ritslinux Posted February 4, 2009 Posted February 4, 2009 Hallo Allemaal, mijn naam op dit forum is ritslinux en ik ben sinds vandaag 4/2/2009 de eigenaar van een splinternieuwe Kia Rio Fifteen tropical red. Ondertussen 47 jaartjes op deze aardbol, is dit nu mijn 4e nieuwe auto: eerst 2 Volvo's 340 versleten, dan de sprong naar een Seat Ibiza Sport gemaakt, welke me toch 13 jaar trouw is gebleven. En nu een Kia Rio. Waarom Kia: Omdat het volgens mij een auto is die veel waar bied voor zijn geld en naar ik mag aannemen is de kwaliteit tegenwoordig wel okay..... Leuk dat ik dit forum vond, ik zal me denk ik meest richten op de Rio-rijders alhier. Groet. Quote
bigwade Posted February 4, 2009 Posted February 4, 2009 Welkom Rits () Gefeliciteerd met de verse auto. Veel plezier ermee !! Quote
El-Rio-Grande Posted February 4, 2009 Posted February 4, 2009 Hoi Ritslinux, Welkom op het forum allereerst, en uiteraard veel veilige kilometers met jouw spik splinter nieuwe Rio gewenst!! Zelf ben ik (naar alle tevredenheid) ook een Rio rijder, alleen het model v Quote
Guest sandor Posted February 5, 2009 Posted February 5, 2009 Hoi Ritslinux, Welkom op het forum allereerst, en veel veilige kilometers met jouw gloedje nieuwe Rio gewenst!! Zelf ben ik een tevreden Cee'd rijder, hiervoor heb ik een Cerato gehad. Veel plezier op het forum toegewenst. Sandor, Quote
Alex VB Posted February 5, 2009 Posted February 5, 2009 Hallo Ritslinux, Welkom op het KIA forum en vooral veel rijplezier met je Rio. Heb je ook foto's? Ik ben verzot op foto's van auto's. BTW (By The Way) Zelf rijd ik een cee'd SW in de mooiste kleur voor een cee'd sw nl. black pearl. http://www.kiaclub.nl/dagboek-van-kia-rijders/1196-ceed-sw-1-6-crdi-sport-black-pearl.html groetjes uit het Belgische Haspengouw, Alex VB Quote
Tazteam Posted February 5, 2009 Posted February 5, 2009 Welkom op het forum. Veel veilige kilometers met je Rio. We wachten gespannen de foto's af. Groeten Philip Quote
ritslinux Posted February 9, 2009 Author Posted February 9, 2009 (edited) Heeft even geduurd, maar hierbij dan toch een foto, gemaakt tijdens het ophalen bij de dealer. Edited February 9, 2009 by ritslinux Quote
El-Rio-Grande Posted February 9, 2009 Posted February 9, 2009 Nice ride, fraaie kleur! Nogmaals: Veel veilige kilometers gewenst! Groeten, Peter Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.