Ga naar inhoud

Kia rio shark fin antenne


Joey0ne

Aanbevolen Berichten

Hallo allemaal,

 

Aankomende zaterdag kan ik eindelijk mijn Kia ophalen. Afgelopen dagen vaak op het forum gekeken, en nu een beetje besmet

met het pimp-virus. Ik ben via Ebay nu al enkelen "shark fin" antenne's tegen gekomen, maar echt reviews zijn er niet van die dingen. Graag zou 

ik willen weten of er bijvoorbeeld een versterker tussen moet, en of de kleur ook echt overeenkomt met die van de auto. misschien signaalverlies?

 

Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

 

Newest-design-special-font-b-Ford-b-font

 

Alvast bedankt :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 7 maanden later...

Hallo allemaal,

 

Aankomende zaterdag kan ik eindelijk mijn Kia ophalen. Afgelopen dagen vaak op het forum gekeken, en nu een beetje besmet

met het pimp-virus. Ik ben via Ebay nu al enkelen "shark fin" antenne's tegen gekomen, maar echt reviews zijn er niet van die dingen. Graag zou 

ik willen weten of er bijvoorbeeld een versterker tussen moet, en of de kleur ook echt overeenkomt met die van de auto. misschien signaalverlies?

 

Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

 

Newest-design-special-font-b-Ford-b-font

 

Alvast bedankt :wink:

Beste,

En heb je een shark erop gezet en welke heb je aangeschaft en waar. Hoe bevestig je hem trouwens ik zit er ook over na te denken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Let wel goed op bij wie je het laat doen, heb al een paar keer gezien dat het niet zo netjes gewraped was. (ook op de kia meeting)

 

*tipje laat je achter spoiler ook mee plakken, ziet er veel beter uit.

 

 

Sorry een beetje  :offtopic:

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zo ik heb vorige week een finetje besteld in China

Dat ding is vandaag al aangeboden maar was helaas niet thuis.

Supper snel, net als de witson binnen 3 dagen in huis

 

Sander,

 

Waar heb je hem besteld en wat kost het finetje.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...

Laat even weten hoe het ontvangst is van je radio als het vinnetje er opzit

 

Hier ben ik ook wel heel benieuwd naar.

Vindt de ontvangst van de witson al niet zo denderend, als je nog meer ontvangst inlevert door het vinnetje blijft er denk ik niet veel over.

Link naar reactie
Delen op andere sites


En al ervaringen? Op Facebook zag ik dat Pimpmasters ook een mooie fin heeft! Ben wel benieuwd naar welke??

 

 

ik heb een sharkfin van een kia forte die kun je als dummy kopen en dan je binnen werk van je orginele antenne daar weer inbouwen hele klus en geen garantie dat het goed gaat maar wel heel erg mooi en past ook exact in het orginele gat in het dak

 

1014045_216263951863807_330417160_n.jpg?

 

1012059_216263948530474_954840005_n.jpg?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja precies, ik had het gezien inderdaad. 

 

Andere al ervaringen met de sharkfin die in het begin genoemd wordt? Ontvangst e.d.? 

 

nee geen ervaring mee maar de radio ontvangst is al belabbert en deze knapt er niet van op met een sharkfin of overzet kapje 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 3 weken later...
  • 4 weken later...

Mijn 'vin' antenne (zie garage) heb ik getest met afwisselend de fabrieksantenne en deze 'vinantenne'.

Bij een enkele (zwakke) radiozender is er iets meer ruis te horen (stilstaande auto) dan met de fabrieksnatenne. In het algemeen gesproken vind IK de vinantenne niet slechter dan de fabrieksantenne, maar wel veel mooier.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bedankt voor je reactie, welke fin heb jij besteld? De mijne past niet...

Ik heb de 'vin' een aantal maanden geleden besteld via http://www.aliexpress.com/item/KIA-k2-2012-Rio-dedicated-antenna-from-shark-fin-decoration-antenna-with-radio-signal-for-2012/1586332343.html Binnen 10 dagen werd deze bezorgd, fabrieksantenne eraf, kabel vastmaken op de antennevoet en vastplakken !

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...