Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Nieuwste Software voor Witson ( S100 )

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik zit nu in de auto. Update. Zit al ruim 15 min. Nog geen piepjes gehoord. Nog niet calibreren. Maar wel zelfde beeld.

Heb wel de dvd er uitgehaald aan het begin omdat deze begon af te spelen.

Hoop dat dit goed gaat.

Geplaatst

Beste Stief,

De update is me gelukt. Staat nu versie 1.79 op. 

Helaas is er nog geen verandering. Dus ik heb de knop op de stuurwielbediening voor "volgende" en het geluid via de USB en tijdens navigatie, doen het de ene keer wel en de andere keer weer niet.

Heb jij, of iemand anders, enig idee wat dit kan zijn? Of raden jullie aan om terug te gaan naar de winkel?

Groet Maurice

Geplaatst

Als het geluid wel altijd werkt bij dvd en radio, lijjt het toch op een probleem met de displayboard.

Radio, dvd eb BT worden afgehandeld door de MCU. De rest door Windows via je displayboard.

Je zou nog een keer een de update kunnen proberen. Maar zet voor dat je begint je S100 op Bluetooth.

Mocht het nog niet helpen dan lekker terug met dat ding. Je hebt garantie toch. Waarschijnlijk een los contact op je displayboard is met reflowen te verhelpen. Maar als garantie hebt zou ik daar niet aan beginnen.

Geplaatst

Beste Stief,

Geluid is verder altijd aanwezig. Verder is het ook zo dat als mij navigatie aan staat en ik de USB stick eruit haal, dan slaat het beeld vast en wordt wazig. En de knop omhoog op stuurwiel bediening werkt dan ook niet.

Zal vandaag nog een keer updaten. Hopen dat het dan lukt. Anders idd maar terug.

Bedankt zover.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Beste Stief,

Update opnieuw gedaan vanuit BT. Tot nu toe maar een keer geen geluid gehad. Een hele vooruitgang. Super bedankt voor zover.

Groet Maurice.

Geplaatst

ik heb sinds mijn update een paar keer een wit scherm gehad.

En het probleem met het vinden geluid van mijn muziek via usb bestaat nog steeds. Schijnbaar een MCU probleem.

Is aan beide iets te doen?

Geplaatst

Je zou een andere mcu kunnen flashen. Maar ben bang dat het toch een contact probleem met het displayboard is.

Is meestal op te lossen met een reflow. Maar dat raad ik je alleen aan zelf te doen als je durft te sleutelen aan electronica en een beetje kunt solderen.

Geplaatst

Je zou een andere mcu kunnen flashen. Maar ben bang dat het toch een contact probleem met het displayboard is.

Is meestal op te lossen met een reflow. Maar dat raad ik je alleen aan zelf te doen als je durft te sleutelen aan electronica en een beetje kunt solderen.

Dank je, Stief. Dat durf ik niet aan. Dan maar accepteren dat 't af en toe wegvalt.

Geplaatst

Beste Stief,

Het komt toch nog zo nu en dan terug. Even contact gehad met de verkoper, kan hem gewoon komen omruilen voor een nieuwe. . Enigste nadeel is dat alles weer los geschroefd moet worden . Hou jullie op de hoogte. Welke navi software hebben jullie eigenlijk?

Geplaatst

Gelukkig maar.

Ach je hebt nu in ieder geval ervaring met in en uitbouwen

Op windows gebruik ik IGO en op Android Sygic

Geplaatst

hoi enig idee waar ik een nieuwe versie van igo kan vinden.

op de versie die ik nu heb werken de tts stemmen niet.

een het geluid van de spraak is de ene keer hard en dan weer zacht.

Geplaatst

Nieuwste IGO of de kaarten?

Ik zou zeggen google eens. Je zult dan genoeg versies vinden.

• 3 weken later...
Geplaatst

Bedankt Stief, 

Er zat al een tijd lang steeds een ruis in het geluid.

Bekabeling ed nagekeken maar niks kunnen vinden.

Als laatste hoop de Witson S100 software update uitgevoerd volgens jouw start post.

Eindelijk weer is normaal geluid in de auto!!!

Bijkomend voordeel is dat het geluid nu word onderdrukt in bij achteruit en dat de RDS gegevens bewaard worden.

Nogmaals bedankt.

Nu nog is kijken of ik er een andere skin op ga zetten.

Geplaatst

Mooi dat je er wat aan hebt gehad.

Geluid dempen bij achteruit is overigens een instelling die je zelf kunt aan of uitzetten in het settings menu.

Zelf vind ik het prettiger om het geluid aan te houden. Maar snap heel goed dat anderen het dan liever uit hebben.

Geplaatst

Oja inmiddels is er weer een nieuwere officiële versie.

Maar hier zitten geen veranderingen in. Is eigenlijk alleen uitgebracht om nieuwe automodellen te ondersteunen.

Zal m volgende week wel voor de zekerheid posten.

Geplaatst

Hallo Stief, ik heb ook een S100 in mijn Rio en vroeg mij af of ik ook deze update kan doen. Ik heb voor de zekerheid een foto gemaakt van het info venster.

Zoals je kunt zien heb in een lagere software versie.

Kun je me vertellen wat de voordelen zijn van deze update?

Ik hoor het wel.

post-5560-1420742792,58_thumb.jpg

Geplaatst

Voordeel van de nieuwere versie is met name de RDS weergave.

Voordelen van de skinpack zijn vooral optisch. Maar ook de betere audiopayer.

Geplaatst

Radio ontvangst wordt dus ook beter? Ik kan de update op dit toestel gewoon doen?

Geplaatst

okee kan ik met leven, heb jij de update ook gedaan Tigiy?

Vindt het namelijk erg spannend om te doen, ben niet zo technisch, hahahaha

Geplaatst

Ik heb er zelf nu 1.7.9.0 op staan en ben er zeer tevreden mee.

Ik maak geen gebruik van skins of die andere audioplayer. Was een beetje teveel verandering voor moederfiguur. Anders kan ze er niet mee overweg:P

Ik ben misschien wel van plan om die apple car play skin erop te zetten als die eenmaal uit is.

Verder is het inderdaad wel een beetje spannend. Maar als je alle stappen volgt kan er haast niets mis gaan.

:wink:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...