Nik Geplaatst 24 April, 2016 Geplaatst 24 April, 2016 Beste Kia rijders, Hierbij wil ik me even voorstellen ik ben Nik uit Zaandam en ben sinds 2 maanden eigenaar van een Kia Sportage. Groetjes Nik. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 24 April, 2016 Geplaatst 24 April, 2016 Hallo Nik uit Zaandam, Welkom op het forum, en heel veel plezier en veilige km met je sportage. Nieuwsgierig als wij hier op het forum zijn.... Vertel eens iets meer over de sportage. Bouwjaar, type en wat voor kleur. Groet, Lourens Quote
Nik Geplaatst 24 April, 2016 Topic Starter Geplaatst 24 April, 2016 Hoi Lourens, Het is een Kia Sportage uit 2010 een 1.6 GDI X ecutive + kleur zwart. Heel blij mee rijd perfect Quote
Proceed Frankie Geplaatst 24 April, 2016 Geplaatst 24 April, 2016 Ook welkom hier Nik en veel rijplezier gewenst met je Sportage! Quote
Smart Geplaatst 24 April, 2016 Geplaatst 24 April, 2016 Welkom Nik, veel plezier en veilige kilometers toegewenst met je nieuw aanwinst. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.