Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal,

Aankomende zaterdag kan ik eindelijk mijn Kia ophalen. Afgelopen dagen vaak op het forum gekeken, en nu een beetje besmet

met het pimp-virus. Ik ben via Ebay nu al enkelen "shark fin" antenne's tegen gekomen, maar echt reviews zijn er niet van die dingen. Graag zou 

ik willen weten of er bijvoorbeeld een versterker tussen moet, en of de kleur ook echt overeenkomt met die van de auto. misschien signaalverlies?

Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

Newest-design-special-font-b-Ford-b-font

Alvast bedankt :wink:

• 7 months later...
Posted

Hallo allemaal,

Aankomende zaterdag kan ik eindelijk mijn Kia ophalen. Afgelopen dagen vaak op het forum gekeken, en nu een beetje besmet

met het pimp-virus. Ik ben via Ebay nu al enkelen "shark fin" antenne's tegen gekomen, maar echt reviews zijn er niet van die dingen. Graag zou 

ik willen weten of er bijvoorbeeld een versterker tussen moet, en of de kleur ook echt overeenkomt met die van de auto. misschien signaalverlies?

Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

Newest-design-special-font-b-Ford-b-font

Alvast bedankt :wink:

Beste,

En heb je een shark erop gezet en welke heb je aangeschaft en waar. Hoe bevestig je hem trouwens ik zit er ook over na te denken.

Posted

ja ik ben ook erg benieuwd.

binnenkort me dak van me witte rio bestickeren met carbon.

dan is zo'n shark vin erg gaaf om ook meteen mee te pakken 

Guest Vitara 2
Posted

Let wel goed op bij wie je het laat doen, heb al een paar keer gezien dat het niet zo netjes gewraped was. (ook op de kia meeting)

*tipje laat je achter spoiler ook mee plakken, ziet er veel beter uit.

Sorry een beetje  :offtopic:

Posted

Zo ik heb vorige week een finetje besteld in China

Dat ding is vandaag al aangeboden maar was helaas niet thuis.

Supper snel, net als de witson binnen 3 dagen in huis

Guest Vitara 2
Posted

Zo ik heb vorige week een finetje besteld in China

Dat ding is vandaag al aangeboden maar was helaas niet thuis.

Supper snel, net als de witson binnen 3 dagen in huis

Sander,

Waar heb je hem besteld en wat kost het finetje.

• 2 weeks later...
Guest Vitara 2
Posted

Laat even weten hoe het ontvangst is van je radio als het vinnetje er opzit

Hier ben ik ook wel heel benieuwd naar.

Vindt de ontvangst van de witson al niet zo denderend, als je nog meer ontvangst inlevert door het vinnetje blijft er denk ik niet veel over.

Posted

En al ervaringen? Op Facebook zag ik dat Pimpmasters ook een mooie fin heeft! Ben wel benieuwd naar welke??

Posted

En al ervaringen? Op Facebook zag ik dat Pimpmasters ook een mooie fin heeft! Ben wel benieuwd naar welke??

ik heb een sharkfin van een kia forte die kun je als dummy kopen en dan je binnen werk van je orginele antenne daar weer inbouwen hele klus en geen garantie dat het goed gaat maar wel heel erg mooi en past ook exact in het orginele gat in het dak

1014045_216263951863807_330417160_n.jpg?

1012059_216263948530474_954840005_n.jpg?

Posted

Ja precies, ik had het gezien inderdaad. 

Andere al ervaringen met de sharkfin die in het begin genoemd wordt? Ontvangst e.d.? 

Posted

Ja precies, ik had het gezien inderdaad. 

Andere al ervaringen met de sharkfin die in het begin genoemd wordt? Ontvangst e.d.? 

nee geen ervaring mee maar de radio ontvangst is al belabbert en deze knapt er niet van op met een sharkfin of overzet kapje 

Posted

nee geen ervaring mee maar de radio ontvangst is al belabbert en deze knapt er niet van op met een sharkfin of overzet kapje

Hmm, maar jij hebt er geen problemen mee? Of draai je standaard je eigen muziek?

Posted

bij mij doet hij het redenlijk goed maar er zijn delen van nederland waar de ontvangst heel erg beroerd is en ik niks meer ontvang 

Posted

bij mij doet hij het redenlijk goed maar er zijn delen van nederland waar de ontvangst heel erg beroerd is en ik niks meer ontvang

Ja precies! Ben benieuwd!!

• 3 weeks later...
Posted

Jammer genoeg past de shark fin niet. Het dak is meer gebogen dan de fin. Mensen andere ideeën?

• 4 weeks later...
Posted

Mijn 'vin' antenne (zie garage) heb ik getest met afwisselend de fabrieksantenne en deze 'vinantenne'.

Bij een enkele (zwakke) radiozender is er iets meer ruis te horen (stilstaande auto) dan met de fabrieksnatenne. In het algemeen gesproken vind IK de vinantenne niet slechter dan de fabrieksantenne, maar wel veel mooier.