Vivian Posted May 13, 2020 Posted May 13, 2020 Mijn man gaat zo de kia joice op tijd zitten. Hij weet er best wel wat van maar mist service instructie of fotos. Iemand een tip of idee. Riem is vervangen maar hij staat niet op tijd. Hij wil de tojdsmarkering van de rollen weten Quote
Murcielaygo Posted May 13, 2020 Posted May 13, 2020 Hoezo staat de riem niet op tijd?Hoe weet je dat? Wie heeft me dan vervangen?En heb je nu dan geen schade aan bijv. de kleppen?Want met verkeerde timing kunnen die de zuigers dus raken...Ik vind het maar een beetje een vreemd verhaal... Quote
Murcielaygo Posted May 13, 2020 Posted May 13, 2020 Anyhow. Als ik Google op Timing Belt Kia Joice is dit 1 van de eerste plaatjes die ik zie; Quote
xtra40 Posted May 13, 2020 Posted May 13, 2020 Daar je in een verkeerd forum deel aan het posten bent heb ik je topic even verplaatst naar het juiste forum deel en bij het juiste model geplaatst Quote
Vivian Posted May 13, 2020 Author Posted May 13, 2020 @Murcielaygo een vriend die in opleiding is dacht het te kunnen doen. Maar was geen succes. De zuigers zijn nog heel. Quote
Murcielaygo Posted May 13, 2020 Posted May 13, 2020 Oei!Hopelijk geen andere schade, kun je vooruit met de afbeelding? Quote
Recommended Posts