. Ik heb gemerkt dat dit materiaal erg gevoelig is. Met een vochtige doek krijg ik deze niet weg. Welke middelen kan ik het beste gebruiken om het soft-touch dashboard te reinigen en te onderhouden?

Posted

Thanks voor de reactie, ik zal zien dat ik een van beide kan scoren in de buurt!

• Like 1
  • 2 weeks later...
Posted

Ben er door vrijgezellenfeesten en trouwperikelen nog niet aan toegekomen.......

Ik zal zien of ik er een dezer dagen/avonden aan toe kom. Ik zal m'n bevindingen zeker laten horen! To be continued.....

Posted

Whahaha........ Euh..... Tja...... Wat moet ik daar nou voor zinnigs op antwoorden.......

• Like 1
  • 4 weeks later...
Posted

Eindelijk tijd kunnen maken om het softdash aan te pakken. Hierbij het beloofde resultaat en ik moet zeggen ik wordt er wel blij van! Ik heb de poorboys natural look aangeschaft en dit met een pad opgebracht en ingewreven. En laten zitten en uitgewreven met een microvezeldoek. En het resultaat mag er zijn!

Voor:

xojn1e.jpg

24vpkau.jpg

Tijdens:

2nkj3fo.jpg

2iiwmjq.jpg

mwoz80.jpg

Na:

6prf5c.jpg

iw6q7o.jpg

2v3j3mg.jpg

• Like 3
  • 3 weeks later...
Posted

Naar aanleiding van dit topic een paar weken geleden ook een fles Poor Boys Natural Look gekocht en inmiddels al met succes voor van alles en nog wat gebruikt.. behalve voor de auto. De foto's van plattie hebben mij overtuigd... Thanks! Je kunt in de Sportage niet een klein stukje dashboard uitproberen, eenmaal begonnen moet je het afmaken ook!.

• 4 weeks later...
Posted

En ruikt het dan lekker Fris???

In onze auto is gerookt

En toen we hem net hadden rook hij lekker fris

Maar nu met de zon erop ruik je dat erin gerookt is

Dus ik zoek iets om het dashboard schoon te maken en wat ook nog lekker ruikt

Posted

Rook is altijd lastig, zelfs na ozonbehandelingen (interieur moet droog zijn vóór aanvang), en speciale reinigingsmiddelen, kan de rooklucht altijd weer terugkomen. Rooklucht gaat overal inzitten, ook in ventilatiekanalen en in de interieurfilters. Mocht je auto nog geen ozonbehandeling gehad hebben: zeker doen! Anders moet je er waarschijnlijk mee leren leven....

• Like 1