Ga naar inhoud

Kia rio shark fin antenne


Joey0ne

Aanbevolen Berichten

Ja dat kan. Maar niet met zo'n goedkope helaas. Je gps ontvanger zit in de voet. Maar je kunt m dus wel vervangen met een sharkvin antenne met geintegreerde gpsontvanger.

Bedankt voor je snelle reactie! Heb je een link waar ik een shark vin antenne met geïntegreerde gps ontvanger kan bestellen voor de Rio?
Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Vitara 2

je moet gewoon een overzet vin zien te vinden waarvan de opening groot genoeg is dat hij over de GPSvoet van je originele antenne past. De vin is gewoon van plastic en het GPS signaal gaat daar doorheen.

Ik weet dat het bij de Soul ook werkte.

Link naar reactie
Delen op andere sites


je moet gewoon een overzet vin zien te vinden waarvan de opening groot genoeg is dat hij over de GPSvoet van je originele antenne past. De vin is gewoon van plastic en het GPS signaal gaat daar doorheen.

Ik weet dat het bij de Soul ook werkte.

Bedankt voor de tip. Ik ga eBay eens afstruinen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...
Gast Vitara 2

Is de bovenstaande shark fin compatible icm de gps antenne van de Rio? De opening lijkt groot genoeg?

 

Ik denk dat hij gelijk is aan deze.... misschien even het voetje van je antenne opmeten.

 

 

1_09_zpsk2dsoo5j.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


dacht ook een shark vin maar als ik de maat zie past dit niet over mijn gps antenne van mijn ceed dus heb ik een kleine antenne van slechts 4cm er op gezet een stuk mooier als dat lange ding de radio ontvangst was na de eerste test nog gewoon goed

 

post-1669-0-69751300-1433332743_thumb.jpgpost-1669-0-72266200-1433332767_thumb.jpgpost-1669-0-13915500-1433332776_thumb.jpg

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Vitara 2

dacht ook een shark vin maar als ik de maat zie past dit niet over mijn gps antenne van mijn ceed dus heb ik een kleine antenne van slechts 4cm er op gezet een stuk mooier als dat lange ding de radio ontvangst was na de eerste test nog gewoon goed

 

attachicon.gifP1020413.JPGattachicon.gifP1020415.JPGattachicon.gifP1020416.JPG

 

Strak hoor misschien nog wel mooier dan een shark vin.

Link naar reactie
Delen op andere sites


nou, hij is binnen en geplaatst. Die antenne die er in zit verwerkt is -wat mij betreft- minimaal net zo sterk, ik hoor geen verschil bij mij in ontvangst..

 

zie foto:

image_url-13756-1433870310.jpg

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Vitara 2

of je besteld een antenne van een alfa 156 werkt top en sluit mooi aan op de voet van de antenne

Ik zag hem op de meeting al op je Rio zitten. ik persoonlijk vindt hem mooier dan een shark (de shark is in mijn idee te groot)

 

De 156 antenne had ik ook op mijn Renault megane CC :cool: .

post-1869-0-15103000-1434549577_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vandaag langs de Alfa dealer geweest, 1 besteld (morgen ophalen) Hij kost iets van € 8,5 incl. BTW

Ik was gisteren langs de Alfa dealer in Den Bosch geweest, maar helaas was de antenne ook niet op voorraad. Donderdag komt hij binnen als het goed is. Prijs is €8,95 hier.
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Vitara 2

Sprietje van de 156 op het dak .....

 

Ziet er super strak uit, maar ontvangst is in combinatie met de Witson echt belabberd :no:  

Ik vond het ontvangst van de witson al een stuk minder dan de originele HU, maar nu is het ontvangst echt slecht.

 

Dus ff kijken of de 156 een blijvertje is.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...