olemlA Geplaatst 11 November, 2014 Geplaatst 11 November, 2014 Weet iemand wanneer aangeraden wordt de distributieriem van de Kia Venga te vervangen?En vooral ook wat hier de (vaste) prijs voor is?Op de website van Kia kan ik hier nergens informatie over vinden. Quote
Oplossing tonisaez Geplaatst 11 November, 2014 Oplossing Geplaatst 11 November, 2014 de Venga heeft geen distributieriem maar een distributie ketting, die hoeft niet vervangen te worden. 1 Quote
betominice Geplaatst 11 November, 2014 Geplaatst 11 November, 2014 Hoi KIA Venga heeft distributie ketting Dubbel Quote
olemlA Geplaatst 11 November, 2014 Topic Starter Geplaatst 11 November, 2014 Dat is dus goed nieuws! Bedankt voor jullie reacties... Quote
Smart Geplaatst 11 November, 2014 Geplaatst 11 November, 2014 de Venga heeft geen distributieriem maar een distributie ketting, die hoeft niet vervangen te worden. Hey, leef jij ook nog? Dat is lang geleden dat ik jou op het forum zag. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 12 November, 2014 Geplaatst 12 November, 2014 Hey, leef jij ook nog? Dat is lang geleden dat ik jou op het forum zag. Misschien lag hij even aan de ketting........ of riem :-) Kan toch Quote
Smart Geplaatst 12 November, 2014 Geplaatst 12 November, 2014 Tonisaez hoort bij de 'oude garde' die de Venga op het forum heeft gedragen vanuit Polen. 1 Quote
tonisaez Geplaatst 13 November, 2014 Geplaatst 13 November, 2014 Jaaaaaa ik ben er nog, en mijn Venga ook, helaas met winterbanden er al onder, helemaal niet nodig met dit weer............. 1 Quote
Smart Geplaatst 13 November, 2014 Geplaatst 13 November, 2014 Ach, ik heb ze er ook zondag onder gezet. Het rijdt in ieder geval niet verkeerd. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.