Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mijn vriend heeft vroeger bij Autofocus gewerkt, erg goed bedrijf !! Misschien iets om die te benaderen??? Hij heeft wat slechtere ervaringen met CarGlass...maar ja dat is zijn mening... :)

Gr Daiz

• Reacties 99
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Nouja ik zit er bijvoorbeeld aan te denken om te kijken of het mogelijk is om dan een kraampje van CarGlass erbij te zetten ofzo, voor kenteken graferen en ruit reparatie (sterretjes). Heb CarGlass echter nog niet benaderd.

Een standje met automaterialen of van een automaterialen zaak zou ook nie verkeerd zijn..

Maar goed.. ik mix alles in een grote pot en als we dan de 25e april die poetsdag hebben kan ik met een aantal mensen al kijken om e.e.a. door te praten, kijken wat zij ervan denken..

Groeten,

Peter

Ik heb van Sven 2 - volgens hem - leuke locaties gekregen waar we bij elkaar kunnen zitten.

Locaties van beiden is in de buurt van het station van Mechelen:

1 brasserie maroon

2 cafe verscheidene

Geplaatst

hallo graag had ik ook gekomen , ,hopelijk houden jullie het een tikkeltje dichter bij belgie ,,, een beetje centraal zo begrijp je ( betty ) lol

groeten

Geplaatst

Voor mensen uit het Noorden zoals ik, is dichtbij Belgi

Geplaatst

Beste mensen,

Voor de meeting 2009 ga ik een plek zoeken die gunstig is voor vrijwel iedereen.

Je hebt alleen wel met mensen uit alle hoeken van Nederland en Belgi

Geplaatst

dus in de achterhoek ;) Ik had KIA al een keer aangeschreven i.v.m. het pimpen van mijn kia.

Of ze misschien iets konden betekenen met een set bumpers tegen betaling uiteraard.

Dit geeft ze een naam in de tuning scene en mij een paar vette bumpers. Kia heeft

namelijk mallen van deze auto vanuit de ijsralleysport. Hier werd heel bot op gereageerd

dat ze er niks mee van doen wouden hebben.

Dus denk dat een gewoon iemand weinig kans maakt bij kia binnen te komen. Maar er moet

toch iemand zijn met ingangen???

Geplaatst

Zoals iedereen weet, hebben wij met onze Pica de titel behaald: Eurasian Tuning Champion 2007, en na heel veel aandringen is er namens KiaNederland een bloemetje bezorgd, maar vooraf wilden ze niets voor doen.

En daar zijn heel wat mailtjes en telefoontjes over en weer gegaan.

Maar niets, nul, nul.

Kia Nederland is niet met tuning oid bezig, alleen met Kia staande houden voor de consument.

Ik denk dat ze een keer bij onze Oosterburen moeten gaan kijken, daar betaald Kia bijna alles.

Philip

Geplaatst

moet de locatie gratis zijn?

als dat niet hoeft weet ik anders miss. nog een paar geschikte locatie's voor een meeting denk ik.

Geplaatst

Vorige keer Oss, overigens vanuit Middelburg 175km, maakt me niet zoveel uit. De aansluitende rit, mooie tour, maakte heel veel goed, inclusief gezamenlijk bezoek gezellig pannenkoekenrestaurant

Tazteam heeft een paar jaar geleden nog eens een bolletje/pijltje-rit georganiseerd inclusief vragenlijstje, muziek cd; perfect!

Kan er weer iets dergelijks georganiseerd worden? Weet dat dat heel veel werk inhoudt....

Nu hebben zich via de poll 23 mensen mondjesmaat aangemeld. Daar vallen er altijd een paar van af om wat voor reden ook

Kia BE noch Kia NL zal echt geinteresserd zijn om zich voor zo'n piepklein clubje in te spannen, helaas

Op de een of andere manier is er (te) weinig animo, dat blijkt. Wil niet spreken van malaise maar het zijn doorgaans altijd dezelfde mensen die alles doen en/of met suggesties komen. Het is moeilijk om iets van de grond te krijgen! En dat is natuurlijk wel heel erg jammer-

Als ik zie wat bv. de Alfa-club (heb contacten) niet allemaal doet, daar wordt je jaloers van!

Philip, heb jij geen mooie rit nog op de plank liggen of zou je iets dergelijks weer willen organiseren. Realiseer me terdege dat dat heel veel werk inhoudt maar je zal alleen maar blije gezichten zien! En als er nog kosten zijn die hieraan ten grondslag liggen kan Andre misschien nog over de brug komen. Per saldo zit er nog wat in de oude clubkas.

Reed zelf nog afgelopen zaterdag een rondje Oost- en West-Vlaanderen (3 1/2 uur) bolletje/pijltjes-rit, oorspronkelijk uitgezet door de Alfa-club in B. over pieperdepiep weggetjes, leuk!

Is zoiets echt niet mogelijk?

Geplaatst

Mmmmm, lijkt me geen goed idee ofschoon Hyundai en Kia wel heel veel met elkaar hebben, immers naaste familie-

Laten we het maar gemakshalve houden bij 1 merk: Kia en dan op alle modellen focussen

Anders wordt het wel erg ondoorzichtig, per saldo is dit forum in het leven geroepen voor alles wat ziet op onze Kia

Kwestie is eigenlijk dat er meer actie zou moeten komen om de 'club' uit het moeras te trekken hoewel ik de laatste ben die kan vertellen hoe dat dan zou moeten nog afgezien dat ik heel veel niet in NL ben en door tijdgebrek me hiervoor niet kan inzetten hoe graag ik 't zou willen

Daarom dacht ik aan een bolletjes/pijltjes-rit die we in 't verleden een paar keer hebben verreden en een geweldig succes waren meestal dan nog in combinatie met andere gezellige activiteiten die Kia-rijders met elkaar verbinden

't Is maar een suggestie....

Geplaatst

ALS er al een 'extern' merk betrokken zou worden bij een meeting, dan heeft Hyundai wel mijn eerste voorkeur.

Waarom? De merken zijn met elkaar verstrengeld. Neem de Kia Picanto (niet de nieuwe generatie) en de Hyundai Atos. Kijk en vergelijk...

Maar goed, MOCHT dat dus nodig zijn om m

Geplaatst

OK, duidelijk. Heb wel een vraag, wat moet ik me voorstellen bij een bolletjes/pijltjes rit ??

Geplaatst

Bolletjes/pijltjes-rit is niets anders dan een 'orientatierit' waar aan de hand van tekeningetjes, bolletje en een pijltje, de route gevolgd dient te worden

Leuk!

Maar wel heel veel werk voor degenen die zo'n tour uitzetten want alles moet 100% kloppen om niet bv. in een weiland o.i.d. te eindigen.....

Daarom zijn er niet veel van dergelijke ritten en dat is weer jammer-

OK?

Geplaatst

Hahhaha leuk zo'n rit! en dan met z'n alle eindigen in de modder :P hahahahha

Als het maar mooi weer is en niet koud dan ben ik al tevreden :D

Gr Daiz

(Hopelijk ligt m'n bumper er met de tijd onder!! :D)

Geplaatst

Even een indicatie:

de Brabantrit, zoals wij hem hebben geregeld, kost ca 3-4 maanden voorbereiding.

De laatste weken was dit bijna dagelijks.

Ik denk dat Agnes en ik er zo'n 150 uren in hebben gestoken.

Daarbij de route zo'n 10-15 maal gereden, en de route was ca 100 km.

Kan je nagaan wat dit aan tijd en brandstof kost.

Even iets regelen is er niet bij.

Daarbij hadden wij de cd en puzzelelement ingebouwd.

Kortom: hij is best weer een keer te doen, hier en daar wat aanpassingen, een nieuw begin en eindpunt, kortom nog best wat werk.

Daarom: als het voor dit forum een bestaansrecht heeft.................wil ik er best wat tijd, en geld insteken.

Ik hoor het wel.

Philip

Geplaatst

Oeps! Philip als je dat weer op je wilt nemen, heel graag temeer daar de vorige rit door jou (en Agnes) georganiseerd echt geweldig was om te rijden, afwisselend en tot in de puntjes verzorgd en als afsluiting een vragenlijstje mooie muziek; heb de cd nog steeds in m'n auto!

Weet echter dat zo'n rit ongelooflijk veel tijd kost aan voorbereiding en last but not least de nodige euri als je het echt goed wilt doen-

Ik heb laatst (de oorspronkelijk door de Alfa-club 2 jaar geleden uitgezette tour) deze mooie rit door Oost- en West-Vlaanderen incl. zgn. Vlaamse Ardennen gereden, startpunt Gent.

Niet altijd even makkelijk, heel goed opletten, pieperdepiep weggetjes, maar de bolletjes/pijltjes-rit klopte nog! Ik kan 'm zo naar je sturen als je wilt (via PB).

Ik moet wel opmerken dat zo'n niet te onderschatten tour echt de hele dag kost en zekere mate van inspanning ofschoon er weer genoeg mogelijkheden zijn onderweg om te ontspannen....! B van Belgie en van Bourgondisch...

Je moet dan echter nog wel naar Gent toe en... terug, 400 km in totaliteit ben je dan zo kwijt maar nogmaals de moeite waard!

Zal eens navragen bij die en gene of er nog een bestaande rit is die we kunnen gebruiken.

Dat scheelt al een berg werk voorbereiding.

Wat vind je ervan?

Groeten, Willem

Geplaatst
Bolletjes/pijltjes-rit is niets anders dan een 'orientatierit' waar aan de hand van tekeningetjes, bolletje en een pijltje, de route gevolgd dient te worden

Leuk!

Maar wel heel veel werk voor degenen die zo'n tour uitzetten want alles moet 100% kloppen om niet bv. in een weiland o.i.d. te eindigen.....

Daarom zijn er niet veel van dergelijke ritten en dat is weer jammer-

OK?

Klinkt erg goed. Zal zeker leuk zijn als de omgeving ook mooi is.

Hahhaha leuk zo'n rit! en dan met z'n alle eindigen in de modder :P hahahahha

Zolang er een Sorento of Sportage gelijk achter mij aankomt hoeft het voor mij geen probleem te zijn (wel een 4x4 uiteraard). Of ik moet de Rio ff aanpassen. LOL

Geplaatst

mijne dames en heren als ik even kort door de bocht mag zijn

tenzij ik wat gemist heb of iets niet heb gelezen ( laat het a.u.b. weten als dit zo is )

maar als we ons eerst eens gaan richten op het waar en wanneer we de meeting

willen houden

en gaan kijken voor een locatie die voor bijna iedereen goed te bereiken is en niet 200 km

verderop

en ons dan gaan richten op een puzzelrit daar in de buurt of iets anders

want we zitten ons al zorgen te maken over een puzzelrit terwijl we de locatie nog niet eens weten.

groeten Roy

Geplaatst

Hoi Roy,

Eenerzijds geef ik je gelijk, anderzijds: Die puzzelrit is een idee om te doen, maar nog geen enkele zekerheid.

Dit topic was ook aangemaakt om ideetjes op te doen over een meeting / activiteit in de zomer van dit jaar, dus dat een puzzelrit ter sprake komt is prima, maar de verdere vorming en planning e.d. daarvan zal in een apart topic gebeuren, als het zo ver komt..

op dit moment heb ik nog geen tijd gehad om me te verdiepen op een meeting. Heb priv

Geplaatst

nee oke dan heb ik dat dus even gemist

daarom snapte ik het al niet

maar hoop dat het dit jaar nog gaat lukken om van de zomer een meeting te houden

maar even iets anders het is een fijt dat het tunnen van kia's in nl niet echt bekend is

mischien een idee om met een paar goed getunde auto's van kia club naar Automaxx summer editie te gaan voor een opkomst van kia

dit idee is mischien wat overdreven maar ik weet het even niet anders te brengen

ik zelf sta op dit 4 daagse evenement met me eigen club

zo heb ik laatst ook op een show in Zandvoord gestaan

en sta het eerste weekend van mei op Autotron Rosmalen

zo ben ik er ook achter gekomen dat veel mensen toch even staan te kijken van een kia

op een tunning show

ik denk dat Tazteam hier over mee kan praten

dus mischien wat overdreven maar wel een leuk idee dacht ik

groeten roy

Geplaatst

Ik ben altijd in voor een show :D

Alleen ligt aan de datum en tijdstip ect ;)

Gr Daiz

Geplaatst

automaxx dit jaar onder een nieuwe naam automania is als het goed is op 2 3 4 en 5 juli

naast Walibi ( sixflags )

groeten Roy

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe Aanmaken...