game-elextra Geplaatst 16 April, 2014 Geplaatst 16 April, 2014 Ik ben nieuw bij kiaclub Nederland. Ik heb een bedrijf in Amersfoort. Ik doe smartphone, tablets, laptops in-verkoop reparaties. Deze week heb ik een nieuwe kia sportage 1.6 GDi Businessplusline besteld. Ik hoop het binnenkort geleverd worden. Quote
ndekruijf91 Geplaatst 16 April, 2014 Geplaatst 16 April, 2014 Welkom game-elextra! Wij zijn benieuwd naar de foto's. Wat is de verwachting van de levering? Is het een hele nieuwe? Heel veel veilige KM gewenst! Quote
plattie Geplaatst 16 April, 2014 Geplaatst 16 April, 2014 Welkom en veel plezier met de Sportage! Quote
arjan gt Geplaatst 16 April, 2014 Geplaatst 16 April, 2014 Welkom op het forum. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
game-elextra Geplaatst 16 April, 2014 Topic Starter Geplaatst 16 April, 2014 Welkom game-elextra! Wij zijn benieuwd naar de foto's. Wat is de verwachting van de levering? Is het een hele nieuwe? Heel veel veilige KM gewenst! Ja, het is een hele nieuwe. Ik ga morgen naar vakantie daarom ik hoor het na vakantie maar verwacht ik ergens in juni mijn nieuwe sportage afgeleverd. Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 16 April, 2014 Geplaatst 16 April, 2014 Welkom op het forum en voor straks veel plezier met de nieuwe Sportage. Quote
game-elextra Geplaatst 6 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 6 Mei, 2014 Mijn sportage 17-04 besteld maar nog steeds backorder. Quote
game-elextra Geplaatst 10 Juni, 2014 Topic Starter Geplaatst 10 Juni, 2014 [sharedmedia=garage:vehicles:1173] Vandaag mijn kia dealer (Blokhuis Amersfoort) mij gebeld voor een aflevering afpraak. Volgende week donderdag op 19-06-2014 mijn Kia Sportage in otvangst mogen nemen. Ik wil gelijk ook kabel van automatisch klappende buitenspiegels geinstalleerd worden. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.