Gast Daiz Geplaatst 25 Februari, 2009 Geplaatst 25 Februari, 2009 ahhhh ik ben erg benieuwd naar het resultaat!! Ben zelf ook bezig met bumpers maken..(het maken pas met mooier weer..we hebben hier geen garage ) Gr Daiz Quote
kia-man Geplaatst 25 Februari, 2009 Topic Starter Geplaatst 25 Februari, 2009 Gelukkig heb ik een dubbele schuur waar ik droog kan sleutelen. Ik wil hem graag voor het warme weer klaar hebben Quote
kia-man Geplaatst 25 Februari, 2009 Topic Starter Geplaatst 25 Februari, 2009 Als de velgenboer zegt dat ik andere velgen mag uitzoeken worden het waarschijnlijk deze: Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 25 Februari, 2009 Geplaatst 25 Februari, 2009 Zo'n droge (en warme??) schuur zou ik ook best willen.. ideaal om inderdaad e.e.a. zelf te kunnen doen aan je auto.. Fraaie velg, dat zal zeker wel fraai staan! Groeten, Peter Quote
kia-man Geplaatst 26 Februari, 2009 Topic Starter Geplaatst 26 Februari, 2009 Nieuwe skirts binnen. 1ste foto: Beetje slechte kwaliteit (gemaakt met telfoon) Nou zien dat ze snel gespoten kunnen worden dan kan ik ze eronder monteren en de bumpers aanpassen Quote
Gast Daiz Geplaatst 26 Februari, 2009 Geplaatst 26 Februari, 2009 ahhhh staat stoer hahaha Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!! Wilde dat ik met de auto verder kon haha...als ik zo al die projecten zie krijg ik er weer helemaal zin in Gr Daiz Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 26 Februari, 2009 Geplaatst 26 Februari, 2009 Hoi Christiaan, zijn die sideskirts speciaal voor de Rio?? En dan ook nog eens speciaal voor de 2002 versie, of zijn dit universele?? Ik ben er erg benieuwd naar omdat ik nooit iets van sideskirts gevonden heb voor mijn Rio.. Groeten, Peter Quote
kia-man Geplaatst 26 Februari, 2009 Topic Starter Geplaatst 26 Februari, 2009 Universele maar ze passen precies (klein beetje aanpassen). Kosten voor een set van 2 € 179,- exclusief spuitwerk natuurlijk. Quote
Rio-man Geplaatst 27 Februari, 2009 Geplaatst 27 Februari, 2009 Die velgen en die uitlaat ge-wel-dig!! Quote
Gast Daiz Geplaatst 28 Februari, 2009 Geplaatst 28 Februari, 2009 Ik heb universele sideskirts gezien.. pica is 171,5cm ...sideskirt 173cm..Dat moet toch gaan lukken (met beetje aanpassen?) Gr Daiz Quote
kia-man Geplaatst 1 Maart, 2009 Topic Starter Geplaatst 1 Maart, 2009 Dat word dan idd een beetje aanpassen. je kan dan ergens een stuk tussenuit halen en dan weer lijmen en afschuren. Quote
Arckoo Geplaatst 1 Maart, 2009 Geplaatst 1 Maart, 2009 Super zeg!! Zo'n Rio kom je ook niet iedere dag tegen! En inderdaad wel lekker dat je een eigen droge plek hebt om te werken... dat scheelt wel! Quote
Roy Geplaatst 1 Maart, 2009 Geplaatst 1 Maart, 2009 Hoi Christiaan ik heb een vraag over je 2e accu nou heb ik ook een rio station waar aardig wat vermogen in hangt en heb eigenlijk ook een 2e accu nodig nu mijn vraag hoe doe je dat en zorg je er voor dat bijde accu's worden opgeladen en heb je daar ook foto's van en waar heb je die side skirts vandaan kun je dit a.u.b. in een P.B sturen wand het kan soms weken duren voor ik weer op het forum ben als je interessen heb kun je ff kijken onder Kia Rio station sport uitvoering mijn naam staat eer ook onder m.v.g. Roy Quote
Gast Daiz Geplaatst 3 Maart, 2009 Geplaatst 3 Maart, 2009 Dat word dan idd een beetje aanpassen. je kan dan ergens een stuk tussenuit halen en danweer lijmen en afschuren. ahhh dank je wel, dan komt het wel goed Ik vind die zwarte dotz velgen erg mooi Wilde eigenlijk ook zoiets onder de pica (A) tjah we kijken wel Gr Daiz Quote
kia-man Geplaatst 3 Maart, 2009 Topic Starter Geplaatst 3 Maart, 2009 Ik vind ze ook heel mooi maar denk dat 17" onder een picanto niet gaat passen ... Quote
Gast Daiz Geplaatst 3 Maart, 2009 Geplaatst 3 Maart, 2009 hahahhaha 15" wel Maar ja is ook zoiets, dezelfde hebben...maar vond ze wel gaaf, die bedoelde ik nu Maar kan ze niet vinden...alleen met extra gaten erin?? (voor de moeren) Gr Daiz Quote
kia-man Geplaatst 3 Maart, 2009 Topic Starter Geplaatst 3 Maart, 2009 ja maar das een afbeelding he ze zijn er in 4 x 100 ik weet alleen niet wat een picanto heeft Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 3 Maart, 2009 Geplaatst 3 Maart, 2009 ja maar das een afbeelding he ze zijn er in 4 x 100 ik weet alleen niet wat een picanto heeft Volgens ONLINE-VELGEN | Groot assortiment lichtmetalen velgen en sportvelgen. WOLFRACE, TSW, DOTZ, OZ heeft de picanto 4 x 100... Groeten, Peter Quote
Gast Daiz Geplaatst 4 Maart, 2009 Geplaatst 4 Maart, 2009 ahhhh oke weer wat geleerd hahahha Gr Daiz Quote
kia-man Geplaatst 1 April, 2009 Topic Starter Geplaatst 1 April, 2009 Zo weer even druk geweest met de auto Auto ging minder goed lopen. Hij was vermogen kwijt. Dit lag aan de volgende zaken: - 40 PK sportfilter (te klein en ingescheurd) - versleten koppeling - kapotte bobine - vervuilde motor De te kleine filter was ingescheurd aan de onderkant daardoor is de motor aardig vervuild geraakt. Ik heb nu een K&N filter geplaatst (tot 200 PK) en de vervuilde onderdelen schoon gemaakt. Daarna wou de motor nog niet echt lekker lopen. Hij schokte af en toe en tijdens het optrekken het was het net of de airco aan en uit springt (vermogen is weg). Toen heb ik de bobine vervangen en nu loopt de motor weer beter dan ooit. Omdat ik toch veel motor delen verwijderd had heb ik maar meteen de toch al slechte koppeling vervangen. Nu loopt hij weer als een zonnetje en is sneller dan ooit !! Lopende zaken: - Een offerte aanvraag voor het aanpassen van de kop en nokkenassen. - Binnenkort komt mijn 4-2-1 uitlaatspruitstuk binnen - Een offerte voor het showklaar maken van de buitenkant (bijv skirts, gaten dichtlassen enz.) - uitzoeken voor het plaatsen van een supercharger zodra ik meer weet laat ik het weten! gr, Christiaan Quote
kia-man Geplaatst 22 April, 2009 Topic Starter Geplaatst 22 April, 2009 Goedemiddag Mensen, Ik heb mijn nieuwe wielen er net onder laten zetten: Het moet er natuurlijk allemaal wel een beetje leuk uitzien voor zaterdag! Quote
scorpioshuma Geplaatst 22 April, 2009 Geplaatst 22 April, 2009 als de Rio dezelfde maat heeft als de Shuma dan is dit zo te zien 17" mvg, dave Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.