Antoine73 Posted November 16, 2014 Share Posted November 16, 2014 Bij deze wil ik mijzelf even voorstellen. Ik ben Antoine, bijna 41 jaar en woonachtig in het Brabantse Oosterhout. Van beroep ben ik electro-/servicemonteur van zo'n beetje alles waar een draad aanzit. Sinds vorige week ben ik in het bezit van een Sorento 2.4i X-treme uit 2005. Nadat ik jarenlang in een Audi S4 gereden heb is dit natuurlijk een hele verandering. De Audi is laag en dat gaf wat problemen met mijn rug. Ook in het gebruik bleek ie niet altijd even makkelijk te zijn wat betreft de drift in het leggen van drempels van onze gemeente. Omdat mijn vrouw al meerdere keren had aangegeven een hogere auto te willen hebben we dus besloten iets anders te kopen. Dat is dus deze Sorento geworden....... Zoals gezegd een zilveren 2.4i X-treme uit 2005 met 92.dkm op de teller. Alles ziet er bijzonder netjes uit voor zijn leeftijd en hij rijdt geweldig. Middels dit forum hoop ik wat wijzer te worden over deze auto en handige tips op te doen over het gebruik ervan. En hopelijk heb ik nig veel en lang plezier van deze auto, die toch iets heel anders is dan gewend ben... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GreyGriffin Posted November 16, 2014 Share Posted November 16, 2014 Hallo Antoine, Welkom hier! Ja, met een Sorento hoef je je van de verkeersdrempels in je woonplaats natuurlijk niks aan te trekken... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
betominice Posted November 16, 2014 Share Posted November 16, 2014 welkom Antoine De drempels kan ik als Oosterhouter gelukkig hoef ik er alleen nog maar over om naar me werk te komen . De Sorento heeft daar gelukkig geen moeite mee Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arjan gt Posted November 17, 2014 Share Posted November 17, 2014 Welkom op het forum. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerrie Picanto ta Posted November 19, 2014 Share Posted November 19, 2014 Hallo Welkom hier Mooie wagen Kia Sorento veel plezier en goede KM. Gerrie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts