plattie Geplaatst 7 April, 2014 Geplaatst 7 April, 2014 Op ons soft-touch dashboard van de Sportage zitten wat vegen. Ik heb gemerkt dat dit materiaal erg gevoelig is. Met een vochtige doek krijg ik deze niet weg. Welke middelen kan ik het beste gebruiken om het soft-touch dashboard te reinigen en te onderhouden? Quote
Oplossing Rio 41 Geplaatst 7 April, 2014 Oplossing Geplaatst 7 April, 2014 Hoi Plattie, Poorboys Natural look Rio 41 1 Quote
xtra40 Geplaatst 7 April, 2014 Geplaatst 7 April, 2014 ik gebruik altijd dach fresh van cartec http://www.poetsproducten.nl/products/Cartec-Dashboard-verfrisser.html# 1 Quote
plattie Geplaatst 9 April, 2014 Topic Starter Geplaatst 9 April, 2014 Thanks voor de reactie, ik zal zien dat ik een van beide kan scoren in de buurt! 1 Quote
klankie Geplaatst 23 April, 2014 Geplaatst 23 April, 2014 en heb je de vegen er uit gekregen ???? Quote
plattie Geplaatst 23 April, 2014 Topic Starter Geplaatst 23 April, 2014 Ben er door vrijgezellenfeesten en trouwperikelen nog niet aan toegekomen....... Ik zal zien of ik er een dezer dagen/avonden aan toe kom. Ik zal m'n bevindingen zeker laten horen! To be continued..... Quote
Mieske007 Geplaatst 23 April, 2014 Geplaatst 23 April, 2014 Vrijgezelenfeesten? Is dat soms de reden van die vlekken op je dashboard.... 2 Quote
plattie Geplaatst 23 April, 2014 Topic Starter Geplaatst 23 April, 2014 Whahaha........ Euh..... Tja...... Wat moet ik daar nou voor zinnigs op antwoorden....... 1 Quote
white rio Geplaatst 23 April, 2014 Geplaatst 23 April, 2014 Hier ook goede ervaringen met poorboys natural look. Kijk eens op carclean, daar hebben ze veel verschillende producten Quote
plattie Geplaatst 18 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 18 Mei, 2014 Eindelijk tijd kunnen maken om het softdash aan te pakken. Hierbij het beloofde resultaat en ik moet zeggen ik wordt er wel blij van! Ik heb de poorboys natural look aangeschaft en dit met een pad opgebracht en ingewreven. En laten zitten en uitgewreven met een microvezeldoek. En het resultaat mag er zijn! Voor: Tijdens: Na: 3 Quote
Millgate Geplaatst 7 Juni, 2014 Geplaatst 7 Juni, 2014 Naar aanleiding van dit topic een paar weken geleden ook een fles Poor Boys Natural Look gekocht en inmiddels al met succes voor van alles en nog wat gebruikt.. behalve voor de auto. De foto's van plattie hebben mij overtuigd... Thanks! Je kunt in de Sportage niet een klein stukje dashboard uitproberen, eenmaal begonnen moet je het afmaken ook!. Quote
nederrat Geplaatst 30 Juni, 2014 Geplaatst 30 Juni, 2014 En ruikt het dan lekker Fris??? In onze auto is gerookt En toen we hem net hadden rook hij lekker fris Maar nu met de zon erop ruik je dat erin gerookt is Dus ik zoek iets om het dashboard schoon te maken en wat ook nog lekker ruikt Quote
Millgate Geplaatst 30 Juni, 2014 Geplaatst 30 Juni, 2014 Rook is altijd lastig, zelfs na ozonbehandelingen (interieur moet droog zijn vóór aanvang), en speciale reinigingsmiddelen, kan de rooklucht altijd weer terugkomen. Rooklucht gaat overal inzitten, ook in ventilatiekanalen en in de interieurfilters. Mocht je auto nog geen ozonbehandeling gehad hebben: zeker doen! Anders moet je er waarschijnlijk mee leren leven.... 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.