Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Nieuwste Software voor Witson ( S100 )

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Radio ontvangst wordt dus ook beter? Ik kan de update op dit toestel gewoon doen?

Radio ontvangt wordt mede bepaald door de mcu.

Afhankelijk van de reeds geinstallerde MCU versie kan het een verbetering (of verslechtering) op leveren. Maar in praktijk veranderd er meestal niks aan het ontvangst.

Geplaatst

De unit bestaat eigenlijk uit 2 apparaten in 1. De MCU doet de radio, cd/dvd , BT en versterker. Navi, video en audio player en het OS (dus al het softwarematige) worden afgehandeld door de CPU board.

Geplaatst

Bedankt Stief en Tiger, vind het nog wel moeilijk is er iemand in mijn buurt die het zou kunnen doen?

Geplaatst

Weet niet waar jouw buurt woont ;)

Maar he bent welkom in het noorden des lands.

• 3 weken later...
Geplaatst

Beste Stief,

Zou ik deze update ook kunnen doen?

abe0fad0cfebe3b418b8e6a9aedd5aba.jpg

Alvast bedankt voor je antwoord.

Groet,

Danny

Sent from my iPhone using Tapatalk

Sorry maar jij hebt een heel ander model met andere hardware helaas.
Geplaatst

@stief.

Wat is momenteel de nieuwste versie van de software?

voor de meeste modellen 1.7.9

Voor een paar is het 1.8.9 maar wee niet precies welke modellen en wat het verschil is.

Geplaatst

Voor onze modellen is 1.8.9 de laatste versie. Zolang je geen boordcomputer info (deurstanden, temperatuur, airco enz) via het standaardscherm hebt, heb je geen specifieke softwarw versie nodig. Je kunt gewoon de laatste (universele) gebruiken met de configuratie instellingen voor je eigen model.

Geplaatst

@stief

ik was net even bezig om de download map op de lege sd te zetten.

Maar heb alles uitgepakt en de map waar je aanpassingen kan verrichten (SetUpdateXML_EN_2.exe) is leeg.

Geplaatst

@stief

ik was net even bezig om de download map op de lege sd te zetten.

Maar heb alles uitgepakt en de map waar je aanpassingen kan verrichten (SetUpdateXML_EN_2.exe) is leeg.

Snap het niet helemaal.

Als je het bestand download en uitpakt op een SD kaart. Dan zit daar "SetUpdateXML_EN_2.exe" tussen.

Dat is geen map maar een programma. Deze moet je starten (met een windows computer) om de configuratie bestanden aan te passen voor jouw model.

Geplaatst

Ja klopt heb ik ook gedaan op de sd kaar uitpakken..

En op een Windows.

Maar het mapje van Setupdate als je daar op klikt is het een leeg mapje en zie niks van een progje

Geplaatst

Snap het nog niet.

Volgens mij is er namelijk helemaal geen mapje setupdate.

• 2 maanden later...
Geplaatst

Werd weers eens tijd om dit draadje te updaten.

De eerste post is bijgewerkt met de laatste download links.

Voordat je hier iets mee doet lees a.u.b de eerste post.

De download links zijn voorzien van de configuratiefile voor een Sportage ( C074 ). Met externe versterker en een DBV-t tuner.

Dus start zelf even de SetUpdateXML_EN2.exe en pas de instellingen aan voor je eigen model.

Wat er beter/ anders is in de laatste versies weet ik om eerlijk te zijn niet precies. Ik gebruik zelf de 1.10.9 inclusies de SkinPack van KoTix.

Download links:
Versie 1.7.9 (10-2014) https://app.box.com/...6g215mgh85ylwy0

Versie 1.8.9 (12-2014) https://app.box.com/...ix8izg2mhymb41q

Versie 1.10.9 (03-2015) https://app.box.com/...r3gby1pcnts4ycv

• 2 weken later...
Geplaatst

Ik heb de versie 1.10.9 geinstalleerd (met oude skinpack van Kotix).

Het lijkt erop dat het systeem wat stabieler is geworden.

Geplaatst

Ben zelf ook zeer tevreden. Welke skinpack heb je. ik gebruik zelf de meest recente zonder carplay skin. De oude skinpack gaf wat problemen en niet alles werd correct weergegeven.

• 2 maanden later...
Geplaatst

Hoi,

Ik sinds een weekje een roadnav S100 in mijn picanto laten bouwen.

alles werkt prima op de 2D navigatie.

Het schermpje van de 2D navigatie loopt van mij van west naar oost (dus horizontaal van links naar rechts)

Nou is mijn rijrichting altijd van Zuid naar Noord (dus verticaal) hoe kan ik de instelling van de blauwe driehoekje en rijrichting zodanig aanpassen dat mijn schermpje hetzelfde weergeeft als mijn rijrichting???

Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel....

Geplaatst

Als het Igo of primo is kun je dit gewoon via de instellingen aanpassen. Denk bij andere nav software ook wel maar bij Igo ken ik de instellingen tenminste.

Geplaatst

Als het Igo of primo is kun je dit gewoon via de instellingen aanpassen. Denk bij andere nav software ook wel maar bij Igo ken ik de instellingen tenminste.

Volgens mij IGO 8

(In de 2D optie draait de kaart dus niet mee)

Ik zal morgen kijken of het inderdaad echt igo 8 is. bedankt alvast

• 4 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...