Joey0ne Posted June 9, 2014 Posted June 9, 2014 Hallo allemaal, Aankomende zaterdag kan ik eindelijk mijn Kia ophalen. Afgelopen dagen vaak op het forum gekeken, en nu een beetje besmet met het pimp-virus. Ik ben via Ebay nu al enkelen "shark fin" antenne's tegen gekomen, maar echt reviews zijn er niet van die dingen. Graag zou ik willen weten of er bijvoorbeeld een versterker tussen moet, en of de kleur ook echt overeenkomt met die van de auto. misschien signaalverlies? Hopelijk kunnen jullie mij helpen! Alvast bedankt Quote
Indoboy Posted January 10, 2015 Posted January 10, 2015 Hallo allemaal, Aankomende zaterdag kan ik eindelijk mijn Kia ophalen. Afgelopen dagen vaak op het forum gekeken, en nu een beetje besmet met het pimp-virus. Ik ben via Ebay nu al enkelen "shark fin" antenne's tegen gekomen, maar echt reviews zijn er niet van die dingen. Graag zou ik willen weten of er bijvoorbeeld een versterker tussen moet, en of de kleur ook echt overeenkomt met die van de auto. misschien signaalverlies? Hopelijk kunnen jullie mij helpen! Alvast bedankt Beste, En heb je een shark erop gezet en welke heb je aangeschaft en waar. Hoe bevestig je hem trouwens ik zit er ook over na te denken. Quote
Sanderoot Posted January 12, 2015 Posted January 12, 2015 ja ik ben ook erg benieuwd. binnenkort me dak van me witte rio bestickeren met carbon. dan is zo'n shark vin erg gaaf om ook meteen mee te pakken Quote
Guest Vitara 2 Posted January 13, 2015 Posted January 13, 2015 Goed idee, witte rio met zwart dak Quote
Sanderoot Posted January 13, 2015 Posted January 13, 2015 Haha ja ziet er bij jou wel heel goed uit hoogglans dak Quote
Guest Vitara 2 Posted January 15, 2015 Posted January 15, 2015 Let wel goed op bij wie je het laat doen, heb al een paar keer gezien dat het niet zo netjes gewraped was. (ook op de kia meeting) *tipje laat je achter spoiler ook mee plakken, ziet er veel beter uit. Sorry een beetje Quote
Sanderoot Posted January 21, 2015 Posted January 21, 2015 Zo ik heb vorige week een finetje besteld in China Dat ding is vandaag al aangeboden maar was helaas niet thuis. Supper snel, net als de witson binnen 3 dagen in huis Quote
Guest Vitara 2 Posted January 22, 2015 Posted January 22, 2015 Zo ik heb vorige week een finetje besteld in China Dat ding is vandaag al aangeboden maar was helaas niet thuis. Supper snel, net als de witson binnen 3 dagen in huis Sander, Waar heb je hem besteld en wat kost het finetje. Quote
Sanderoot Posted January 22, 2015 Posted January 22, 2015 http://www.aliexpress.com/snapshot/6450512051.html?orderId=65441419865810 Heb ik besteld Quote
Geronimo-Kia Posted January 30, 2015 Posted January 30, 2015 Heb je hem al binnen? Ben benieuwd Geronimo-Kia Quote
cees Posted January 31, 2015 Posted January 31, 2015 http://www.aliexpress.com/snapshot/6450512051.html?orderId=65441419865810 Heb ik besteld Laat even weten hoe het ontvangst is van je radio als het vinnetje er opzit Quote
Guest Vitara 2 Posted January 31, 2015 Posted January 31, 2015 Laat even weten hoe het ontvangst is van je radio als het vinnetje er opzit Hier ben ik ook wel heel benieuwd naar. Vindt de ontvangst van de witson al niet zo denderend, als je nog meer ontvangst inlevert door het vinnetje blijft er denk ik niet veel over. Quote
SRB010 Posted February 3, 2015 Posted February 3, 2015 En al ervaringen? Op Facebook zag ik dat Pimpmasters ook een mooie fin heeft! Ben wel benieuwd naar welke?? Quote
xtra40 Posted February 3, 2015 Posted February 3, 2015 En al ervaringen? Op Facebook zag ik dat Pimpmasters ook een mooie fin heeft! Ben wel benieuwd naar welke?? ik heb een sharkfin van een kia forte die kun je als dummy kopen en dan je binnen werk van je orginele antenne daar weer inbouwen hele klus en geen garantie dat het goed gaat maar wel heel erg mooi en past ook exact in het orginele gat in het dak Quote
xtra40 Posted February 3, 2015 Posted February 3, 2015 en het (lege) sharkfin antenne kost maar iets van 35 euro of zo je zult hem alleen wel zelf in kleur moeten maken Quote
SRB010 Posted February 3, 2015 Posted February 3, 2015 Ja precies, ik had het gezien inderdaad. Andere al ervaringen met de sharkfin die in het begin genoemd wordt? Ontvangst e.d.? Quote
xtra40 Posted February 3, 2015 Posted February 3, 2015 Ja precies, ik had het gezien inderdaad. Andere al ervaringen met de sharkfin die in het begin genoemd wordt? Ontvangst e.d.? nee geen ervaring mee maar de radio ontvangst is al belabbert en deze knapt er niet van op met een sharkfin of overzet kapje Quote
SRB010 Posted February 6, 2015 Posted February 6, 2015 nee geen ervaring mee maar de radio ontvangst is al belabbert en deze knapt er niet van op met een sharkfin of overzet kapje Hmm, maar jij hebt er geen problemen mee? Of draai je standaard je eigen muziek? Quote
xtra40 Posted February 6, 2015 Posted February 6, 2015 bij mij doet hij het redenlijk goed maar er zijn delen van nederland waar de ontvangst heel erg beroerd is en ik niks meer ontvang Quote
SRB010 Posted February 6, 2015 Posted February 6, 2015 bij mij doet hij het redenlijk goed maar er zijn delen van nederland waar de ontvangst heel erg beroerd is en ik niks meer ontvang Ja precies! Ben benieuwd!! Quote
SRB010 Posted February 27, 2015 Posted February 27, 2015 Jammer genoeg past de shark fin niet. Het dak is meer gebogen dan de fin. Mensen andere ideeën? Quote
dirk_w Posted March 26, 2015 Posted March 26, 2015 Mijn 'vin' antenne (zie garage) heb ik getest met afwisselend de fabrieksantenne en deze 'vinantenne'. Bij een enkele (zwakke) radiozender is er iets meer ruis te horen (stilstaande auto) dan met de fabrieksnatenne. In het algemeen gesproken vind IK de vinantenne niet slechter dan de fabrieksantenne, maar wel veel mooier. Quote
SRB010 Posted March 27, 2015 Posted March 27, 2015 Bedankt voor je reactie, welke fin heb jij besteld? De mijne past niet... Quote
dirk_w Posted March 27, 2015 Posted March 27, 2015 Bedankt voor je reactie, welke fin heb jij besteld? De mijne past niet... Ik heb de 'vin' een aantal maanden geleden besteld via http://www.aliexpress.com/item/KIA-k2-2012-Rio-dedicated-antenna-from-shark-fin-decoration-antenna-with-radio-signal-for-2012/1586332343.html Binnen 10 dagen werd deze bezorgd, fabrieksantenne eraf, kabel vastmaken op de antennevoet en vastplakken ! Quote
Recommended Posts