Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Hallo Allemaal, mijn naam op dit forum is ritslinux en ik ben sinds vandaag 4/2/2009 de eigenaar van een splinternieuwe Kia Rio Fifteen tropical red.

Ondertussen 47 jaartjes op deze aardbol, is dit nu mijn 4e nieuwe auto: eerst 2 Volvo's 340 versleten, dan de sprong naar een Seat Ibiza Sport gemaakt, welke me toch 13 jaar trouw is gebleven. En nu een Kia Rio.

Waarom Kia:

Omdat het volgens mij een auto is die veel waar bied voor zijn geld en naar ik mag aannemen is de kwaliteit tegenwoordig wel okay.....

Leuk dat ik dit forum vond, ik zal me denk ik meest richten op de Rio-rijders alhier.

Groet.

Posted

Hoi Ritslinux,

Welkom op het forum allereerst, en uiteraard veel veilige kilometers met jouw spik splinter nieuwe Rio gewenst!!

Zelf ben ik (naar alle tevredenheid) ook een Rio rijder, alleen het model v

Posted

Hoi Ritslinux,

Welkom op het forum allereerst, en veel veilige kilometers met jouw gloedje nieuwe Rio gewenst!! Zelf ben ik een tevreden Cee'd rijder, hiervoor heb ik een Cerato gehad.

Veel plezier op het forum toegewenst.

Sandor, :angel:

Posted

Hallo Ritslinux,

Welkom op het KIA forum en vooral veel rijplezier met je Rio.

Heb je ook foto's? Ik ben verzot op foto's van auto's.

BTW (By The Way) Zelf rijd ik een cee'd SW in de mooiste kleur voor een cee'd sw nl. black pearl.

http://www.kiaclub.nl/dagboek-van-kia-rijders/1196-ceed-sw-1-6-crdi-sport-black-pearl.html

groetjes uit het Belgische Haspengouw,

Alex VB