PicantoIrene Posted June 17, 2014 Posted June 17, 2014 Ik spring nog net niet van m'n balkon af. Common rail, lagers, nokkenassen, directe inspuiting en four wheel drive, het duizelt me. Ik word verdorie geen monteur! Help. Quote
xtra40 Posted June 17, 2014 Posted June 17, 2014 jammer er zijn veels te weinig vrouwlijke monteurs Quote
PicantoIrene Posted June 17, 2014 Author Posted June 17, 2014 Je vertrouwt mij echt je auto niet toe hoor! Ik ben wel handig maar niet zo handig... Edit: ik heb gewoon een beetje sog denk ik nu. Quote
Guest Warmentuuter Posted June 17, 2014 Posted June 17, 2014 vanaf nu moderne autotechniek denk ik. Quote
bigwade Posted June 17, 2014 Posted June 17, 2014 vanaf nu moderne autotechniek denk ik. Aan verouderde techniek heb je niet veel meer in een opleiding, dus ik denk dat je gelijk hebt. Al ben ik dol op mannetjes/vrouwtjes met 2 rechterhanden EN die rechts zijn met gevoel voor sowieso techniek, oud of modern Quote
PicantoIrene Posted June 17, 2014 Author Posted June 17, 2014 Wat doe je voor opleiding ? Ik doe systeemlogistiek, maar ben militair. Het vak heet officieel ook technische aspecten van militaire systemen, maar het is gewoon hoe werkt een auto tot iedere minisensor. Ze willen dat je later als officier kunt adviseren over de aanschaf van voertuigen e.d. Maar ik ben helemaal niet zo technisch! Ooit van een lambda sensor (als ik het goed schrijf) gehoord? Quote
xtra40 Posted June 18, 2014 Posted June 18, 2014 En als je nog vragen hebt stel ze er zijn hier genoeg mensen die je een normaal te begrijpen antwoord kunnen geven Quote
Guest Warmentuuter Posted June 18, 2014 Posted June 18, 2014 En als je nog vragen hebt stel ze er zijn hier genoeg mensen die je een normaal te begrijpen antwoord kunnen geven leuk, waar de Kiaclub niet goed voor is Quote
PicantoIrene Posted July 6, 2014 Author Posted July 6, 2014 Beetje late reactie misschien, maar ik heb het tentamen gehaald hoor! 5.9, mooie studententien dacht ik zo. 4 Quote
xtra40 Posted July 6, 2014 Posted July 6, 2014 voor een autobeet is dat een mooi cijfer gefeliciteerd Quote
blackie Posted July 6, 2014 Posted July 6, 2014 militair automonteur vrouwelijk hopelijk niet blond??? anders stoppen ze nog minutie in mijn uitlaat denken ze dat het een LEOPARD TANK is Quote
oude Posted July 6, 2014 Posted July 6, 2014 @PicantoIrene, Gefeliciteerd, je moet er nu toch redelijk wat vanaf weten. Quote
betominice Posted July 6, 2014 Posted July 6, 2014 mijn examen was nog geloof ik bij vam later inovam ja ook ik was militair gefeliciteerd Quote
Smart Posted July 6, 2014 Posted July 6, 2014 Gefeliciteerd Irene, een 5.9 is prima toch. De praktijk is de ervaringsleer, waarin kennis en kunde wordt opgebouwd. Quote
bigwade Posted July 6, 2014 Posted July 6, 2014 Dames heren, dat kan beter. De zesjes-cultuur oké vinden is niet oké. Komop meid je kan vast beter ! Quote
Smart Posted July 6, 2014 Posted July 6, 2014 Hahahaha......truttig! Maaruh, ik ben het wel met je eens hoor.....soms! Quote
Recommended Posts