Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik spring nog net niet van m'n balkon af. Common rail, lagers, nokkenassen, directe inspuiting en four wheel drive, het duizelt me. Ik word verdorie geen monteur!

 

Help.

Geplaatst

Je vertrouwt mij echt je auto niet toe hoor! Ik ben wel handig maar niet zo handig...

 

Edit: ik heb gewoon een beetje sog denk ik nu.

Geplaatst

vanaf nu moderne autotechniek denk ik. :-)

Aan verouderde techniek heb je niet veel meer in een opleiding, dus ik denk dat je gelijk hebt.

 

Al ben ik dol op mannetjes/vrouwtjes met 2 rechterhanden EN die rechts zijn met gevoel voor sowieso techniek, oud of modern :-)

Geplaatst

Wat doe je voor opleiding ?

Ik doe systeemlogistiek, maar ben militair. Het vak heet officieel ook technische aspecten van militaire systemen, maar het is gewoon hoe werkt een auto tot iedere minisensor. Ze willen dat je later als officier kunt adviseren over de aanschaf van voertuigen e.d. Maar ik ben helemaal niet zo technisch!

Ooit van een lambda sensor (als ik het goed schrijf) gehoord?

Gast Warmentuuter
Geplaatst

En als je nog vragen hebt stel ze er zijn hier genoeg mensen die je een normaal te begrijpen antwoord kunnen geven

leuk, waar de Kiaclub niet goed voor is :-)

  • 3 weken later...
Geplaatst

militair automonteur vrouwelijk

hopelijk niet blond???

anders stoppen ze nog minutie in mijn uitlaat denken ze dat het een LEOPARD TANK is :-)  :-)  :-)

Geplaatst

@PicantoIrene,

Gefeliciteerd, je moet er nu toch redelijk wat vanaf weten.

Geplaatst

Gefeliciteerd Irene, een 5.9 is prima toch. De praktijk is de ervaringsleer, waarin kennis en kunde wordt opgebouwd.

Geplaatst

Dames heren, dat kan beter.

De zesjes-cultuur oké vinden is niet oké.

Komop meid je kan vast beter ! :-)

Geplaatst

Hahahaha......truttig! Maaruh, ik ben het wel met je eens hoor.....soms! :whistling:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...