Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik spring nog net niet van m'n balkon af. Common rail, lagers, nokkenassen, directe inspuiting en four wheel drive, het duizelt me. Ik word verdorie geen monteur!

Help.

Posted

Je vertrouwt mij echt je auto niet toe hoor! Ik ben wel handig maar niet zo handig...

Edit: ik heb gewoon een beetje sog denk ik nu.

Guest Warmentuuter
Posted

vanaf nu moderne autotechniek denk ik. :-)

Posted

vanaf nu moderne autotechniek denk ik. :-)

Aan verouderde techniek heb je niet veel meer in een opleiding, dus ik denk dat je gelijk hebt.

Al ben ik dol op mannetjes/vrouwtjes met 2 rechterhanden EN die rechts zijn met gevoel voor sowieso techniek, oud of modern :-)

Posted

Wat doe je voor opleiding ?

Ik doe systeemlogistiek, maar ben militair. Het vak heet officieel ook technische aspecten van militaire systemen, maar het is gewoon hoe werkt een auto tot iedere minisensor. Ze willen dat je later als officier kunt adviseren over de aanschaf van voertuigen e.d. Maar ik ben helemaal niet zo technisch!

Ooit van een lambda sensor (als ik het goed schrijf) gehoord?

Guest Warmentuuter
Posted

En als je nog vragen hebt stel ze er zijn hier genoeg mensen die je een normaal te begrijpen antwoord kunnen geven

leuk, waar de Kiaclub niet goed voor is :-)

• 3 weeks later...
Posted

militair automonteur vrouwelijk

hopelijk niet blond???

anders stoppen ze nog minutie in mijn uitlaat denken ze dat het een LEOPARD TANK is :-)  :-)  :-)

Posted

@PicantoIrene,

Gefeliciteerd, je moet er nu toch redelijk wat vanaf weten.

Posted

Gefeliciteerd Irene, een 5.9 is prima toch. De praktijk is de ervaringsleer, waarin kennis en kunde wordt opgebouwd.

Posted

Dames heren, dat kan beter.

De zesjes-cultuur oké vinden is niet oké.

Komop meid je kan vast beter ! :-)

Posted

Hahahaha......truttig! Maaruh, ik ben het wel met je eens hoor.....soms! :whistling: