Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mooie auto arckoo die had ik nog niet eerder gezien. Lekker laag ook :D

Ik hoop dat ik straks ook zo'n eindresultaat kan boeken....

• Reacties 99
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Mooie auto arckoo die had ik nog niet eerder gezien. Lekker laag ook :D

Inderdaad... met het begrip 'drempels' zijn ze in Duitsland zo te zien nog niet bekend ;)

Ik hoop dat ik straks ook zo'n eindresultaat kan boeken....

'T is zeker goede concurrentie die je daar hebt ;) maar je bent toch lekker bezig dacht ik zo, en daarnaast: de weg naar het eindresultaat is al half de fun :)

Geplaatst

Da's waar. Drempels kennen ze in duitsland langzamerhand ook al wel. ben bang dat ie een ernstig probleem heeft als hij er geen airride onder heeft zitten ;)

Geplaatst
Da's waar. Drempels kennen ze in duitsland langzamerhand ook al wel. ben bang dat ie een ernstig probleem heeft als hij er geen airride onder heeft zitten ;)

En dat heeft ie er dus wel onder zitten, die Airride zie de tekst van die site:

'Chromfelgen, Airride, Airbrush'

Het is een nice ride... ;)

We zouden hem er bijna bij moeten hebben op de NL Kia dag..

Groeten,

Peter

Geplaatst (aangepast)

We zouden hem er bijna bij moeten hebben op de NL Kia dag..

Groeten,

Peter

Waarom niet gewoon een paar gasten uit duitsland uitnodigen? Als het niet wil lukken met het Duits wil ik best helpen. is nl. mijn 2e taal.

Wie niet waagt die niet wint en voor deelname kan je een kleine vergoeding vragen om de kosten die toch gemaakt worden te dekken.

Het is maar een ideeeeee...!!

aangepast door Alex VB
Geplaatst

Als er concrete plannen zijn, zouden we dat absoluut kunnen proberen, om enkele Duitse Kia rijders uit te nodigen, maar ik ben het met Kia-man eens...

Denk niet dat deze meneer voor 25 Nederlandse Kia's naar Nederland gaat komen...

Groeten,

Peter

Geplaatst

Wat je zou kunnen doen is een afspraak maken met de PR van Kia Nederland... Zorgen voor weet ik het hoeveel uitnodigingen voor al de Kia-Rijders en die naar de bezitters sturen. Zorgen dat Kia wat nieuw spul neergooit, kraampje met merchandise erbij en je hebt een groot Kia-treffen in Nederland..

Geplaatst

Jaaa ALS ze willen meedoen ;)

Zou inderdaad leuk zijn om alle kia-bezitters te benaderen voor een eventuele kia-dag :D

Lijkt mij een super idee :D

Gr Daiz

Geplaatst

ik zou der ook wel bij willen zijn, als jullie het goed vinden?

maar moet nog beginnen met het tunen, maar dan kan ik zien met wie ik praat en kan ik zien wat jullie gedaan hebben en misschien ideeen opdoen.

en rijden vind ik nooit erg en misschien heb ik dan wel al me velgen onder me auto.

een paar vrienden van mij zitten in andere clubs zal ik ff kijken of ze daar kia's bij hebben dat ze misschien ook komen?

Geplaatst
ik zou der ook wel bij willen zijn, als jullie het goed vinden?

Waarom zouden we dat niet goed vinden???

Tuurlijk kun je er dan bij zijn. Iedereen die zich t.z.t. inschrijft zodra er echt plannen zijn, kan gewoon komen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugde.

OF Kia Nederland daadwerkelijk daar oor naar heeft, weet ik niet, maar ik zal ook eens informeren bij de dealer.

Wat standjes e.d. zou leuk zijn, maar dat kun je niet zomaar even organiseren op een parkeerplaats bij een wegrestaurant lijkt mij...? Ga je dan niet al meteen in het gemeentelijk vaarwater knoeien, wat betreft vergunningen voor evenementen o.i.d.?

Groeten,

Peter

Geplaatst

omdat mijn auto standaard is nu nog.

ben blij dat je zo denkt, heb er zin in hoop dat snel bekent is wanneer het is want ik ben dan op stage en moet vrij vragen.

maar lijkt me echt leuk.

Geplaatst

Het maakt niet uit hoe vet verbouwd of standaard je ride is hoor, je kunt er ideetjes op doen, zien hoe anderen dingen hebben gedaan en gewoon gezellig kennismaken met mensen.

Mijn Rio oogt ook nog redelijk standaard, de dingen die ik eraan heb gedaan zijn relatief 'klein' en vallen daardoor niet snel op (zoals chroomlook lamppitjes als richtingaanwijzers, in plaats van de oranje lampenpitten, Xenon in plaats van halogeen, etc.)

Zodra ik meer weet en concrete plannen heb, laat ik het weten..!

Groeten,

Peter

Geplaatst

Wat standjes e.d. zou leuk zijn, maar dat kun je niet zomaar even organiseren op een parkeerplaats bij een wegrestaurant lijkt mij...? Ga je dan niet al meteen in het gemeentelijk vaarwater knoeien, wat betreft vergunningen voor evenementen o.i.d.?

Groeten,

Peter

Het hagt er natuurlijk vanaf waar je het organiseert. Als Limburg niet erg is kan ik eens kijken op het Megaland(pinkpop) terrein in Landgraaf. Daar is plaats zat.. Misschien is het een idee voor in de toekomst. Wie weet.

Mijn vrouw heeft connecties met de VW-club zuid-limburg. Misschien dat zij ons kunnen helpen met idee

Geplaatst

Ik ben ook nog niet zeker over de plek. Ik weet hier in de omgeving namelijk ook nog een bedrijf dat een redelijke parkeerplaats heeft, die in de weekenden niet gebruikt worden. Die parkeerplaats is eigen terrein van dat bedrijf, dus dan zit je met vergunningen al een stuk makkelijker.

Sowieso wil ik het groter aan gaan pakken dan voorheen, en een standje en wat te happen is dan niet verkeerd, zo lijkt mij.

Ik ga e.e.a. uitzoeken en dan zien we wel verder. Het is overigens niet uitgesloten dat ik er een ander merk of een andere club bij betrek, om het groter te kunnen maken. Nogmaals.. ik ben aan het bekijken waar, wanneer, hoe en wat...

Groeten,

Peter

Geplaatst
Ik denk dat zo'n jongen niet deze kant op gaat komen voor 25 auto's...

Ligt eraan hoe je 't brengt. Je zou een paar van die gasten ook kunnen uitnodigen als entertainment: zet je ze een beetje in de schijnwerpers door een speciaal met lint 'afgezet' hoekje voor ze in te richten (maar wel zo dat je er natuurlijk nog wel bij kan komen om te bezichtigen) om zo het speciale karakter te cre

Geplaatst

Beste Arckoo,

Ik weet niet hoelang jij het merk Kia als zodanig kent??

Maar als Kia Nederland iets organiseert, en dan nog gratis ook voor de Kia rijders, dan is het er druk, heel druk op dit soort events.

Kijk maar naar de Kia dag in de Beekse Bergen, en iets in de Brabanthallen.

Maar op 1 of andere manier lukt het Kia Club Nederland niet iets groots op poten te zetten, het aantal blijft erg laag, tot een max van 25 auto's.

Maar veelal is dit aantal beduidend lager, kijk maar naar de Speedmeet in Oss, helemaal georganiseerd door El-Rio-Grande, en daar waren ondanks alle inspanningen "maar" 11 auto's.

Ook tijdens de echte jaarlijkse Club dagen van de Kia Club, liep het aantal bezoekers aan deze events sterk terug, en daar werd door Andre Mol een groot event weggezet, denk aan een bol-pijl route door en rond het havengebied van Rotterdam, denk aan een groot 4x4 parcours voor de Sorento's en Sportages, en dan later ook nog eens een goed diner in 1 of ander restaurant.

Hier werden minimale kosten gerekend, voor een supergezellige dag.

Daarom is ieder idee welkom om een event weg te zetten waar we als Club weer het aanzien kunnen gaan krijgen naar buiten toe.

Er rijden immers zoveel Kia's rond, maar op 1 of andere manier zijn deze bezitters van auto's niet te motiveren om (actief) deel te nemen aan dit soort events.

MIsschien een leuke optie:

met een aantal Kia's naar een leuk event gaan en daar proberen de club als zodanig te promoten, en zijn immers best wat leden hier actief die een Kia rijden die best gezien, of gehoord mag worden.

Ik hoor graag verder.

Philip

Geplaatst

:stupid:

Ik sluit me volledig aan bij TaZ.. Mijn auto is dan bijvoorbeeld "standaard" af-fabriek zo geleverd. Maar ik heb iedere dag wel een paar gasten die ff een rondje maken als deze ergens op een parkeerplaats staat.

Je wagen hoeft niet persee super getuned te zijn optisch, motorisch en Audio-technisch. Het gaat erom om de club te promoten als een gezellig geheel waar mensen uit de Lage landen bij elkaar komen die toevallig ook nog KIA rijder zijn en ook nog een beetje trots daarop. Ik tenminste wel. Anders kochten we er geen 2.

Misschien een idee om op 25 april na de "poetscursus" ff ergens bij elkaar te zitten en idee

Geplaatst (aangepast)

Misschien een idee om op 25 april na de "poetscursus" ff ergens bij elkaar te zitten en idee

aangepast door El-Rio-Grande
Geplaatst

ik zal wel willen helpen.

ik heb alleen nog niet veel verstand van auto meetings maar wel van organiseren en het promoten van evenementen, want dat leer ik op school. dus daar zou ik mee kunnen helpen. laat me maar weten of ik je kan helpen.

groeten,

Kelvin

Geplaatst
kan kia niks hierin betekenen????

Ik denk dat KIA NL of BE niet genegen zijn om in deze tijd extra's te doen voor een paar KIA fanaten.

Aan de ene kant is het voor hun natuurlijk ook (gratis)promotie als er mensen zijn die hun "liefde" naar het merk betuigen.

Vraag is, Hoe moet je KIA benaderen? KIA Nederland heeft weet van deze club. Toch? Wie zijn de contactpersonen aldaar? Kunnen zij voor ons KIA in Belgi

Geplaatst

Gewoon een kia-event en dan dat wij als club een eigen stuk (kraampje hebben??)

Misschien zoiets? Mensen kan je nu eenmaal niet aandringen, we kunnen inderdaad wel OPVALLEN op een event? :)

Gr Daiz

Geplaatst

Nouja ik zit er bijvoorbeeld aan te denken om te kijken of het mogelijk is om dan een kraampje van CarGlass erbij te zetten ofzo, voor kenteken graferen en ruit reparatie (sterretjes). Heb CarGlass echter nog niet benaderd.

Een standje met automaterialen of van een automaterialen zaak zou ook nie verkeerd zijn..

Maar goed.. ik mix alles in een grote pot en als we dan de 25e april die poetsdag hebben kan ik met een aantal mensen al kijken om e.e.a. door te praten, kijken wat zij ervan denken..

Groeten,

Peter

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe Aanmaken...